Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Joonas on ihan äitinsä näköinen.
Tietääkö joku, onko Monica ja Joonas edelleen yhdessä?
Varmaan OF:kin on sinusta hyvä juttu, kun olet huomannut että siitä tulee rahaa ;) Miksei ilotalokin, raha on kuitenkin se tärkein, ja sehän on nimenomaan älykästä.
---
No ei minun elämääni liikuta mitenkään, jos joku haluaa tienata OF:ssä tai vaikka ilotalossa. Siitä vaan. Aikuinen ihminen on itse vastuussa omista tekemisistään. En minä ole mikään tuomari, joka sanelee, mitä on oikein tehdä ja mitä ei. Älykäs ihminen ei irvaile toisten valinnoille, koska ymmärtää, että jokainen elää tyylillään.
Onko tuo Bätse oikeasti 36-vuotias? Mielumminkin 6 v. "Äiti, mitä minun pitää tehdä?"
Miksi piti päin naamaa kertoa seksin harrastaminen toisen kanssa? Julmaa.
Kivahan se on, että soittaa äidille ja selkeästi heillä on läheiset välit. Itse peukutan Viviannelle, mutta eiköhän valitse Monican.
Vierailija kirjoitti:
Piti saada se tuotannon haluama "ennenäkemätön" käänne. Jos Monica ihan vakavissaan uskoi, että Joonas ja Vivi vain pitelivät toisiaan kädestä koko yön, niin ihan saa syyttää itseään siinä tapauksessa. On kuitenkin äiti ja yli 30-vuotias nainen, joten ei voi tulla yllättyksenä, mitä siellä yön yli treffeillä todennäköisesti tapahtuu.
"Eletty suhdetta kummankin kanssa". Mitä helvettiä?
Viviannan kirjeestä heijastui hänelle tärkein asia...Mä! 😁
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on, että soittaa äidille ja selkeästi heillä on läheiset välit. Itse peukutan Viviannelle, mutta eiköhän valitse Monican.
Valitsee. Ollut selvää jo aikoja sitten. Tässäkin ketjussa käyty läpi miljoona kertaa.
Ai saakeli Vivianna näytti upealta tuossa punaisessa mekossa.
Joonas on Viviannan vierellä kuin pikkupoika, joka on saanut liian ison tikkarin.
Mulle kerrottiin ihan väärin ja luulin että Vivi valittiin. Katsoin vasta nyt loppuun. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Todella idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, onko Monica ja Joonas edelleen yhdessä?
Sopisivat kyllä toisilleen. Kumpikin sellaisia flegmaattisia haahuilijoita.
Paljonkohan Vivannalle on maksettu siitä, että on lähtenyt panemaan Joonaksen kanssa. On kuitenkin valovuoden tasokkaampi kuin Joonas.
Kani panee, kun tilaisuus tulee.
Mä uskon et valitsee Viviannan.
Monica vaikuttaa tosi mukavalta ja puhuu fiksusti tälle Joonakselle.
Pitihän se vähän Joonaksen näköjään testata molempia