Onko päähäsi valehdeltu jotain?
On. Raivostuttavaa. Työkaveri valehteli toiselle työkaverille, että olen haukkunut häntä, vaikka en ole. Sai valheillaan toisen kimppuuni haukkumaan minua.
Kommentit (6)
Riippuu siitä kumpaan päähän on valehdeltu.
Päähän valehtelu alkaa olla yleinen ongelma työpaikoilla. Mitä sanoo ammattiliitto?
Tästä on jo aikaa parikymmentä vuotta, mutta silloin joku oli saanut selville, että allekirjoittanut ja pari muuta naista meidän työpaikalla oli panetellut työnantajaa aivan urakalla.
Olivat siitä luottamusmiehellekin sanoneet eikä siinä sitten muu auttanut, kuin keskustella luottamusmiehen ja työnantajan kanssa asiasta.
Pyydettiin anteeksi ja kyllä se hävetti siinä kahvipöydässäkin tauolla sitä puida. Työsuhde jatkui sitten kuten ennenkin.
En edes muista mistä oli kyse. Paljonhan niitä draamoja aina aikansa kuluksi kehiteltiin itse kukin.
Kyllä on. Aina kun kaverini suuttuu minulle, niin käy sanomassa jollekin, että olen haukkunut jotakin. Joskus olen kyllä haukkunutkin, pitää paikkansa. Välillä valehtelee, ei pidä paikkaansa. En välitä. En jaksa tuhlata aikaani juttujen oikaisemiseen. Karma oikaiskoon.