Mikäs tauti nyt on liikkeellä? Lapaluiden väliin keuhkot todella kipeät, kurkku kipeä, hyvin outo olo.
Todella outo olo. Päätä vähän särkenyt, pieni kurkkukipu ja kitalaessa sellaista ilmaisuutta, korviin vähän sattuu. Lapaluiden väliin sattuu todella paljon. Yskittää mutta ei mitenkään paljoa.
Tosi uupunut olo mutta kuumetta ei. Selvästi jokin tauti iskenyt mutta tiedä mikä ihme.
Onko täällä ollut samaa nyt viimeaikoina teillä kenelläkään?
Kommentit (44)
Itsellä on merkillisen paljon viime aikoina ollut sellaista että illalla kauhea vilutus ja tuntuu kuin tulisi kuume, mutta seuraavana päivänä taas ihan hyvä olo.
Onneksi nyt oli noussut sentään kuume kun nukahdin hetkeksi. Edelleen ei mitään nuhaa. Pelkkää kutiavaa aika lievää yskää ja kuume, huono ja uupunut olo. Korvia kutisee ja sellaista mutta ei tämä mikään perus flunssa ole. Ap
Mulla myös kurkussa paljon limaisuutta ja kurkku vähän kipeä, sitten kuume ampaisi 39, ja oli siinä pari päivää. Otsa- ja poskisäryn vuoksi sain antibioottikuurin, toinen korva myös tukkoinen / lukkoinen.
Ei tavallista nuhaa.
Eilen illalla kuume nousi aika korkeaksi. Aamulla ei kuumetta mutta nyt nousi taas. Ei nuhaa mutta yskää ja uupumusta. Ihme tauti kyllä. Ap
Minullakin on jokin tauti päällä, eilen alkoi niskakivulla, kurkkukivulla ja nielu oli turvoksissa. Sitten alkoi aivan hirvittävä nuha, joudun niistämään muutaman minuutin välein. Poskiin koskee, korvaan koskee. Kuumetta ei taida olla, ehkä vähän lämpöä, en ole mitannut. Kunnon räkätauti.
Viruspohjainen. Äityy keuhkokuumeeksi eli äkkiä lekurille ja antibiootit
Ylipaino ja liikkumattomuus vaivaa.
Minä olin just pari viikkoa sitten koronassa. Kamala väsymys monta päivää, kurkku kipeä, nielu limainen ja yskitti välillä ihan hirveästi. Kyllä minulla ainakin oli paljon pahempi kuin "joku pikku flunssa"
Kaikenlaista pientä jälkioireilua vielä, vaikka testissä ei enää tauti näy. Ylämäet tuntuu välillä tosi raskailta ja pitää välillä ottaa hieman happea, että jaksaa taas eteenpäin.
Keuhkot eivät tunne kipua. Lihakset toki voivat yskiessä kipeytyä ja pahimmillaan kylkiluu voi murtua.
Kovaa kuivaa yskää. Ei kuumetta eikä mitään muutakaan oiretta. Koronaa ei ollut. En tiedä sit mikä olis... Luulis että jos olis esim hinkuyskää että muutkin perheessä olis sairastunut mutta minä olen ainoa sairaana.
Koronaa, hinkuyskää, mykoplasmaa, adenoa
Vierailija kirjoitti:
Minä olin just pari viikkoa sitten koronassa. Kamala väsymys monta päivää, kurkku kipeä, nielu limainen ja yskitti välillä ihan hirveästi. Kyllä minulla ainakin oli paljon pahempi kuin "joku pikku flunssa"
Kaikenlaista pientä jälkioireilua vielä, vaikka testissä ei enää tauti näy. Ylämäet tuntuu välillä tosi raskailta ja pitää välillä ottaa hieman happea, että jaksaa taas eteenpäin.
Olitko jo ennen koronaa huonossa kunnossa ja reilusti liikaa painoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko jo ennen koronaa huonossa kunnossa ja reilusti liikaa painoa?
Kuule ihan hyvässä kunnossa ja normaalin kokoinen. Kyllä itse tiedän oman olon muutokset paljon paremmin kuin joku tuntematon vittuilija.
Nyt oli jo pakko tulla petiin. Paleltaa kovasti mutta ei kuumetta. Yskä voimakkaampaa, huono olo. Ruokaa ei pysty syömään.
Saa nähdä mihin kehittyy. Eilen illalla tunsin pientä kipua kurkussa ensin.
Tässä on kyllä ollut poikkeuksellisen paljon kipeänä. Onko kuukausi kun oli todella kova flunssa päällä ja taas mennään. Ap