Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Kiero kuin korkkiruuvi, sanoo toista mutta tekee toista, aivan kuten yllä joku sanoi että liukas kuin saippua.
Pelkkää julkisuutta havitteleva höpöhöpömies. Meillä on täällä jo ihan tarpeeksi näitä turhaakin turhempia julkkiksia, että ei kiitos enää yhtään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kenttämies on kyllä kuin saippua, ei ota oikein selvää onko se lintu vai kala - eikä varmaan itsekään tiedä. Tosi hankala luettava. Jotenkin vaikuttaa siltä, että salailee jotain ja/tai on olevinaan jotain pelkän shown takia. Vähän feikit vibat antaa... En tajua miten nuo kaikki naiset on siihen lääpällään eikä kukaan sano, että no thanks, et oo mun tyyppi. Mutta kaippa tuo koko show ja itse kilpailutilanne laittaa pään sekaisin eikä järki enää toimi kenelläänkään. Mut aikaisemmat bätset on ollut paljon selkeempiä luettavia kuin tämä....
Lisäksi vaikuttaa, että hän valikoi näitä tummia tyttöjä (lapsineen) pelkän "eksoottisuuden" takia, vaikkeivät välttämättä ole muuten yhtään yhteensopivia. Pudotti jo kaikki sopivimmiat tyypit pois. En tiedä, ehkä kamppailee itsensä kanssa vielä ja kantaa jotain traumoja, joiden kans yhä kamppailee, vaikka päälle päin yrittää näyttää seesteiseltä tyypiltä.
Miksi keski-ikäinen mies, lähtee moiseen hömppään. Rahapulassako vai ovatko syyt syvemmällä?
Aikuiset naiset taisivat heti oitis huomata missä mies menee.
Jos Joonaksella on naispuolisia ystäviä , niin voi varmasti heittää heille hyvästit jos Monican otti itselleen. Monican mustasukkaisuus oli jo ihan alussa todella voimakasta. Jokainen ihminen tietää mitä mustasukkaisuus on, jos sen on kokenut parisuhteessa. Monica näytti sen jo vaikka eivät olleet suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kenttämies on kyllä kuin saippua, ei ota oikein selvää onko se lintu vai kala - eikä varmaan itsekään tiedä. Tosi hankala luettava. Jotenkin vaikuttaa siltä, että salailee jotain ja/tai on olevinaan jotain pelkän shown takia. Vähän feikit vibat antaa... En tajua miten nuo kaikki naiset on siihen lääpällään eikä kukaan sano, että no thanks, et oo mun tyyppi. Mutta kaippa tuo koko show ja itse kilpailutilanne laittaa pään sekaisin eikä järki enää toimi kenelläänkään. Mut aikaisemmat bätset on ollut paljon selkeempiä luettavia kuin tämä....
Lisäksi vaikuttaa, että hän valikoi näitä tummia tyttöjä (lapsineen) pelkän "eksoottisuuden" takia, vaikkeivät välttämättä ole muuten yhtään yhteensopivia. Pudotti jo kaikki sopivimmiat tyypit pois. En tiedä, ehkä kamppailee itsensä kanssa vielä ja kantaa jotain traumoja, joiden kans yhä kamppailee, vaikka päälle päin yrittää näyttää seesteiseltä tyypiltä.
"Pudotti jo kaikki sopivimmat tyypit pois", muistakaa, että ei hän teille ole kumppania valitsemassa vaan itselleen ja siksi päätöksen tekee Joonas, täysin riippumatta siitä, mikä teidän mielestä olisi paras👍
Aivan järkyttävää Joonaksen ja Monican mollaamista tällä palstalla. Kääntäkää jo lehti, ja yrittäkää edes etsiä jotain positiivista heistä tai sitten muista osallistujista. Luulen, että osaavat itse järjestellä asiansa, jos ovat toisensa valinneet ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta. Meidän ei tarvitse siitä huolehtia ja kritisoida ja mustamaalata heidän tulevaisuuutta.
Mikä hitto noita ukkoja vaivaa,ovat aivan lääpällään näihin sika mustasukkaisiin naisiin.Hiveleekö pelkkä naisen mustasukkaisuus miehistä ekoa aivan sama minkälainen nainen muuten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi vaikuttaa, että hän valikoi näitä tummia tyttöjä (lapsineen) pelkän "eksoottisuuden" takia, vaikkeivät välttämättä ole muuten yhtään yhteensopivia. Pudotti jo kaikki sopivimmiat tyypit pois. En tiedä, ehkä kamppailee itsensä kanssa vielä ja kantaa jotain traumoja, joiden kans yhä kamppailee, vaikka päälle päin yrittkeski-ikäisyys on 50 vuotta. vanhuus 65. hänhän elää aikuisuutta ei keski-ikää-
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää Joonaksen ja Monican mollaamista tällä palstalla. Kääntäkää jo lehti, ja yrittäkää edes etsiä jotain positiivista heistä tai sitten muista osallistujista. Luulen, että osaavat itse järjestellä asiansa, jos ovat toisensa valinneet ja suunnittelevat yhteistä tulevaisuutta. Meidän ei tarvitse siitä huolehtia ja kritisoida ja mustamaalata heidän tulevaisuuutta.
Monica nyt ei ole vaan sattunut näyttämään yhtään hyvää puolta itsestään, käyttäytyy kuin omistaisi Joonaksen, vaikka toista ei voi ikinä koskaan omistaa. Olisi vielä valmis hylkäämään lapsen Suomeen toistamiseen, että pääsee kuvitteellisen rakkauden perässä. Miten itse tätä kehuisit?
Tai kun Joonaksen sanat ja teot ei mene yksi yhteen...
Vierailija kirjoitti:
Ei se Monican lapsi mikään pieni ole, jos kerran koulu on vielä kesken kuten Monica tuossa mainitsi ja sanoi myös Joonaksen kanssa keskustellessa, että jos lapsi haluaisi itse päättää jäädä isänsä luo, niin hän saisi tehdä sen eli kyllä Monica ihan fiksusti tässä ajattelee, eikä ole hylkäämässä lastaan.
Seuraavassa lauseessa Monica sanoi, että lapsensa on vielä niin pieni että "tarvitsee äitiä". Aika ristiriitaista puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä ohjelma alkoi, niin julkisuudessa kerrottiin että bätsen äiti ja sisko oli ihan ihmeissään koko projektista. Joonas kertoi etsivänsä vaimoa ja äitiä tuleville lapsilleen. Nyt hän puhuu kuitenkin ulkonäöstä, gaalailloista ja yhteisistä työprojekteista. Alan olla sillä kannalla, että ei hän perhe-elämää koskaan etsinytkään. Tai että aikajänne on ainakin pitkä. Tyyliin lapsia kymmenen vuoden päästä.
En minäkään oikein näe näitä uusperhearkea elämässä, jossain Helsingin lähiössä, mutta maailma on ihmeitä täynnä.
Mustilla naisilla hirveät luonteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tämän äidin sydän voi käsittää, miten äiti-ihminen voi edes miettiä vaihtoehtoa "muutan ulkomaille ja jätän lapsen isälle Suomeen". Äijän takia? Monica sanoo, että lapsi on vielä pieni ja seuraavassa lauseessa lapsi saa päättää jääkö äidille vai isälle? Minkä ikäinen lapsi tämä laitetaan päättämään? Että on helvetin itsekäs munan perässä juoksija
Selitti myös uudessa jaksossa että lähtenyt aiemminkin pariksi vuodeksi ulkomaille ja lapsi jäänyt isälleen Suomeen. Eli siis huumaantuuko tuo nainen aina niin nopeasti miehistä että lapsi unohtuu?
Niimpä, aivan järkkyä hylätä lapsi pienenä tolla tavalla. Seko muija
Monica totinen ja hymytön. Suuresti ihmettelin sitä kuinka loukkaantui siitä jossa Belle kertoi suudelmasta. Ei osannut iloita ystävänsä puolesta eikä tajunnut ohjelmasta mitään. Vaan asenne oli se minun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tämän äidin sydän voi käsittää, miten äiti-ihminen voi edes miettiä vaihtoehtoa "muutan ulkomaille ja jätän lapsen isälle Suomeen". Äijän takia? Monica sanoo, että lapsi on vielä pieni ja seuraavassa lauseessa lapsi saa päättää jääkö äidille vai isälle? Minkä ikäinen lapsi tämä laitetaan päättämään? Että on helvetin itsekäs munan perässä juoksija
Selitti myös uudessa jaksossa että lähtenyt aiemminkin pariksi vuodeksi ulkomaille ja lapsi jäänyt isälleen Suomeen. Eli siis huumaantuuko tuo nainen aina niin nopeasti miehistä että lapsi unohtuu?
Pienenä? Joku täällä tiesi, että on jo13 v., mikä liene totuus. Itse olin 13 v. jo toisten lapsia hoitamassa kokopäiväisesti ja tekemässä muitakin kodin töitä, joten ei sen ikäinen aivan lapsi ole. Ja 15 v. asuin jo yksin ja huolehdin itsestäni..
Vierailija kirjoitti:
Mustilla naisilla hirveät luonteet.
Valkoisilla naisilla hirveät luonteet - kuulostaako asialliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On järkyttävää hylätä lapsi miehen takia. Olipa lapsi minkä ikäinen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica nyt ei ole vaan sattunut näyttämään yhtään hyvää puolta itsestään, käyttäytyy kuin omistaisi Joonaksen, vaikka toista ei voi ikinä koskaan omistaa. Olisi vielä valmis hylkäämään lapsen Suomeen toistamiseen, että pääsee kuvitteellisen rakkauden perässä. Miten itse tätä kehuisit?
Eli ilmeisesti tunnet Monikan ja tiedät millainen hän on vai teetkö kenties omar päätelmät hänestä muutaman pienen TV pätkän perusteella? Tuo ei tarkoita sitä, että Monika olisi arkielämässä mustasukkainen. Oikein sydämelliset ja aidolta ihmiseltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti tunnet Monikan ja tiedät millainen hän on v
Olen eri, mutta myös ne muutamat TV-pätkät ovat ihan juuri Monikan sanomisia. Tietysti TV-tuotanto kärjistää, mutta ei tuotanto ole silti laittanut sanoja Monican suuhun.
Ihme rasisteja täällä haukkumassa Monicaa! Parempi hän on kuin se perusbimbo Vivianna joka vasta tuli koko ohjelmaan ja nyt on loppusuoralla silikoineen ja irtitupeineen. Tietty sopii pinnalliselle poikamiehelle eikä ole kersaa rasitteena.
Mitä tämä poikamies näkee Monikasta, joka on tosi mustasukkainen ja ei tule pärjäämään yksin, kuten Vivianna. Suomesta muuttaminen Monikan on vaikea, kun heillä on exmiehen kanssa yhteishuoltajuus.