Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
2521/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica vaikuttaa todella rehelliseltä, avoimelta ja lojaalilta naiselta. Vaikutelma Joonaksesta on se että hän tuntuu olevan melkoinen häntäheikki ja naisena en luottaisi tyyppiin

Vierailija
2522/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Joonas on Suomessa parhaillaan, tuli juuri vastaan Mikonkadulla Helsingin keskustassa. Heti ryntäsin tänne raportoimaan. :)

Ei ole tosiaan kovin pitkä mies, eikä kyllä mun silmään erottunut muutenkaan katukuvassa mitenkään edukseen. En ole kyllä pitänyt häntä erityisen hyvännäköisenä ohjelmassakaan, mutta luonnossa on vielä "taviksempi".

Huomenna on tv ihmisten Venla gaala. Tänä vuonna on myös Joonas saanut sinne kutsun. Tottakai osallistuu, kun se on yksi hyvä paikka verkostoitua oman alan ihmisten kanssa. Tulevia työmahdollisuuksia tietysti toivoo

niin, siis Joonas kyllä tuntee Suomen TV-ihmisiä jo entuudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi Venla putosi. Itse olisin valinnut juuri hänet. Ärsyttäviä ja tyrkkyjä jäi jäljelle. 

Vierailija
2524/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, et neljän parhaan joukossa on kolme mammaa. Uskon Viviannan voittoon.

Joonas on nämä äidit halunnut tänne asti. Hän on itsekin jo 36-vuotias. Aika monella kolmekymppisellä naisella on jo lapsia. 

Totta,mutta ei Joonas ole vanha: miksi käytät sanaa "jo"? Joskus sustakin tulee "jo 36", ellet ole ja päälle. Alkaa väsyttämään tämä "jo" sitä ja tätä. Voitaisko lopettaa ikärasismi? Itsepä on tosiaan valintoja tehnyt, kai Kenttis tietää mitä tekee. Totuus on, että elämä paranee kun tulee vuosia, tulee itsevarmuutta,kokemusta ja se, että ainoa kelle vastaat olet sinä. Ja ei tarvitse seurata massoja jne.

36 vuotta on aika paljon jos haaveena on perhe-elämä. Jo

Kiitos ĵos voitte antaa mielipiteenne vaikkei liity aivan aiheeseen

Vierailija
2525/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Joonas on Suomessa parhaillaan, tuli juuri vastaan Mikonkadulla Helsingin keskustassa. Heti ryntäsin tänne raportoimaan. :)

Ei ole tosiaan kovin pitkä mies, eikä kyllä mun silmään erottunut muutenkaan katukuvassa mitenkään edukseen. En ole kyllä pitänyt häntä erityisen hyvännäköisenä ohjelmassakaan, mutta luonnossa on vielä "taviksempi".

Huomenna on tv ihmisten Venla gaala. Tänä vuonna on myös Joonas saanut sinne kutsun. Tottakai osallistuu, kun se on yksi hyvä paikka verkostoitua oman alan ihmisten kanssa. Tulevia työmahdollisuuksia tietysti toivoo

niin, siis Joonas kyllä tuntee Suomen TV-ihmisiä jo entuudestaan. 

Tuskimpa kuitenkaan tuntee kaikkien tuotantoyhtiöiden väen. 

Vierailija
2526/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkojaksossa Monica oli kaunis kuin karkki noissa Jonaksen ottamissa kuvissa ja valitsemia kuvaustaustoja vasten. Ymmärrän hyvin, miksi Monican näköiset (luusto ja ihonväri) mallit pärjäävät niin hyvin ANTM- ja muissa malliohjelmissa. Kaikki kirkkaat värit ja pastellit näyttävät niin hyviltä heidän kanssa.

Jaa.mun mielestä taas on niin äärettömän ruma että jäi koko ohjelma katsomatta ensimmäisen jakson jälkeen.

Sulle jos kelle olis tehnyt hyvää siedättää itseäsi erinäköisiin ihmisiin :) Tähänhän ulkom aalaisin hokin perustuu: piirteet on vieraat, alitajunta vastaa torjunnalla ym. 

Itse tykkään katsella erinäköisiä ihmisiä, koitan totutella. Rakastan korealaisia, niin erinäköisiä. Ensin en innostunut, mutta nyt kun silmä on tottunut, niin näen paljon kauneutta heissäkin <3

Aika lapsellinen (vai pieni ÄO?) pitää olla, jos meinaa että kaikki muut paitsi kanta suomalaisen näköiset on rumia ja torjuttavia, eikä yritä ollenkaan avartaa näkemystään.

Vierailija
2527/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkojaksossa Monica oli kaunis kuin karkki noissa Jonaksen ottamissa kuvissa ja valitsemia kuvaustaustoja vasten. Ymmärrän hyvin, miksi Monican näköiset (luusto ja ihonväri) mallit pärjäävät niin hyvin ANTM- ja muissa malliohjelmissa. Kaikki kirkkaat värit ja pastellit näyttävät niin hyviltä heidän kanssa.

Jaa.mun mielestä taas on niin äärettömän ruma että jäi koko ohjelma katsomatta ensimmäisen jakson jälkeen.

Sulle jos kelle olis tehnyt hyvää siedättää itseäsi erinäköisiin ihmisiin :) Tähänhän ulkom aalaisin hokin perustuu: piirteet on vieraat, alitajunta vastaa torjunnalla ym. 

Itse tykkään katsella erinäköisiä ihmisiä, koitan totutella. Rakastan korealaisia, niin erinäköisiä. Ensin e

Kauneus on katsojan silmässä. Muun silmässä tämä arpa ei voita.

