Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica näyttää kuin kokonaan eri ihmiseltä omassa tukassaan. Tosi eksoottisella tavalla kaunis.
Tulee mieleen Grace Jones.
Totta!
Luulin, että Kenttämies on tapaamassa Monican äitiä.
Vaikka sanotaankin kaiken julkisuuden olevan hyvää julkisuutta niin nyt kyllä Joonas tekee pellen itsestään, en ainakaan itse ylpeä pystyisi itsestä olemaan kaiken sarjassa tehdyn ja sanotun jälkeen ja nyt kun vielä pitävät hyvänä ideana roikkua julkisuudessa kaikin keinoin. Mitä ne roikkuu täällä suomessakaan enää halpis pitserioissa kun piti olla hohdokas elämä Losissa.
Nämä tietyt morsian ehdokkaat tekivät itsestään pellen. Kaiken muun lisäksi sillä että viljelivät englannin kielissä fraaseja joka väliin. Ollaan niin näppärää ja kansainvälistä että 😆Entinen bachelor Timo Harvey oli jakanut siitä hauskan meemivideon IG stooreissaankin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tietyt morsian ehdokkaat tekivät itsestään pellen. Kaiken muun lisäksi sillä että viljelivät englannin kielissä fraaseja joka väliin. Ollaan niin näppärää ja kansainvälistä että 😆Entinen bachelor Timo Harvey oli jakanut siitä hauskan meemivideon IG stooreissaankin.
Kyllä! Oliko noista kukaan muu kuin Monika ja Vivianna keskustelutaitoisia? Kaikilla muilla vilisi englanninkielisiä sanoja puheessa. Monika erityisesti loisti pohtivalla puhetaidollaan ja nokkelilla havainnoilla, kaunis hymykin
Vivianna ja Joonas olisi mutkaton pari. Riittäisi tapahtumaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vivianna ja Joonas olisi mutkaton pari. Riittäisi tapahtumaa kyllä.
Ai mutkaton? Mitä yhteistä heillä olisi? Joonas on valintansa tehnyt, joten miksi tuollaista enää edes kannattaa pohtia.
Missä tää bätselööri punkkaa nyt täällä suomessa ?
Vierailija kirjoitti:
Seiskan kuva ei kyllä imartele oikein tätä Monikaa.
Eipä montaa muutakaan imartele jos kesken syönnin tullaan näpsimään salakuvia. Ilmeisesti koko ajan pitäis hymyillä eikä pitseriassakaan sais käyä
Vierailija kirjoitti:
Ohi on, veikkaan.
No ei ole, vaikka kuinka niin toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ei ehkä hyväksyisi mustaa naista minun kumppaniksi. Ehkä lopulta voisi mutta jotenkin olen ymmärtänyt niin että ei niin pidä mustista. Olen mies. Kuinkahan yleistä suomessa?
Oot sit ihan itekseen vaan, jos et osaa tuon vertaa vanhempiesi umpimielisiä arvoja kyseenalaistaa ja jopa kertoa heille ääneen tämän. Vai odotteletko perintöä niin "pittee sitten kiltisti ja hiljaa olla"?
Vierailija kirjoitti:
Menis jo naimisiin tuon Monican kanssa ja veisi naisen tyttärineen sinne Jenkkeihin. Sillä tavoin se oleskelulupakin voisi onnistua. Ai niin, mutta kyllä nyt pitäisi vuokrata siellä uusi asuntovaunu, kun ei ole nyt mitään kattoa pään päällä. Pääasia on kuitenkin, ettei meidän tarvitse enää nähdä yhtään juttua tästä niin menestyvästä ohjaajasta. Nyt toivoo jo henkistä apua itselleen kaiken sen jälkeen mitä ihan itse on sekoillut ohjelmassa.
Ootko entinen koulukiusaaja ja nykyinen työpaikkakiusaaja ja somehäirikkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menis jo naimisiin tuon Monican kanssa ja veisi naisen tyttärineen sinne Jenkkeihin. Sillä tavoin se oleskelulupakin voisi onnistua. Ai niin, mutta kyllä nyt pitäisi vuokrata siellä uusi asuntovaunu, kun ei ole nyt mitään kattoa pään päällä. Pääasia on kuitenkin, ettei meidän tarvitse enää nähdä yhtään juttua tästä niin menestyvästä ohjaajasta. Nyt toivoo jo henkistä apua itselleen kaiken sen jälkeen mitä ihan itse on sekoillut ohjelmassa.
Ootko entinen koulukiusaaja ja nykyinen työpaikkakiusaaja ja somehäirikkö?
En mitään noista. Eihän täällä saa sanoa suoraan mitä noiden elämä on.
Eihän nuo edes syö. Pöydällä on vain joku pizzalätty. Joonas katsoo ärtyneenä Monika, joka katsoo vakavana takaisin. Kertoihan Joonas suoraan, että heillä oli välillä vaikeaa jo Losin reissulla. Että sellainen kuhertelukausi.
Mikä kuhertelukuukausi? Ovat olleet yhdessä jo viime syksystä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo edes syö. Pöydällä on vain joku pizzalätty. Joonas katsoo ärtyneenä Monika, joka katsoo vakavana takaisin. Kertoihan Joonas suoraan, että heillä oli välillä vaikeaa jo Losin reissulla. Että sellainen kuhertelukausi.
Mikä kuhertelukuukausi? Ovat olleet yhdessä jo viime syksystä.
"Yhdessä"
Millä tää Joonas käytännössä elää ?
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä siis mitään töitä täällä suomessa. Ja tuskin on jenkeissäkään kun nythän se jo niin kauan ollut joko tämä ohjelman kuvauksissa tai Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanotaankin kaiken julkisuuden olevan hyvää julkisuutta niin nyt kyllä Joonas tekee pellen itsestään, en ainakaan itse ylpeä pystyisi itsestä olemaan kaiken sarjassa tehdyn ja sanotun jälkeen ja nyt kun vielä pitävät hyvänä ideana roikkua julkisuudessa kaikin keinoin. Mitä ne roikkuu täällä suomessakaan enää halpis pitserioissa kun piti olla hohdokas elämä Losissa.
Roikkua julkisuudessa kaikin keinoin? Kyllä nuo Suomen julkkikset näyttävät ihan itse liittyvän esim. Monican instaan. Joonas taas on tehnyt Suomessa niin kauan ja useita töitä, että verkostot on mainiot. Eikö pari saisi olla missään muualla kuin poissa silmistä?
Vierailija kirjoitti:
varmaan ihan rahalla kuten muutkin ihmiset.
No ei tule! :DDDD