Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Liian paljon vaikeaa ja ylitettävä että tulisi toimimaan. Eivät enää ole edes nuoria jolloin kaiken voi aloittaa tyhjältä taululta.
Eilisessä jaksossa vaikutti ettei Joonas olisi tosissaan Monican suhteen.
Mutta ehkä kuvittelin vaan.
Mutta jos Joonas on pettänyt ennenkin niin silloin kai pettää helposti uudestaan.
Toivottavasti niin ei tapahdu.
Toivottavasti Joonas on oppinut niistä ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää yhtä Itä-Hkistä trophy wifena, niin aika halpa tosiaan. Ehkä se olis mitä sais Temusta, jos sokkona tilais. Paketti tottakai kulkee syvimmän Afrikan kautta
Ei temupaketit kyllä Afrikasta tule.
Taitavat tulla Aasiasta Kiinasta yms.
Kiinalaisethan ovat ottaneet jo ison osan Afrikkaa siirtomaikseen. Ihan hyvin Temu ostoksetkin tehdään halvemmalla Afrikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas oli ollut jossain aamuTV.ssä. Monika ei saapunut paikalle. Miksiköhän ?
Ehkä Joonas haluaa pitää kulissien vielä yllä niin kauan kuin mediaa kiinnostaa. Oli selittänyt jotain että Monika lepää. Just.
Onkohan taas kysymyksessä sellainen lepääminen, että ollaan töistäkin sairaslomalla. Tuntuu tv ohjelmien osallistujilla olevan taipumusta.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa vaikutti ettei Joonas olisi tosissaan Monican suhteen.
Mutta ehkä kuvittelin vaan.
Mutta jos Joonas on pettänyt ennenkin niin silloin kai pettää helposti uudestaan.
Toivottavasti niin ei tapahdu.
Toivottavasti Joonas on oppinut niistä ajoista.
Monica väsyi jo viikossa🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vivianna olis ollut parempi, muodot sentään ja kaunis."
Nytkö siis on niin, että jos mies voi valita muodokkaan blondin, niin se on aina parempi valinta? Onpa kapea ja naisvihamielinen näkemys.
Siis mitkä ihmeen muodot? Vivianna on tasapaksu perseetön tynnyri ja kasvoiltaan aika tavallinen
Huokaus KATEELLINEN LAUTA siellä raivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö siis on niin, että jos mies voi valita muodokkaan blondin, niin se on aina parempi valinta? Onpa kapea ja naisvihamielinen näkemys.
Siis mitkä ihmeen muodot? Vivianna on tasapaksu perseetön tynnyri ja kasvoiltaan aika tavallinen
Mitä merkitystä sillä on onko liuta vai lauta?
Sinä joka sanoit että kateellinen lauta siellä raivoaa.
Etkö jotenkin hyväksy että maailmassa on erikokoisia ja muotoisia ihmisiä?
Pitäisikö kaikilla olla isot tissit?
Kumma kun ei kestetä peliä mihin ryhtynyt, se joka leikkiin ryhtyy, sen kestäkööt.
Tuokin on ällöttävää kun joku ei hyväksy että on eri kokoisia ja muotoisia ihmisiä.
Pitäisikö kaikkien olla samanlaisia?
Ja mua pidetään lapsellisena tällä palstalla...
Mä en ainakaan kommentoi alatyylisesti kenenkään muotoja.
Eiköhän tässäkin haettu vain somenäkyvyyttä, Monica sai jo ja Joonas tuli🤣🤣🤣,
Toisen ihmisen ulkonäön ja kehon arvostelu on törkeää!
Rakentava kritiikki on edelleen ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on onko liuta vai lauta?
Sinä joka sanoit että kateellinen lauta siellä raivoaa.
Etkö jotenkin hyväksy että maailmassa on erikokoisia ja muotoisia ihmisiä?
Pitäisikö kaikilla olla isot tissit?
Miksei? Niistä miehet kuitenki pitää ja erottaa Naiset laudoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on ällöttävää kun joku ei hyväksy että on eri kokoisia ja muotoisia ihmisiä.
Joku sanoo tynnyri ja sitten ei saa sanoa lauta.
Vivianna on kaunis, halusitte tai ette. Miehet katsoo muotoja eivätkä halua mitään keskeltä katkeavaa vaneria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas oli ollut jossain aamuTV.ssä. Monika ei saapunut paikalle. Miksiköhän ?
Ehkä Joonas haluaa pitää kulissien vielä yllä niin kauan kuin mediaa kiinnostaa. Oli selittänyt jotain että Monika lepää. Just.
Joonas selitti, et Monica kertoo oman versionsa myöhemmin. Vähän hälärit kilahti. Minkä oman version?!? Miten voi olla kaksi eri versiota miksi ei ole paikanpäällä?
Facebookissa Monican suhdestatus mikä lie onkin niin lukee sinkku.
Monica ja Joonas yhä yhdessä. Onko näin käynyt vuosiin, että suhde jatkuisi kuvausten jälkeen. Tämä on siis onnistuneempi sarja kuin Ensitreffit alttarilla nykyisin. En olisi uskonut. Hirveä melskaus siitä, kuinka sarja kokonaan käsikirjoitettu, mutta jotain ennalta arvaamatonta tapahtuu silti. Joonaksen ja Monican persoonallisuuksiin tai suhteen pitkäikäisyyteen en ota kantaa, mutta tuntuvat tavallaan sopivan toisilleen.
Väsynyt ? Ei siis kipeä. Eikö nainen kestä enää julkisuutta. Nyt sai mitä halusi eli tuon miehen juuri. Olisi tullut ja sanonut hän on minun mies ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt ? Ei siis kipeä. Eikö nainen kestä enää julkisuutta. Nyt sai mitä halusi eli tuon miehen juuri. Olisi tullut ja sanonut hän on minun mies ja piste.
NecCe-ceCcerit väsyttää :'''D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoo tynnyri ja sitten ei saa sanoa lauta.
Vivianna on kaunis, halusitte tai ette. Miehet katsoo muotoja eivätkä halua mitään keskeltä katkeavaa vaneria.
Kauneus on katsojan silmässä. Kaikki ei pidä Viviannaa kauniina, toiset taas eivät pidä Monican ulkonäöstä. Ja jos puhutaan muodoista niin mielestäni on ihan kuvaavaa puhua laudasta, omenasta, päärynästä tai vaikkapa tynnyristä
No, huuliherpeksen se näytti saaneen ainakin.
Huuliherpes voi puhketa stressistä.
Pariin on kohdistunut kohtuuton p*skamyrsky.
Tosiaan selitelty....