Miksi niin monella ihmisellä on tarve päihtyä? Täyttävätkö he jonkinlaista tyhjiötä sisällään?
Monesti päihteidenkäyttäjät perustelevat, että "se on kivaa". No on varmasti joo, mutta kyllä pitää osata selvinpäinkin olla kivaa ja yleensä nousuja seuraa myös laskut ja se ei ole kenenkään mielestä kivaa.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tynnyrissä kasvaneet eivät ole kuulleet juuri mistään."
No kerro toki mikä on "btw eläin" ja miksi ihminen on sellainen :D itse en puhu homocityn neekerikieltä vaan ihan suomea.
Btw on lyhenne ilmaisusta "by the way". Eli jos en ois niin englannin turmelema, niin oisin sanonut, että ihminen muuten on eläin.
Huutista somen ja jenkkisarjojen aivopesemälle normolampaalle. Suomen ja englannin sekoittaminen tulisi olla rankaistava teko.
Viina on huono päihde. Pitää kauheasti juoda, että on 15min kivaa. Loppuilta on paha olo ja itkettää. Seuraavana päivänä oksettaa vielä enemmän ja itkettää. Sitten toleranssi kasvaa. Rahat loppuu. Terveys menee. Kaikki ovat vihaisia. Ja kyllä näin tämän kaiken omin silmin. Viina ei ole viisaiden juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro toki mikä on "btw eläin" ja miksi ihminen on sellainen :D itse en puhu homocityn neekerikieltä vaan ihan suomea.
Btw on lyhenne ilmaisusta "by the way". Eli jos en ois niin englannin turmelema, niin oisin sanonut, että ihminen muuten on eläin.
Suomeksi se on osta tie. Päihteet on elämän nautinto ja ilman nautintoja täällä ei halua elää.
"By = osta"
Huomaa kyllä, että päihteet ovat tuhonneet sinunkin aivosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kun ei vihreä tee riitä?! 🤷🏼
Siitä ei saa mitään vaikutusta, oloa.
Miltä tuntuu olla heikko narkkarinpaska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi se on osta tie. Päihteet on elämän nautinto ja ilman nautintoja täällä ei halua elää.
Kannattaisko hommata elämään jotain sisältöä?
Olen itsekin ajatellut, että aika surullinen asia, että tarvitsee alkoholia, jotta voi pitää hauskaa. Tähänkin voi vaikuttaa myös kaveripiiri, jos kaikki ympärillä juo, helposti siitä tulee itsellekin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Viina on huono päihde. Pitää kauheasti juoda, että on 15min kivaa. Loppuilta on paha olo ja itkettää. Seuraavana päivänä oksettaa vielä enemmän ja itkettää. Sitten toleranssi kasvaa. Rahat loppuu. Terveys menee. Kaikki ovat vihaisia. Ja kyllä näin tämän kaiken omin silmin. Viina ei ole viisaiden juoma.
"Itkettää"
Kuinka heikko täytyy olla, että käy pillittämään kännissä? 😂 Tuskin tarvii edes kysyä löytyykö sulta pimppi jalkojen välistä 🤭
Törmäsin tovi sitten jonkun jenkkiläisen stand up -koomikon klippiin jossa hän totesi, että älykäs ihminen ottaa LSD:tä saadakseen saman fiiliksen jonka tyhmä ihminen saa juodessaan kuistilla budweisseria.
Itse käytän ajoittain päihteitä kahdesta syystä.
1. Se on kivaa
2. Haluan välillä päästä kosketuksiin sellaisen tunteen kanssa joka ei kyynistymisen takia enää ilman tajunnanlaajentamista onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kun ei vihreä tee riitä?! 🤷🏼
Siitä ei saa mitään vaikutusta, oloa.
Miltä tuntuu olla heikko narkkarinpaska?
Paremmalta kuin sinulla tuntuu. Ei ole ainakaan tarvetta haukkua niitä jotka ovat eri mieltä kuin minä. Jos sinä et kestä päihteitä niin se ei ole syy kieltää muilta käyttöä. Asiantuntijakin sanoi ettei kannabista voi vielä laillistaa suomessa. Sehän tarkoittaa että joskus tulevaisuudessa voi laillistaa. Siihen asti myydään ja käytetään laittomasti. On se erikoista kun oikein halutaan viivyttää laillista myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko hommata elämään jotain sisältöä?
Kannattaisi mutta kannabiksen kasvattaminen on laitonta. Paras harrastus mitä minulla on koskaan ollut. Pitäisi aloittaa uudelleen. Muuta sisältöä en kaipaa elämääni. Kaikkea muuta on tarpeeksi vain kannabista joudun hankkimaan.
Nykyään en pidä päihtyneistä ihmisistä. Se hauskuus on feikkiä.
Elämä on helvetin tylsää. Juominen kuluttaa aikaa nopeasti.
En tykkää olla humalassa, mutta nelisen kertaa vuodessa otan puolikkaan -kokonaisen esson ja olen itkettävän onnellinen musiikista, väreistä ja muusta. En koe käyttöni olevan ongelma - tämän useammin en saa euforian tunnetta niin en käytä enempää. Makaan kotonani sängyssä ja nautin onnellisuudestani, en siis aiheuta harmia kenellekään. Naksu maksaa 15-20e, eikä tule paha olo kuten lonkkupäkistä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en pidä päihtyneistä ihmisistä. Se hauskuus on feikkiä.
Minä en tykkää raivo raittiista ihmisistä. Puuduttavan tylsää porukkaa. Kaiken lisäksi ovat vaatimassa miten muiden pitäisi elää. Pyh ja pah se on jokaisen oma valinta miten elää.
Tyhjiö täyttyy päihteillä. Jess se on hyvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on helvetin tylsää. Juominen kuluttaa aikaa nopeasti.
Jos elämäsi on tylsää niin kannattaa tehdä siitä viihtyisämpää.
Kahvi ja tee eivät tee ihmiselle humalatilaa vaan rapeuttavat ihmisen terveyden. Kahvilla ja teellä voidaan ennaltaehkäistä joidenkin sairausten syntymistä, joten ovat terveellisiä. Alkoholi taas aiheuttaa monia eri sairauksia, fyysisiä ja mt-ongelmia. Ei voi mitenkään verrata toisiinsa. Olet täysin työkykyinen ja kykenet ajamaan autoa, vaikka olisit juonut 5 kuppia kahvia, mutta alkoholin kanssa ei sama asia.