Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas valitsi vikoille deiteille Viviannan, jonka sanoi tavanneensa vain pari kertaa, eikä vielä tuntenut tätä oikein. Halusi tutustua paremmin. Olenko ainoa, jonka mielestä tämä kuulostaa sangen erikoiselta? Valita vikoille treffeille deitti, johon ei vielä ehtinyt edes tutustua kunnolla... Mahtaa tuntua hyvältä niistä osallistujista, jotka olivat aidosti oikein aikein mukana.
Ei kuulosta lainkaan erikoiselta. Joonas valitsi sen, kehen itse halusi tutustua eniten. Sehän on tämän ohjelman pointti, että Joonas valitsee itselleen mieluisan naisen. Ei hänen tehtävänsä ole miellyttää yh-äitejä tai ketään muitakaan.
Eikö ohjelmassa ole kuitenkin ideana tutustua ensin ja valita sitten sen tutustumisen perusteella henkilöt jatkoon? Olen sitten ymmärtänyt ohjelman idean väärin, jos tar
No onhan se tututunut Viviannaan. Nehän kävi ainakin kahdesti yksilötreffeiläkin. Vai meinaatko, että Joonaksen olisi pakko valita se nainen, jonka kanssa on käynyt eniten treffeillä, vaikka olisi treffien aikana huomannut, ettei ollenkaan halua tutustua tuohon naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt vain ihmettelin sitä, että tyyppi valitsee vikoille deiteille henkilön, jota ei kunnolla tunne, kun samalla perusteella on pudottanut henkilöitä ruususeremoniassa.
Ihmettelet sitä, että Joonas halusi tutustua Viviannaan paremmin? Vai ihmettelet sitä, että Joonas valitsi treffeille sen, jonka itse halusi eikä sitä, jonka sinä olisit halunnut?
Ei minulla ollut mitään mielipidettä, kenet pitää valita tai ketä ei. Yksi hailee. Jos pitää sanoa, niin ehkä mieluummin Vivianna kuin Belle tai Fanni. Bellestä oli vähän ristiriitaiset fiilikset ja Fannin ja Joonkasen välillä ei ollut mitään kemiaa. Ehkä tässä nyt eniten vain ihmetytti se, että Joonas kehtasi myöntää ääneen, ettei tunne Viviannaa kunnolla. Valitsi sekä Viviannan että Monican ulkonäön perusteella ihan avoimesti sitä lainkaan peittelemättä. Yleensä ihmiset eivät näin avoimesti myönnä tällaista, joten se toki silloin luonnollisesti herättää kysymyksiä. Että eipä tässä mitään sen kummempaa nyt ollut. Ihmiset nyt tuppaavat keskustelemaan heitä mietityttävistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas valitsi vikoille deiteille Viviannan, jonka sanoi tavanneensa vain pari kertaa, eikä vielä tuntenut tätä oikein. Halusi tutustua paremmin. Olenko ainoa, jonka mielestä tämä kuulostaa sangen erikoiselta? Valita vikoille treffeille deitti, johon ei vielä ehtinyt edes tutustua kunnolla... Mahtaa tuntua hyvältä niistä osallistujista, jotka olivat aidosti oikein aikein mukana.
Ei kuulosta lainkaan erikoiselta. Joonas valitsi sen, kehen itse halusi tutustua eniten. Sehän on tämän ohjelman pointti, että Joonas valitsee itselleen mieluisan naisen. Ei hänen tehtävänsä ole miellyttää yh-äitejä tai ketään muitakaan.
Eikö ohjelmassa ole kuitenkin ideana tutustua ensin ja valita sitten sen tutustumisen perusteella henkilöt jatkoon? Olen sitten ymmärtänyt ohjelman idean väärin, jos tar
Kyllä vaan. Ja Joonas halusi tutustumisen perusteella valita Vivannan. Mikä tässä on niin kovin ihmeellistä? Yleensä ihmiset valitsevat jatkoon sellaisia, joihin ITSE haluavat tutustua, ei sellaisia, jotka ovat tosissaan mukana, mutta jotka eivät kiinnosta itseä riittävän paljon jatkoa ajatellen. Ei sillä tutustumisen määrällä ole mitään merkitystä sen kannalta, haluaako tavata toista vai ei. Joistain ihmisistä huomaa jo ensimmäisillä treffeillä, ettei tästä tule mitään ja toisten kanssa saattaa tuntua jo ensimmäisen lauseen jälkeen, että tähän haluan ehdottomasti tutustua lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt vain ihmettelin sitä, että tyyppi valitsee vikoille deiteille henkilön, jota ei kunnolla tunne, kun samalla perusteella on pudottanut henkilöitä ruususeremoniassa.
Ihmettelet sitä, että Joonas halusi tutustua Viviannaan paremmin? Vai ihmettelet sitä, että Joonas valitsi treffeille sen, jonka itse halusi eikä sitä, jonka sinä olisit halunnut?
