Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset/miehet. Onko parisuhteessanne intohimo/rakkaus/seksi loppunut, mutta pysytte suhteessa ja olette uskollinen puolisollenne?

Vierailija
21.10.2024 |

Olen ollut 25 vuotta naimisissa. En halua enää vaimoani eikä meidän välillä ole enää seksiä. Keskityn yksin harrastamaan lintubongausta jne. En tee mitään elämäntilanteeni muuttamiseksi.

m 56v.

Naiset/miehet. Onko parisuhteessanne intohimo/rakkaus/seksi loppunut, mutta pysytte suhteessa ja olette uskollinen puolisollenne?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien kuluessa parisuhteemme on arkistunut. Minulla on omat harrastukseni ja puolisolla omansa. Lapset ovat jo omillaan.Seksiä emme ole harrastaneet kymmeneen vuoteen. Usein mietin nuoruudessa tapaamania naisia ja kaipaan heitä.

Vierailija
2/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 50senä arkistunut, tuntuu ruuhkikset nyt pahimmillaan. yhteisen hyvä tavoittelu on vain minun heiniäni, energiaa syövää. tottakai ajatustasolla monenlaista mieleen tulee mutta hetken ilojahan ne olisivat. toisaalta kun ajattelee muitakin kuin itseään ja seksuaalista hyvinvointiaan kuormitus lisääntyy ja syö terveyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen kysymys. Tarkoittaako vaihtoehto "ei", että seksi ei ole loppunut vai että ei ole uskollinen?

Vierailija
4/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on loppunut ainakin 10 v sitten. Olin tyytyväinen kunnes tapasin vanhan poikaystävän ja kaikki seksiajatukset nousivat pintaan. Ja niin siinä kävi, että hankin nuoremman rakastajan, jonka kanssa muuta yhteistä on vähän emmekä suunnittele ryhtyvämme parisuhteeseen. En aio erota. Olen 65 v nainen  

Vierailija
5/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua vaimoa? Haluaisiko vaimo seksiä? Oletko kysynyt vaimolta, onko seksittömyys hänelle ok? Miksi sinua kiinnostaa vaimon uskollisuus, kun et kerran itse häntä halua? Uskollisuuden vaatimus tuntuu tuossa tilanteessa omituiselta.

Vierailija
6/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehdot ovat niin naisellisesti epäloogiset.

Silloin kun kumppanin kanssa seksiä ei enää ole, minä käyn paremman naisen luon vierailemassa, ja jätän kylmäksi tulleen kumppanin mahdollisimman pian.  Nainen tulee kylmäksi kun hänen elämänmuutos (vaihdevuodet) alkaa, noin +/- 45 vuoden iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi