Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs tauti nyt on liikkeellä? Lapaluiden väliin keuhkot todella kipeät, kurkku kipeä, hyvin outo olo.

Vierailija
22.10.2024 |

Todella outo olo. Päätä vähän särkenyt, pieni kurkkukipu ja kitalaessa sellaista ilmaisuutta, korviin vähän sattuu. Lapaluiden väliin sattuu todella paljon. Yskittää mutta ei mitenkään paljoa. 

Tosi uupunut olo mutta kuumetta ei. Selvästi jokin tauti iskenyt mutta tiedä mikä ihme. 

Onko täällä ollut samaa nyt viimeaikoina teillä kenelläkään? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jo pakko tulla petiin. Paleltaa kovasti mutta ei kuumetta. Yskä voimakkaampaa, huono olo. Ruokaa ei pysty syömään. 

Saa nähdä mihin kehittyy. Eilen illalla tunsin pientä kipua kurkussa ensin. 

Tässä on kyllä ollut poikkeuksellisen paljon kipeänä. Onko kuukausi kun oli todella kova flunssa päällä ja taas mennään. Ap

Vierailija
22/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on merkillisen paljon viime aikoina ollut sellaista että illalla kauhea vilutus ja tuntuu kuin tulisi kuume, mutta seuraavana päivänä taas ihan hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt oli noussut sentään kuume kun nukahdin hetkeksi. Edelleen ei mitään nuhaa. Pelkkää kutiavaa aika lievää yskää ja kuume, huono ja uupunut olo. Korvia kutisee ja sellaista mutta ei tämä mikään perus flunssa ole. Ap 

Vierailija
24/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kurkussa paljon limaisuutta ja kurkku vähän kipeä, sitten kuume ampaisi 39, ja oli siinä pari päivää. Otsa- ja poskisäryn vuoksi sain antibioottikuurin, toinen korva myös tukkoinen / lukkoinen.

Ei tavallista nuhaa.

Vierailija
26/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumetta on liikkeellä.

Vierailija
27/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kuume nousi aika korkeaksi. Aamulla ei kuumetta mutta nyt nousi taas. Ei nuhaa mutta yskää ja uupumusta. Ihme tauti kyllä. Ap

Vierailija
28/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on jokin tauti päällä, eilen alkoi niskakivulla, kurkkukivulla ja nielu oli turvoksissa. Sitten alkoi aivan hirvittävä nuha, joudun niistämään muutaman minuutin välein. Poskiin koskee, korvaan koskee. Kuumetta ei taida olla, ehkä vähän lämpöä, en ole mitannut. Kunnon räkätauti.

Vierailija
29/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavantauti.

Vierailija
30/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykoplasma

Vierailija
31/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viruspohjainen. Äityy keuhkokuumeeksi eli äkkiä lekurille ja antibiootit

Vierailija
32/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja liikkumattomuus vaivaa.

Vierailija
33/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homorutto.

Vierailija
34/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin just pari viikkoa sitten koronassa. Kamala väsymys monta päivää, kurkku kipeä, nielu limainen ja yskitti välillä ihan hirveästi. Kyllä minulla ainakin oli paljon pahempi kuin "joku pikku flunssa"

Kaikenlaista pientä jälkioireilua vielä, vaikka testissä ei enää tauti näy. Ylämäet tuntuu välillä tosi raskailta ja pitää välillä ottaa hieman happea, että jaksaa taas eteenpäin.

Vierailija
35/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkot eivät tunne kipua. Lihakset toki voivat yskiessä kipeytyä ja pahimmillaan kylkiluu voi murtua.

Vierailija
36/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kuivaa yskää. Ei kuumetta eikä mitään muutakaan oiretta. Koronaa ei ollut. En tiedä sit mikä olis... Luulis että jos olis esim hinkuyskää että muutkin perheessä olis sairastunut mutta minä olen ainoa sairaana.

Vierailija
37/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa, hinkuyskää, mykoplasmaa, adenoa

Vierailija
38/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin just pari viikkoa sitten koronassa. Kamala väsymys monta päivää, kurkku kipeä, nielu limainen ja yskitti välillä ihan hirveästi. Kyllä minulla ainakin oli paljon pahempi kuin "joku pikku flunssa"

Kaikenlaista pientä jälkioireilua vielä, vaikka testissä ei enää tauti näy. Ylämäet tuntuu välillä tosi raskailta ja pitää välillä ottaa hieman happea, että jaksaa taas eteenpäin.

Olitko jo ennen koronaa huonossa kunnossa ja reilusti liikaa painoa?

Vierailija
39/44 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat olla uniapnean oireita

Vierailija
40/44 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko jo ennen koronaa huonossa kunnossa ja reilusti liikaa painoa?

Kuule ihan hyvässä kunnossa ja normaalin kokoinen. Kyllä itse tiedän oman olon muutokset paljon paremmin kuin joku tuntematon vittuilija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä