E-pillerireseptin hakeminen julkiselta vs. yksityiseltä puolelta
Miten eroaa? Haluan että se onnistuu mahdollisimman helposti. Enkä ole mikään teini vaan aikuinen nainen. En ole synnyttänyt enkä mitään kierukkaa, laastaria tms. halua.
Kommentit (48)
Jos on muutenkin käyntiä gynellä, niin yhdistäisi siihen käyntiin.
Eikö vieläkään pysy haarat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vieläkään pysy haarat yhdessä.
Ja kuitenkin sinä miehenä haluat naiselta seksiä :D Tuskin olet halukas elareita makselemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen soopaa täällä selitetään että sektioissa yleisesti poistettaisiin kohtua tai munasarjoja siemennesteen aiheuttamien muutosten takia :D
Salaliittoteoria venäjältä. Samat levittää ketkä KPIIKKIHAITOISTA höpöttää.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa e-pillereihin, mutta kokemuksesta teidän että ero on ja iso julkisella ja yksityisellä.
Muuta kokemusta ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen Suomesta koska en siellä asu mutta tässä kesällä kun olin käymässä vanhassa kotikaupungissani epäonnekseni sairastuin pissatulehdukseen ja hakeuduin yksityisen lääkärikeskukseen.
Ja voi että, jos sisälle odotushuoneeseen meno oli jotain toista. Oli tyylikä sisustus, rauhallista, siistiä. Vastaanotolla ei kiirehditty, lääkärillä oli aikaa ja kun keskustelimme sovimme että hän kirjoittaa reseptin heti ilman pissakoetta koska olen sairaanhoitaja osaan kyllä tunnistaa mistä oli kyse.
Maksoi tietysti mutta kyllä mielellään maksoin käynnistä josta jäi hyvä mieli. Joten jos muuta ajattelee kuin hintaa niin yksityinen ilman muuta!
Julkisella puolella tuohon olisi riittänyt nettilomakkeen täyttö. Sairaanhoitaja soittaa pian sen jälkeen. Ja sitten voi hakea reseptin apteekista. Naisilta ei vaadita testejä, kun epäillään virtsatieinfektiota, jos ei ole syytä epäillä mitään muuta.
Olen hakenut e-pillerit aina terveyskeskuksesta. Aikoinaan tekivät välillä sisätutkimusta ja ottivat papaa, mutta nyt ei ole vuosikausiin ollut noita enää. Laitan vain reseptin uusintaan ja se uusitaan.
Syntiä, lihan himoa, haureutta ovat kumpikin !
TOTISESTI !
Sillä jo Sanssa on käsky, " LISÄÄTYKKÄÄT JA TÄYTTÄKÄÄT MAA !"
TOTISESTI !
SilLÄ ne jotka jättävät tämän käskyn täyttämättä kärventykööt ikuisesti Helvetin tulessa !
TOTISESTI ! TOOOTIISHESHSTI... !!
Pillerit aiheuttivat pesäkkeen maksaan, joka olisi voinut kehittyä syöväksi enkä saa enää käyttää hormonaalista ehkäisyä.