Vierailija
2528/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään katsella erinäköisiä ihmisiä, koitan totutella

"Kauneus on katsojan silmässä."

Kyllä. Mut pointti oli, että kun vähän yrittää avartaa, niin se silmä rupeaakin näkemään enemmän kauneutta :) Et jos omaan silmään ennen kauniita oli 1/20, niin nyt ehkä jopa 4/10.

Elämä on ihanampaa kun katsoo ihmisiä kauniisti.

Vierailija
2529/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla olisi ollut paras, ehdottomasti. Joonas, miksi???? 

Vierailija
2530/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska Joonaksen makuun ei ole Venla. Venla ok mutta aika herkkä ja voi alussa liian herkkä ihminen pelottaa. Lisäksi ne kemiat. Jos ei ole tunteita niin ei sille voi mitään.

Vierailija
2531/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska Joonaksen makuun ei ole Venla. Venla ok mutta aika herkkä ja voi alussa liian herkkä ihminen pelottaa. Lisäksi ne kemiat. Jos ei ole tunteita niin ei sille voi mitään.

Venla aivan liian hajalla kun itkeskelee 2 treffeillä ihan kunnolla omia asioitaan. Ei ole käsitellyt koulukiusaamistaan edes sille tasolle että pystyisi neutraalisti asiasta puhumaan eli on vielä tosi pinnalla ja kesken asian käsittely. Myös on ihan seinäruusu ryhmätapaamisidda. Ei siis match mitä Joonas tai monikaan hakee. Ei tarvitse ryhtyä psykologiksi poikaystävän heti

Vierailija
2532/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ja sama pätee Fannin kohdalla. Hänen pitäisi ensin eheytyä itse ja käsitellä aikaisempien ihmissuhteiden aiheuttamat traumat  ja sen jälkeen vasta alkaa harkitsemaan uusia ihmissuhteita

Vierailija
2533/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö antaa oikeuden sättiä hänen ulkomuotoaan, kallonmuotoaan, tukkaansa etc. ja käyttää hänestä halventavaa  l-kirjaimella alkavaa nimitystä, jota en edes muista. Monica on mielestäni yx upeimpia ihmishahmoja , mitä koskaan olen hähnyt, tarkoitan kokonaiskuvaa, joka alkoi siitä kun hän käveli punaista mattoa kohti  Bacheloria. Olen jo vuosikymmeniä tällä maapallolla viettänyt heteronainen ja lähes sadassa maassa käynyt eli aika montaa naamaa ja kroppaa olen nähnyt. Sain sen kuvan että samalla hetkellä kolahti myös Joonakselle. Tiedän että suuri osa tämän palstan kirjoittajista puolestaan on niin korkeatasoisia, että arvalla voitaisiin valita kuka tahansa ---- ja he päihittäisivät  Joonaksen  valitut -  tämä kuva on tullut kun näitä viestejä lueskelee.

Sun matkustelu on niin tyhmää ja maapalloa tuhoavaa! Häpeäisit!

Vierailija
2534/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venla on sairaan tylsä.  

Vierailija
2535/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonaksella elämän kuluttamat kasvot. 36 on vielä nuori. Hän elänyt ehkä rankkaa elämää ja siksi hurahtanut henkisyyteen ja nokkahuiluun. 

Vierailija
2536/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monica vaikuttaa todella rehelliseltä, avoimelta ja lojaalilta naiselta. Vaikutelma Joonaksesta on se että hän tuntuu olevan melkoinen häntäheikki ja naisena en luottaisi tyyppiin

Ja miehenä minun ei tarvitse kuunnella Joonaksen juttuja montaa sekuntia, kun on jo täysin selvää minkälainen teeskentelevä häntäheikki hän on :D

Uskomatonta, että tuollaiset jutut ja tyyli vetoaa naisiin. On feikkiydessään jo kornin tasolla.

Vierailija
2537/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon vanhan ajan rasisti. Voi sua raukkaa

Vierailija
2538/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja sama pätee Fannin kohdalla. Hänen pitäisi ensin eheytyä itse ja käsitellä aikaisempien ihmissuhteiden aiheuttamat traumat  ja sen jälkeen vasta alkaa harkitsemaan uusia ihmissuhteita

Samaa mieltä. Fannilla voi olla kiire löytää joku jos on toiveissa sisarus hänen lapselleen. Mutta kiirehtiminen ei usein ole hyvä juttu. Löytyy vain huono mätsi taas. 

Vierailija
2539/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venla aivan liian hajalla kun itkeskelee 2 treffeillä ihan kunnolla omia asioitaan. Ei ole käsitellyt koulukiusaamistaan edes sille tasolle että pystyisi neutraalisti asiasta puhumaan eli on vielä tosi pinnalla ja kesken asian käsittely. Myös on ihan seinäruusu ryhmätapaamisidda. Ei siis match mitä Joonas tai monikaan hakee. Ei tarvitse ryhtyä psykologiksi poikaystävän heti

Itkikö (silloin tummatukkainen ja itse sössötti nyt "vaaleudestaan") venla edellisessä bätsässäkin koulukiusauksia ja läheisen menetyksiä eli onko siinä toimimaton iskutaktiikkansa? Noloa ja säälittävää oli viviannan kirjoittaa itselleen vuorosanat nukkavierulle homssubätselle, joka epätoivoisesti saa haalittua kampauksellaan kymmenen lisäsenttiä lyhyyteensä.

Vierailija
2540/6871 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monican käytös uusia naisia kohtaan, kuten vaikka Annia, kertoo paljon enemmän hänestä.