Ei minulla ollut mitään mielipidettä, kenet pitää valita tai ketä ei. Yksi hailee. Jos pitää sanoa, niin ehkä mieluummin Vivianna kuin Belle tai Fanni. Bellestä oli vähän ristiriitaiset fiilikset ja Fannin ja Joonkasen välillä ei ollut mitään kemiaa. Ehkä tässä nyt eniten vain ihmetytti se, että Joonas kehtasi myöntää ääneen, ettei tunne Viviannaa kunnolla. Valitsi sekä Viviannan että Monican ulkonäön perusteella ihan avoimesti sitä lainkaan peittelemättä. Yleensä ihmiset eivät
Kehtasi myöntää ääneen? Onko sinusta oikeasti jotenkin ihmeellinen asia, että toista ei tunne kunnolla, jos hänen kanssaan on viettänyt aikaa vain pareilla treffeillä? En nyt oikein ymmärrä, miksi sitä, että toista ei tunne kunnolla pitäisi jotenkin salata, kun jokainen täysipäinen ymmärtää, ettei tällaisen ohjelman kuvausten aikana ehdi kehenkään tutustua kuin pintaraapaisun verran. Suurimman osana ajastahan naiset viettävät keskenään, ei suinkaan Joonaksen kanssa.
Onkohan täällä itse Vivianna kommentoimassa, kun tulee niin täyttä tykitystä, ettei väliin ehdi kommentoimaan? Itselläni särähti myös korvaan se, kun Joonas sanoi ettei vielä tunne Viviannaa kunnolla. Hän ei siis sanonut pelkästään sitä, että haluaa tutustua Viviannaan lisää, vaan pointti oli nimenomaan siinä, ettei vielä tunne henkilöä juurikaan. Vivianna ei vaikuta Joonaksesta kovinkaan kiinnostuneelta, enkä kyllä ihmettele. Monica taasen on aivan rakastunut ja tulee kyllä pettymään pahasti, jos ei tule valituksi. Epäilen kyllä, että valinta on Monica. Tosin en usko että ovat enää yhdessä.
Valitsee varmaan Bellen.Onhan se kaunis. Fanni on suosikkini.
Katsoin plussasta uusimman jakson. Täytyy sanoa, että Bachelorin itsensä pisteet ovat laskeneet roimasti ainakin omissa silmissäni. Miten hän puhui Viviannasta, ei ollut ok. Jos hän ei pidä siitä Viviannan tyylistä tai imagosta tai siitä, mitä Vivianna tekee, niin sitten ei varmaan kannata ottaa häntä jatkoon. Puhui haastatteluissa, että jos heidän juttu jatkuu, niin sitten Joonas ohjailisi mitä Viviannan kannattaisi tehdä. Iso huokaus! Eletään 2020-lukua. Naisella on vapaus tehdä ihan tasan mitä hän itse haluaa. Niin kauan kuin ei vahingoita ihmisiä.
Joonas halusi päästä panemaan kumitissiä. Muotoili kohteliaasti että tutustumaan paremmin.
Ihanaa et Fanni ja Belle puhuivat ja halasivat <3
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä itse Vivianna kommentoimassa, kun tulee niin täyttä tykitystä, ettei väliin ehdi kommentoimaan? Itselläni särähti myös korvaan se, kun Joonas sanoi ettei vielä tunne Viviannaa kunnolla. Hän ei siis sanonut pelkästään sitä, että haluaa tutustua Viviannaan lisää, vaan pointti oli nimenomaan siinä, ettei vielä tunne henkilöä juurikaan. Vivianna ei vaikuta Joonaksesta kovinkaan kiinnostuneelta, enkä kyllä ihmettele. Monica taasen on aivan rakastunut ja tulee kyllä pettymään pahasti, jos ei tule valituksi. Epäilen kyllä, että valinta on Monica. Tosin en usko että ovat enää yhdessä.
Kerrotko, miten Joonas voisi tuntea Viviannan tai kenenkään muunkaan naisista kunnolla? Entä mikä siinä on niin kovin ihmeellistä, jos sanoo, ettei tunne toista vielä kunnolla (ja siksi halusi valita hänet jatkoon, jotta voi tutustua lisää)? Luulisi olevan aika helppo päätellä, että se "en tunne vielä kunnolla" oli se syy, miksi Vivianna valittiin jatkoon. Rautalangasta: Joonas oli tutustunut muihin naisiin tarpeeksi, huomatakseen, ettei halua heitä jatkoon. Vivannaa hän ei vielä tuntenut kunnolla, mutta Viviannassa oli jotain, mikä sai Joonaksen haluamaan lisätutustumista. Joonaksen tehtävä ei ole valita naista, joka on eniten rakastunut häneen, vaan nainen, johon Joonas itse haluaa tutustua eniten. Olisi jopa sairasta valita jatkoon Monica vain siksi, että Monica on ihan lääpällään Joonakseen. Se vasta sattuisi, kun antaisi turhaa toivoa vailla mitään halua tutustua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ohjelmassa ole kuitenkin ideana tutustua ensin ja valita sitten sen tutustumisen perusteella henkilöt jatkoon? Olen
Halusi päästä yönylitreffeille panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitsee varmaan Bellen.Onhan se kaunis. Fanni on suosikkini.
Ei valinnut, molemmat putosivat.
Vierailija kirjoitti:
Aika jotenkin twisted että Joonas ja Joonaksen äiti molemmat on innoissaan tuosta sudanilaisuudesta ja siitä että on samanlainen kuin heidän sijoituslapsensa.. onko Joonaksella joku ihastus sisaruksiinsa ollut mitään haluaa nyt toteuttaa. Äitikin Monikalle esitelmöi ylpeänä että ollu "kolme KAPPALETTA" niitä sudanilaisia .
Mietin aivan tismalleen samaa kuin katsoin jaksoa 10. Jotain häiritsevää tuossa oli.
Noista ei kukaan tunne Joonasta kunnoilla. Vähän viettävät aikaa yhdessä se on varmaan ihastusta. Voiko rakastua ? Sitten , kun arki koittaa näkee mitä se arki on. Fanni oli varmaan sellainen rauhallinen ja he sentään juttelivat järkeviä Joonaksen kanssa. Monicasta ei voi sanoa samaa. Jos tuo mies jättää Monican , niin huudot kuuluu pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin plussasta uusimman jakson. Täytyy sanoa, että Bachelorin itsensä pisteet ovat laskeneet roimasti ainakin omissa silmissäni. Miten hän puhui Viviannasta, ei ollut ok. Jos hän ei pidä siitä Viviannan tyylistä tai imagosta tai siitä, mitä Vivianna tekee, niin sitten ei varmaan kannata ottaa häntä jatkoon. Puhui haastatteluissa, että jos heidän juttu jatkuu, niin sitten Joonas ohjailisi mitä Viviannan kannattaisi tehdä. Iso huokaus! Eletään 2020-lukua. Naisella on vapaus tehdä ihan tasan mitä hän itse haluaa. Niin kauan kuin ei vahingoita ihmisiä.
No se on lesta. Mitä muuta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä Joonas oikein siellä Losissa on ohjannut, kun IMDB:ssä ei ole kuin lähinnä suomalaisia musiikkivideoita ja yksi liki tuntematon elokuva, jossa on ollut mukana ohjaamassa jonkun pääjehun kanssa? Viimeisin ohjaus on vuodelta 2018, mitä sen jälkeen on tapahtunut, tässähän on vierähtänyt peräti seitsemän vuotta?
Asuu varmaan trailer parkissa jonkun kaverin luona...ja äiti laittaa ruokarahaa. Noilla Joonaksen "tuloilla" ei pärjäisi edes Suomessa, saati sitten Jenkeissä ja vieläpä Losissa.
Joku täällä jaksaa ihmetellä viesti tolkulla sitä, miten jonkun mielestä voi olla erikoista, että valitsee vikoille treffeille henkilön, jota ei tunne juurikaan. Oletko koskaan kuullut siitä, että ihmisillä voi olla erilaisia näkemyksiä ja mielipiteitä? Sen sijaan, että täällä viesti tolkulla jankkaat aggressiivisesti samaa asiaa, niin anna jo olla. Sinulle on nyt monella eri tavalla vastattu samoihin kysymyksiin monta kertaa. Tämä on keskustelupalsta, täällä keskustellaan. Jankkaaminen on asia erikseen.
Joonas siis etsii rinnalleen naista, jota olisi hienoa esitellä gaaloissa kuin mitäkin palkintopystiä. Todella imartelevaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jotenkin twisted että Joonas ja Joonaksen äiti molemmat on innoissaan tuosta sudanilaisuudesta ja siitä että on samanlainen kuin heidän sijoituslapsensa.. onko Joonaksella joku ihastus sisaruksiinsa ollut mitään haluaa nyt toteuttaa. Äitikin Monikalle esitelmöi ylpeänä että ollu "kolme KAPPALETTA" niitä sudanilaisia .
Mietin aivan tismalleen samaa kuin katsoin jaksoa 10. Jotain häiritsevää tuossa oli.
Suunnittelevat jotain suomi-sudan suurperhettä. Miten tuollainen on valittu Bacheloriksi? Ei ole nykyaikaa.
Mitä sinä Viviannasta puhuva oikein höpötät? Tietenkin treffeille valitaan se, johon haluaa tutustua lisää. Niinhän se menee normielämässäkin. Ei kukaan mene treffeille sen perusteella, kuinka hyvin tunnetaan. Kyllä treffit valitaan sen mukaan haluaako tutustua lisää vai ei.