Keksin juuri mitä aion tehdä elämälläni ja olen innoissani!!!
Teen henkilökohtaisena avustajana töitä, mutta vain osa-aikaisena. Otan vain vastaan vapaa-ajan avustus työtä, eli käymme avustettavan kanssa esim. kirjastoissa ja taidenäyttelyissä. Lisäksi pidän hoitolaitoksissa, jossa avustettavani asuvat, yhteislaulutilaisuuksia. (Eli siis ei esim. siivousta) Sitten kirjoitan osan päivästä kirjaa, koska haluan kirjailijaksi. Lisäksi yritän tehdä hittibiisejä, esim. joillekin kuuluisille artisteille. (Olen siis musikaalinen ja hyvä kirjoittamaan)
Elämästäni tulee kivaa :) Jokainen päivä seikkailu
Pystyn justiin elämään, koska saan niin hyvää asumistukea yyhoona.
Ja jonain päivänä olen sitten rikas.
Kommentit (3)
Kuulostaa hyvältä. Kannattaa silti varmistaa aina että tahtomattaan laitoksissa olevat ovat vaapaaehtoisesti laulutilaisuuksissa ja muissa, ei pakotettuna, ettei ole vaan kärrätty sinne ja ahdistuu. Myös muualla. Mikä on sen toisen motivaatio sinne ja mitä itse toivoo. Usein joku "muu päättää" heikkokuntoisen asioita, vaikka kaikkien pitäisi huomioida mitä se toinen haluaa tai ei halua. Että hän voisi edelleen elää omaa elämää, ei jonkun toisen elämää siis.
Minäkin tiedän mitä haluaisin tehdä elämälläni. En ole yhtään innoissani siitä. Eniten v kaikki.
Tuskin noita avustajan hommia voi tuolla tavalla jakaa. Yleensä yksi ja sama avustaja hoitaa avustushommat laidasta laitaan. Tämä siksi, että avustaja oppii tuntemaan avustettavan paremmin ja päinvastoin.