Millainen suhde tyttäresi isällä on tyttäreensä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä isämeemiä. Lapsella on äiti ja siittäjä. Onko se siittäjä nykyään joku kakkosäidiksi pyrkivä? Miten voidaan turvata lasten seksuaalinen koskemattomuus ja myös mielen puhtaus, kun altistuu 24/7 täysikasvuiselle siittäjälle? Täysin luonnonvastaista ja häriintynyttä
Lapsella on synnyttäjä ja siittäjä, ei äiti ja siittäjä. Kun synnyttäjä on tehnyt tehtävänsä, voikin yhteiskunta ottaa lapsen hoiviinsa ja kasvattaa siitä kunnon demarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tyttärellä olisi rakastava, turvallinen ja läsnäoleva isä, ettei myöhemmin hakeudu vääränlaisiin miessuhteisiin.
Isä ei voi määrätä tai estää tyttären suhteita.
Tasapainoinen isä tytär suhde määrittelee ja estää osaltaa sikailija miehet.
Isä yrittää tehdä itsestä tyttären ensimmäistä poikaystävää ja asettaa sillä rimaam uille miehille. Eihän tämä muuhun perustu
Tytär ymmärtää olevansa arvokas ihmisen, huono kohtelu ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se on isä-lapsi suhde. Mulla on tyttö ja poika enkä todellakaan koe suhdettani tyttäreeni jotenkin perustavanlaatuisesti erilaiseksi kuin poikaani.
Vanhempi-lapsi-suhde. Vai onko lapsen suhde äitiin jotenkin perustavanlaatuisesti erilainen kuin isään?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se on isä-lapsi suhde. Mulla on tyttö ja poika enkä todellakaan koe suhdettani tyttäreeni jotenkin perustavanlaatuisesti erilaiseksi kuin poikaani.
No se lapsi kyllä kokee. Se tunnistaa, että sinä olet siittäjä ja mahdollinen seksuaalinen hyväksikäyttäjä, toisin kuin äitinsä. Toivottavasti et pakota tyttöä sinun kanssasi kahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä isämeemiä. Lapsella on äiti ja siittäjä. Onko se siittäjä nykyään joku kakkosäidiksi pyrkivä? Miten voidaan turvata lasten seksuaalinen koskemattomuus ja myös mielen puhtaus, kun altistuu 24/7 täysikasvuiselle siittäjälle? Täysin luonnonvastaista ja häriintynyttä
Lapsella on synnyttäjä ja siittäjä, ei äiti ja siittäjä. Kun synnyttäjä on tehnyt tehtävänsä, voikin yhteiskunta ottaa lapsen hoiviinsa ja kasvattaa siitä kunnon demarin.
Nisäkkyyteen kuuluu myös äitiys. Naaraan ja poikasen symbioosi ei lopu siihen, että vauva revitään tai silvotaan kohdusta, vaan mm. imetys nopeuttaa naisen kehon palautumista, jne. Koko prosessi muodostaa terveen ja turvallisen kiintymyssuhteen nimenomaan äidin ja vauvan välille. Siittäjällä ei ole osaa eikä arpaa sen siitoksen jälkeen, kaikki miehen osallistaminen ja "omistaminen" on pelkkää kulttuurista meemiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se lapsi kyllä kokee. Se tunnistaa, että sinä olet siittäjä ja mahdollinen seksuaalinen hyväksikäyttäjä, toisin kuin äitinsä. Toivottavasti et pakota tyttöä sinun kanssasi kahden.
Hyi helv, olet sairas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt ongelmiasi läpi terapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi-lapsi-suhde. Vai onko lapsen suhde äitiin jotenkin perustavanlaatuisesti erilainen kuin isään?
On täysin (jos sitä ei häiritä). Sikiö on naisen ruumiinosa ja syntymän jälkeen molempien hermosto toimii luonnollisella tavalla niin, että toisesta ei halua eroon vielä pitkään pitkään aikaan. Länsimaalainen "vanhemmuus" -vale ja ja muut lapsenhoidon meemit ovat todella traumaattisia ja vahingollisia molemmille, sekä naiselle että lapselle. Hyötyjinä valtio ja mies, "omistajat". Ja osa hyödystä perustuu luonnollisen prosessin sabotaasiin ja siihen väliin tunkemiseen, joka itsessään aiheuttaa merkittävää vaaraa ja haittaa naiselle ja lapselle.
Hyvä suhde. Touhuavat paljon yhdessä kaikenlaista, askartelevat ja käyvät kalastamassa ja metsäretkillä poimimassa sieniä jne. Kokkaavat myös paljon yhdessä, meillä mies on meistä se taitavampi kokki. Onnisti todella mieheni kanssa, kauan epäröin että uskallanko alkaa ollenkaan suhteeseen yhdenkään miehen kanssa ja hankkia lapsia koska oma isäni oli narsitinen, väkivaltainen juoppo, pelko siitä että omalle kohdalle osuu samanlainen mies oli tosi suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt ongelmiasi läpi terapiassa?
Miät ongelmia? Tästä on ihan tilastotietoakin, että tyttölapsista 1/6 ja poikalapsista 1/20 joutuu sa:n kohteeksi lapsena. Tämä UK:ssa, jenkeissä tilasto on vielä karseampi. Kyllä lapsi aistii aikuisten "himot", ihan yhtä lailla kuin vaikka vihankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat molemmat kuolleet. Mietipä sitä.
Ei palstalaiset voi tuollaista tietää. Mietipä sitä.
Mutta sen perusteella voi päätellä jotain isän ja tyttären suhteesta. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita naisten tekemiä hyväksikäyttöjä on uutisissakin asti. Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan kun hyväksikäyttöä kotona ilmenee tekijä on periaatteessa aina talossa asuva aikuinen, joka ei ole biologinen vanhempi.
Sinun kannattaisi harkita terapiaa omien kokemustesi käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin otsikon mukaan. Ei ole jos molemmat haluavat osallistua vanhemmuuteen samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita naisten tekemiä hyväksikäyttöjä on uutisissakin asti. Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan kun hyväksikäyttöä kotona ilmenee tekijä on periaatteessa aina talossa asuva aikuinen, joka ei ole biologinen vanhempi.
Äidit eivät yleensä kyllä hyväksikäytä lapsiaan, siittäjät sen sijaan tätä tekevät. Kuten myös äitien uudet puolisot (mies hänkin)
Terapia ei muuta todellisuutta, ja tämä on todellisuutta koko ajan joka puolella. Samoin naiseuden ja äitiyden kieltäminen ("mitä eroa naisella ja miehellä vanhempana" jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit eivät yleensä kyllä hyväksikäytä lapsiaan, siittäjät sen sijaan tätä tekevät. Kuten
Sinä tarvitset terapiaa kun luulet että joka ikinen mies haluaa maata tyttärensä kanssa
Tyttäreni on nyt 29 Viimeksikuluneen vuoden aikana isänsä on lähestynyt häntä paljon.
Isänsä käytännössä hylkäsi hänet kun erosimme, tyttö oli silloin 4. Ei halunnut tapaamisoikeutta, ei kontaktia koska oli niin katkera minulle. Olin eron alullepanija. Syitä en ala kertoa ei kuulu ulkopuolisille.
Tyttäreni tapasi isäänsä epäsäännöllisesti kun sain vain järjestettyä. Itse ei pistänyt rikkaa ristiin sen takia. Yökylään tyttö ei halunnut koskaan joten tapaamiset olivat sitten vain päiväsaikaan ja harvoin.
Heillä oli melkoisen etäiset välit ihan tuonne n. vuosi sitten kun isänsä jostain kumman syystä käänsi kelkkansa. Eihän se kädenkäänteessä tapahtunut, mutta nyt he ovat jo ihan siedettävissä väleissä tosin mitään tiheää tapaikua ei ole, tytär kun jo noinkin aikuinen ja hänellä on aviomies ja oma elämä.
Olen kuitenkin iloinen että näin suurta edistystä on tapahtunut. Minultakin mies pyysi tekstarilla anteeksi jolloin sanoin että en muista vanhoja. Elämä menee eteenpäin.
Minä kasvatin tyttäreni yksin, ja olen valtavan ylpeä miten hieno ja eteenpäinmenevä ihminen hän on. On selkeät elämänsuunnitelmat sekä urasuunnitelmat. Hänellä on luja tahto ja tiedän että hän pärjää takuulla.