Lue keskustelun säännöt.
Juhlimis gallub!
16.02.2007 |
Kuinka usein käyt bilettämässä?
Minkälaisissa juhlissa?
Ikäsi?
Lasten ikä?
Kommentit (5)
Noin kerran kuukaudessa käyn tyttöjen kans tanssimassa, ihan siis jossain baarissa.
28v. ja yksi lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyn 1-3 kertaa kuukaudessa tanssimassa tyttökaveriporukalla tiettyä musiikkia suosivissa baareissa/klubeilla... Olen 28v, kolme alle kouluikäistä lasta.
ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään
baarissa tanssimassa ja kuuntelemassa bändejä
23v
lapset 3v ja 5kk
3 lasta ja ikää mulla 37 + miehen kans käydään pari kertaa vuodessa " ulkona" yhdessä
Kuinka usein käyt bilettämässä? Pari kolme kertaa vuodessa.
Minkälaisissa juhlissa? Ystävien kanssa, naisten illoissa ;)
Ikäsi? 27v.
Lasten ikä? 3v ja 1½v.