Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5 kk synnytyksestä

Vierailija
22.10.2024 |

ja näin viimeisimmät kuvat itsestäni. Olen siis 166 cm/66 kg tällä hetkellä, ikää lähes 40 vuotta. Olin vielä jokin aika sitten mielestäni hyvännäköinen ja näytin siltä sinä päivänäkin peilistä kun näin nuo kuvat. Kuitenkin kuvissa olin jotenkin hirveän väsyneen ja tanttamaisen näköinen, ruma, turvonnut pyörylä jolla on naama kuin laatikko.

Paksu tukka roikkui niskassa jonain klimppinä, vaikka vasta leikkautin polkan siistiksi. Hiukset ovat harmaantuneet entisestään...en tiedä kuvittelenko vain, että rupsahdus tuli nyt hetkessä ja en vain näe sitä kun peilissä olen yhä aivan samanlainen ja nuorekas. 

Sinänsä kropassa ei ole mennyt pilalle vielä mikään ja imetys onnistuu myös hyvin. Kuitenkin tuntuu, että olen yhtäkkiä vanhentunut jotain 20 vuotta ja kuvissa näkyy se kamala tantta vaikka lähes koko raskausajan lenkkeilin säännöllisesti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Imettävän naisen hormonaalinen tilakin rumentaa. Tekee monella kropasta sellaisen pehmeän/hyllyvän oloisen vaikkei juuri ylipainoa olisikaan.

- Jatkuva köyristely vauva sylissä jne. tekee kamalia ryhdille, samoin vatsalihasten erkaantuminen.

- Vauvaa hoitavalla on ulkoilua ja lepoa  vähemmän kuin normaalisti, se saa olemuksesta harmaan ja epäreippaan.

Ja niin edelleen, muita onkin jo yllä mainittu. Eli ohimeneviä tekijöitä, älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi