Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Apua miten tahalleen väärinymmärtämistä täällä palstalla :D Monica ihan selvästi heitti läpällä kaiken sen olet nyt mun mies.
Monica onkin tosiaan osoittautunut varsinaiseksi vitsiveikoksi ja villan naisten tunnelman nostattajaksi. Vitsejä tulee suoltamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä Joonaksella paljon ystäviä joilla on lapsia. Instan mukaan mm Dora & Joey Palmroos ( joilla 2 lasta ja kans Losissa pyörii)
En tiedä, millaisia sinun ystävyyssuhteesi ovat, mutta normaalisti ystävien lapset eivät ole sellaisia, jotka otetaan osaksi omaa elämää siinä määrin kuin kumppanin lapset otetaan.
No toki!! Tarkoitin vain sitä että osaa ehkä ajatella sitä kautta byrokratiaa ja kustannuksia lasten kanssa muuttamisesta. Kun on ystäviltään kuullut!
Enpa usko, että tuollaiset asiat ovat päällimmäisenä puheissa Joonaksen ja Palmroosien välillä. Aika harva Suomessakaan juttelee ystävilleen vaikkapa Kela-papereiden täyttämisestä tai lapsen huoltajuuspapereista. Noin ihan käytännön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua miten tahalleen väärinymmärtämistä täällä palstalla :D Monica ihan selvästi heitti läpällä kaiken sen olet nyt mun mies.
Monica onkin tosiaan osoittautunut varsinaiseksi vitsiveikoksi ja villan naisten tunnelman nostattajaksi. Vitsejä tulee suoltamalla
No tämä :D Jos hän olisi kovinkin "läpällä" liikkellä niin kai hän nyt olisi vitsaillut muussakin kuin vain siinä, että kokee Joonaksen olevan hänen miehensä pusun jälkeen. Monicanhan ei sanonut tuota vain Joonakselle kuiskaamalla, vaan toisti samaa useaan kertaan myös kameroille. Vitsejä ei yleensä ole tapana toistaa moneen kertaan samassa tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä Joonaksella paljon ystäviä joilla on lapsia. Instan mukaan mm Dora & Joey Palmroos ( joilla 2 lasta ja kans Losissa pyörii)
En tiedä, millaisia sinun ystävyyssuhteesi ovat, mutta normaalisti ystävien lapset eivät ole sellaisia, jotka otetaan osaksi omaa elämää siinä määrin kuin kumppanin lapset otetaan.
No toki!! Tarkoitin vain sitä että osaa ehkä ajatella sitä kautta byrokratiaa ja kustannuksia lasten kanssa muuttamisesta. Kun on ystäviltään kuullut!
Enpa usko, että tuollaiset asiat ovat päällimmäisenä puheissa Joonaksen ja Palmroosien välillä. Aika harva Suomessakaan juttelee ystävilleen vaikkapa Kela-papereiden täyttämisestä tai lapsen huoltajuuspapereista. Noin ihan käytännön tasolla.
Ootko koskaan asunut ulkomailla? näistäkin asioista nimenomaan puhutaan ulkomailla suomi-kavereiden kesken!! ( itellä lapsia 3 ja jo 15v pois suomesta) - kyllä näistä puhutaan!
Vierailija kirjoitti:
Taispa Joonas sanoa pääargumenttinsa rakkaansa valinnassa voi mennä mihin huoneeseen tahansa, niin päät kääntyy! Ehkä Joonaksen huoneisiin mennessä ei päät käänny, ei juuri erotu tapetista. Buustia tarvii ja sitä löytyy Monicasta. Monica barbiemekossa hieman tanssahtelee pitkillä hoikilla rajoillaan, niin kaikki kääntyy ja ihailee!!!
Taitaa päät kääntyä aivan yhtä paljon, kun Vivianna on käsikynkässä siinä punaisessa mekossaan. Ei tumma hoikka pitkäsäärinen nainen saa kummemmin huomiota.
Gallup:
Kumman veikkaatte olevan Joonaksen valinta? Yläpeukku Vivianna, alapeukku Monica.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpa usko, että tuollaiset asiat ovat päällimmäisenä puheissa Joonaksen ja Palmroosien välillä. Aika harva Suomessakaan juttelee ystävilleen vaikkapa Kela-papereiden täyttämisestä tai lapsen huoltajuuspapereista. Noin ihan käytännön ta
Niin, taas näitä "koska minä teen niin kaikki muutkin tekevät". Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki eivät tee samoin kuin sinä. Meitä lapsettomia sinkkuja kun ei ihan hirveän paljon kiinnosta mitkään lapsiperheiden paperiasiat. Ja yhtään kartalla olevat lapsiperheelliset kyllä ymmärtävät sen ja käsittelevät nämä asiat lapsellisten ystäviensä kanssa. Eihän se sinkkuyståvä edes voi auttaa näissä asioissa, kun hänellä ei ole niistä mitään kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit veikkaan myös sitä et ku Joonas monta kertaa sitä pohtinu et naisilla on lapsia; on se miettiny paperisotaakin jenkeissä, viisumit oleskeluluvat, koulut, lekurit, lastenhoitajat yms mitä yhtäkkii olis pakko sille lapselle alkaa hoitaa ja hankkii paljo helpompaa tuoda/viedä vaan yks nainen Amerikkaan.. sad but true shit of life. byrokratia.
En usko, että Joonas itse lapsettomana on osannut noita tosissaan miettiä.
Kyllä Joonas on yksinkin joutunut pyörimään oleskelulupien, työlupien ja sairausvakuutusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa milloin finaali näytetään? Ensi viikolla? Ei näkyny mitään vielä Katsomossa edes plussassa.
Villi veikkaus, ehkä Joonaksella ei ole kotia USA:ssa ohjelman kuvausten aikana ja se on se suuri yllätys. Katsoo naisista mitä sanovat, kun kaikki ei olekaan valmiiksi tarjottimella ja luxus-elämä odota jorpakon takana.
Finaalit tulevat aina samaan tahtiin plussassa kuin ilmaiseksikin. Eli 2 viikon päästä on finaali nähtävillä, kun ilmaisversio ehtii plussan tahtiin.
Lähde kahdelle viikolle? Mulla ainakin lukee MTV-sovelluksessa, että 5.2. tulee finaalijakso. Ei viikon päästä finaali, ei kahden.
Ootko koskaan asunut ulkomailla? näistäkin asioista nimenomaan puhutaan ulkomailla suomi-kavereiden kesken!! ( itellä lapsia 3 ja jo 15v pois suomesta) - kyllä näistä puhutaan!
--
Olen asunut 10 eri maassa enkä ole ikinä puhunut ystävieni kanssa lasten viisumeista tms. Miksi ihmeessä olisin, kun ei minulla ole niistä minkäänlaista tietoa? Kaikillahan ei ole lapsia, jos et vielä tiennyt.
Siis mitä v tua tää jäbä horisee Viviannan julkisuusimagosts? Tuo tyyppi ei ole lähellekään Viviannan tasoa
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v tua tää jäbä horisee Viviannan julkisuusimagosts? Tuo tyyppi ei ole lähellekään Viviannan tasoa
Se oli hänen äitinsä huolenaihe. Äiti oli sitä mieltä, että Viviannan julkinen imago ei ole oikein sovelias. Joonaksen perhe on lestadiolaisia, joten sinällään ymmärrettävä näkemys sieltä suunnalta. Ja Joonaksen valinnasta on helppo päätellä, että äidin näkemys ei kiinnostanut niin paljon, että olisi antanut sen vaikuttaa valintoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin heitti läpällä, mutta jos Joonas otti sen tosissaan, niin minkäs teet. Huumori on vaikeaa, se ei aina onnistu.
totta. Mut mehän ei katsojat tiedetä todellista keskustelua. Kaikki on leikattu ja tässä nyt selkeästi halutaan korostaa tätä miten mustis Monica on.
Ei se ole leikkauksesta kiinni, jos joka päivään saadaan vähintään yksi Monican mustasukkaisuutta ja omistushalua kuvaava kohta. Montakohan on jäänyt leikkauksessa pois jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpa usko, että tuollaiset asiat ovat päällimmäisenä puheissa Joonaksen ja Palmroosien välillä. Aika harva Suomessakaan juttelee ystävilleen vaikkapa Kela-papereiden täyttämisestä tai l
mutta eihä se tarkoita sitä että se sinkku ystävä ei kuule tai näe ; kun jossain yhteisissä illanistujaisissa tai missä vaan ollaan. Jotenki hölmöö ajatella et sinkku ihminen ulkomailla; aikuinen mies & aikuiset kaverit , kulkis jotenki laput silmillä, korvat kiinni ; siitä mitä ystävien elämässä tapahtuu.. Juu ei ajankohtaista just sillon itselle. Mutta oppii tietämään asioita ympäriltään. Ulkomailla suomi-kaverit on joskus aivan kultaa. Ja jeesaa toisiaan paljon enemmän kuin suomessa porukat. sorry. näin se vain on. Vain suomalainen ymmärtää saman byrokratian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas. MINULLE olisi merkitystä yhdellä tai kahdella päivällä. Sulle ei ole. Asia selvä.
Miksi luulet, että ketjussa puhutaan siitä, mikä on SINULLE merkitysksellistä? Mistä edes tiedät, montako päivää yönylitreffien välillä oikeasti on? Ei sitä ainakaan ohjelmassa ole kerrottu.
Sanottiinhan siinä ihan suoraan se. Että tänään Vivianna ja huomenna Monika. Väliä tyyliin pari tuntia, kun treffit alkoi jo päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit veikkaan myös sitä et ku Joonas monta kertaa sitä pohtinu et naisilla on lapsia; on se miettiny paperisotaakin jenkeissä, viisumit oleskeluluvat, koulut, lekurit, lastenhoitajat yms mitä yhtäkkii olis pakko sille lapselle alkaa hoitaa ja hankkii paljo helpompaa tuoda/viedä vaan yks nainen Amerikkaan.. sad but true shit of life. byrokratia.
En usko, että Joonas itse lapsettomana on osannut noita tosissaan miettiä.
Kyllä Joonas on yksinkin joutunut pyörimään oleskelulupien, työlupien ja sairausvakuutusten kanssa.
On "hieman" eri asia hoitaa noita asioita itselleen kuin toisen ihmisen lapselle. Ihan jo siinä, että saisi sen toisen ihmisen lapsen Jenkkeihin, on aikamoinen paperisota edessä. Puhumattakaan lapsen kouluasioista jne. jne. Ei sellaisia lapsettoman tarvitse miettiä.
Ymmärsin alusta asti, että sinä et näe Monican olevan ihan tosissaan omistushalunsa kanssa. Jos ei olisi, häntä ei kiinnostaisi lainkaan, mitä Joonas tekee muiden naisten kanssa eikä hän varsinkaan kertoisi olevansa rakastunut Joonakseen. Ihminen on kokonaisuus, ei vain yksi lause.
ja ymmärsit sujuvasti väärin, koska et lukenut alunperin kirjoittamaani ajatuksella. Minä tarkoitin nimenomaan tätä yhtä kommenttia. Enkä puhunut persoonasta kokonaisuudestaan :D
Vierailija kirjoitti:
--
Olen asunut 10 eri maassa enkä ole ikinä puhunut ystävieni kanssa lasten viisumeista tms. Miksi ihmeessä olisin, kun ei minulla ole niistä minkäänlaista tietoa? Kaikillahan ei ole lapsia, jos et vielä tiennyt.
noh sit sulla on kyl tosi erilaisia ystäviä kun meillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
noh sit sulla on kyl tosi erilaisia ystäviä kun meillä.
Ja jos oot asunu 10 maassa; niin miten hyviä ystäviä olet ehtinyt saada / tutustua per paikka?
Ymmärsin alusta asti, että sinä et näe Monican olevan ihan tosissaan omistushalunsa kanssa. Jos ei olisi, häntä ei kiinnostaisi lainkaan, mitä Joonas tekee muiden naisten kanssa eikä hän varsinkaan kertoisi olevansa rakastunut Joonakseen. Ihminen on kokonaisuus, ei vain yksi lause.