Kerro joku täysin turha tieto, jolla kukaan ei tee mitään
Aloitan
Matti ja Teppo rahoittivat Bogart Co:n musiikkivideon kappaleeseen "All the best girls". Se kuvattiin Tukholmassa.
Kommentit (201)
Kännykkä sisältää 30 eri metallia, eniten kuparia. Muita metalleja ovat mm. tantaali, beriumi, kromi, nikkeli, sinkki, hopea, kulta, kadmium ja mangaani.
Opiskelija kertoo nähneensä samalla luokalla olevan aamulla bussipysäkillä... Odottamassa bussia jolla kulkee koululle.
No, mikä tuon tiedon arvo on? "Mä näin sut bussipysäkillä!" Niin, ja nyt näät mut täällä luokassa, onko se todiste sun näkökyvystä vai mun näkyvyydestä?
Jos tennispallo liikkuisi valonnopeutta ja se laitettaisiin kiertämään maapallon pintaa ympäri ja seisoisit siinä vieressä, menisi se sekunnissa 7 kertaa ohitsesi.
Kirjoitan nyt poikkeuksellisen älykästä kommenttiani Vauvapalstalle!
Minulla määrättiin viime viikolla rautalääke anemian vuoksi. Se johtuu ilmeisesti siitä, että minä en ole syönyt kesällä ja nyt syksyllä kovin monipuolisesti ja olen jättänyt aterioita väliin.
Toisen turhatieto on toisen tieto
Toisen roska on aarre
Toisen ajatus on toisen hajatus
Puolangan pitäjäruoka on nauris-maitovelli, joka sisältää naurista ja perunaa.
Tämä ketju on tarjonnut minulle alun kahdeksatta ahaa-elämystä tähän mennessä.
Lisätietoja:
Yläkerran kurppa kävi just paskalla. Taas.
Minulta on kadonnut kenkä.- giera-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi on märkää.
Tämähän ei oikeastaan ole edes totta. Vesi ainoastaan tuntuu märältä.
Mul kastuu suihkussa käydessä hiukset ja iho. Vesi on märkää.
Entä jos sinulla on ämpärissä vettä ja laitat sen ämpärin suihkun alle? Kastuuko se? Ei, se ei ole yhtään sen märempää kuin äsken, se on edelleen vain vettä.
Eli ts.on vesi märkää vaan ei märemmäksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi on märkää.
Tämähän ei oikeastaan ole edes totta. Vesi ainoastaan tuntuu märältä.
Mul kastuu suihkussa käydessä hiukset ja iho. Vesi on märkää.
Entä jos sinulla on ämpärissä vettä ja laitat sen ämpärin suihkun alle? Kastuuko se? Ei, se ei ole yhtään sen märempää kuin äsken, se on edelleen vain vettä.
Eli ts.on vesi märkää vaan ei märemmäksi muutu.
Jos kiinteässä asiassa on nestettä se on märkä. Vesi ei täytä kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
kävin just paskalla, meni 37 arkkia vessapaperia. laskin ne.
Aika säästeliäästi käytät.
Vierraaja kirjoitti:
kirjoitti:
kävin just paskalla, meni 37 arkkia vessapaperia. laskin ne.
Kuule, suosittelen lämpimästi ostamaan: Hyvää, laadukasta, paksua wcpaperia. On kallimpaa, mutta taatusti parempaa.
Ei kulu niin paljon, eten jos on löysän sorttinen uloste. Silloin halpaa, huonoa ja ohutta wc-paperia menee melkein yksi rulla, yhdellä vessaistunjolla.
-eri- ei aina kuule.
Ikkunasta näkyy keltainen lintu puun oksalla.
Jos sukeltaessa tulee haava, niin veri näyttää vihreältä, koska valon punaiset aallot eivät kulje syvälle veden alle.
Viera kirjoitti:
sukupuolia on monia
Muupuolisia voi tavata navetoissa.
Mielestäni maalla ei ole mukavaa. Kas tässä.
Sesam aukene. Ei toimi.