Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen suhde tyttäresi isällä on tyttäreensä?

Vierailija
22.10.2024 |

Isä-tytär-suhde?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat molemmat kuolleet. Mietipä sitä.

Vierailija
2/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tyttärellä olisi rakastava, turvallinen ja läsnäoleva isä, ettei myöhemmin hakeudu vääränlaisiin miessuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.

Ap

Vierailija
4/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni isä on päihderiippuvainen. Hänellä ei ole minkäänlaista suhdetta tyttäreensä. 

Vierailija
5/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tyttärellä olisi rakastava, turvallinen ja läsnäoleva isä, ettei myöhemmin hakeudu vääränlaisiin miessuhteisiin.

Isä ei voi määrätä tai estää tyttären suhteita.

Vierailija
6/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon. Ei paljon tytön asiat ole kiinnostelleet. Sääli.

Vierailija
7/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyttärelläni on tosi hyvä suhde isänsä kanssa. Isä touhuaa hänen kanssaan ja katsoo häntä silmiin. Itselläni on huono suhde oman isäni kanssa ja oma isäni ei ikinä katsonut mua silmiin

Vierailija
8/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäterä

Vierailija
9/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyttäreni isä. Minulla on hyvät suhteet heihin. Molemmat pärjäävät yläkoulussa loistavasti, mutta koitan ettei nouse päähän. Molemmat ovat mukavia ihmisiä, toinen innostunut matematiikasta ja urheilusta ja toinen taiteista. He ovat paljon itsenäisempiä kuin minä heidän iässään, mutta koitan vielä pitää heidät lähellä, koska ovat kuitenkin kypsymättömiä monessa suhteessa.

Vierailija
10/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoinen isä tytär suhde määrittelee ja estää osaltaa sikailija miehet. 

Vierailija
11/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palstalaiset voi tuollaista tietää. Mietipä sitä.

Vierailija
12/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä isämeemiä. Lapsella on äiti ja siittäjä. Onko se siittäjä nykyään joku kakkosäidiksi pyrkivä? Miten voidaan turvata lasten seksuaalinen koskemattomuus ja myös mielen puhtaus, kun altistuu 24/7 täysikasvuiselle siittäjälle? Täysin luonnonvastaista ja häriintynyttä

Vierailija
13/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajien äidit joutuu olemaan sekä äitinä että isänä kuin myös yksinhuoltaja miehet joutuu olemaan äitinä ja isänä. Mutta myös aboptio kasvattajat tekee vain kasvatustyön. Sijaisvanhemmat myös. Orpokotien hoitajat. Päiväkodit auttaa tässä isä äiti kasvatuksessa. Koulut. Yhdessä tehdään hyviä ihmisiä jotka auttaa toisia sekä pärjäävät itse. Isovanhemmat tekee hoito apua ja kasvatusta myös. Monet tytöt ovat isänsä kanssa läheimpiä kuin äitinsä kanssa. Pojat enemmän äitinsä kanssa. Pojista tulee usein äitinpoikia. Tuttavien äiti tytär suhteet on vaikeita murrosiässä. Lapset itsenäistyy omilleen pikkuhiljaa. 

Vierailija
14/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä isämeemiä. Lapsella on äiti ja siittäjä. Onko se siittäjä nykyään joku kakkosäidiksi pyrkivä? Miten voidaan turvata lasten seksuaalinen koskemattomuus ja myös mielen puhtaus, kun altistuu 24/7 täysikasvuiselle siittäjälle? Täysin luonnonvastaista ja häriintynyttä

Älä nyt viitsi. Minulle hyvä isä oli pelastus, onnistuin rakentamaan terveen itsetunnon narsistiäitini yrityksistä huolimatta. 

Vierailija
15/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoinen isä tytär suhde määrittelee ja estää osaltaa sikailija miehet. 

Isä yrittää tehdä itsestä tyttären ensimmäistä poikaystävää ja asettaa sillä rimaam uille miehille. Eihän tämä muuhun perustu

Vierailija
16/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon, kiinnostus lapseen loppui kun hän syntyi tyttönä, mieheni olisi halunnut poikalapsen.

Vierailija
17/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. Minulle hyvä isä oli pelastus, onnistuin rakentamaan terveen itsetunnon narsistiäitini yrityksistä huolimatta. 

Äiti ei olisi välttämättä vihannut sinua, jos siittäjä ei olisi kohdellut sinua kuin rakastaan.

Vierailija
18/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin, kaverillinen, parantavat yhdessä maailmaa, nauravat myös paljon yhdessä. Tytär on nuori aikuinen. 

Vierailija
19/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olematon, kiinnostus lapseen loppui kun hän syntyi tyttönä, mieheni olisi halunnut poikalapsen.

Tytön pelastus. Usko minua.

Vierailija
20/56 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka tyttäreni isä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän