Lue keskustelun säännöt.
Mikäs se lääke oli, jota annetaan oksennustautiselle, jottei tämä kuivu liikaa?
16.02.2007 |
Oliko se Osmosal-nimistä?
Ekaa kertaa tällainen tilanne tuli eteen...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla