Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivovamma?

Vierailija
22.10.2024 |

Onko täällä aivovammasta kärsiviä/ asiasta tietäviä? 

lyhyesti: olen ensimmäisen ison iskun saanut päähän 10v sitten josta aiheutui parin viikon tinnitus, muisti meni eikä ole koskaan enää hyväksi palautunut ( en muista paljoa mitään menneisyydestä) ja oppiminen on vaikeaa. Lisäksi reilu 5 vuotta ollut joka päiväisiä huimausta ja väsymystä. pahoinvointia välillä ja uniongelmia. Jatkuvaa särkyä niskassa/ hartioissa.

En silloin nuorena asiaa ottanut vakavasti mutta nyt haluaisin selvittää asian jos se vielä on mahdollista..  Kuulostaako tämä aivovammalta vai ehkä joltain muulta? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää. Aivoihin on voinut jäädä verihyytymiä, joista voi seurata epileptisiä kohtauksia kun vanhenet.

Vierailija
2/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan suoraan neurologille mentävä vai pääsisiköhän vaikka työterveydestä eteenpäin, on kuitenkin tosi kallista itse maksaa kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys lähettää sinut eteenpäin. Ei erikoissairaanhoitoon pääse ilman lähetettä. 

Vierailija
4/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri voi tehdä lähetteen  aivovammapoliklinikalle tutkimuksiin. Kuulostaa aivovamman mahdollisilta jälkioireilta.

Vierailija
5/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt neurologisiin tutkimuksiin menoa mahdollisen aivovamman tutkimiseksi. En vain haluaisi kuulla tulosta, siis että minulla on aivovamma. Tulisin varmaan katkeraksi. Minulla ei oikein muita oireita kuin työmuistin ainakin ajoittainen huonous, korostuu tilanteissa, joissa jännitän. Joskus myös kummallisia näkökentän vajauksia. 

Vierailija
6/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuonkin näkökannan! Itse taas koen että tieto helpottaisi ja saisin syyn oireisiin. Varsinkin tuo huimaus ja väsymys on niin raskasta ja vaikuttaa päivittäiseen toimintaan vaikkakin sen kanssa on oppinut elämään -ap

Vierailija
7/7 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähän osunut isku on aina vaarallinen ja yksi iskukin voi tappaa.

Lyöjä ei sitä lyödessä ajattele, mutta hän tuhoaa toisen. On rankkaa elää, jos ei voi tehdä entisiä töitä ja silti elanto pitää raapia kasaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän