Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
2141/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen sitä mieltä ettei mitään pysyvää (saati avio) suhdetta synny kenenkään kanssa.

Vivianna on lähinnä jonka ajatus ja elämäntyyli olisi mahdollinen parivalkonna olemiseen.  Kuitenkin voi olla ettei Vivianna halua Joonasta!

Vierailija
2142/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen sitä mieltä ettei mitään pysyvää (saati avio) suhdetta synny kenenkään kanssa.

Vivianna on lähinnä jonka ajatus ja elämäntyyli olisi mahdollinen parivalkonna olemiseen.  Kuitenkin voi olla ettei Vivianna halua Joonasta!

Anni myös sopisi elämäntyylinsä ja ammattinsa sekä pitkän Australian asumisensa perusteella Joonaksen kanssa. Mutta Joonas on niin eksoottisten naisten perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas kiertää kehää. Ojentaa ruusut tumma hipiäisille , mutta silti pohdiskelee paljon sitä , kun heillä on jo lapset. Muutenkin miehestä ei oikein saa mitään irti. Tarotkortit ja uskonto. Sellainen hauskuus ja huumori vähän puuttuu mieheltä. Ei kyllä kiinnittäisi huomioita jos baarissa tulisi vastaan. 

Vierailija
2144/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä Joonas on ohjelmassa aidosti etsimässä rakkautta. Toki on eri asia onnistuuko parisuhde kenenkään jäljellä olevan kanssa. Joonaksen ajatuksenjuoksua on vaikea ymmärtää. Millaista kumppania hän oikeastaan etsiii ja päästääkö ketään kovin lähelle?

Vierailija
2145/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on käsikirjoittaja tässä? Minä olisin lähtenyt naisena heti, jos joku olisi vienyt treffit ja pässipoika kysyy miltä nyt tuntuu? Pässi koukistaa sormeaan ja kysyy, Monica tuutko suutelemaan mun kaa🤨

Vierailija
2146/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonas kiertää kehää. Ojentaa ruusut tumma hipiäisille , mutta silti pohdiskelee paljon sitä , kun heillä on jo lapset. Muutenkin miehestä ei oikein saa mitään irti. Tarotkortit ja uskonto. Sellainen hauskuus ja huumori vähän puuttuu mieheltä. Ei kyllä kiinnittäisi huomioita jos baarissa tulisi vastaan. 

Just näin. Ehkä Vivianna toisi suhteeseen hauskuutta, mutta onko hän liian pinnallinen. Afrikkalaiset naiset ovat ehkä enemmän uskonnollisia tai henkisiä, viehättääkö se häntä? 

Vierailija
2147/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ankein kausi ikinä. Olisivat mielummin tekemättä ohjelmaa ollenkaan kuin tällaisella minibudjetilla. Päivän ekat treffit on ilmeisesti jo aina aamulla, ryhmätreffeillä kaikki ei edes ehdi jutella Joonaksen kanssa, vaikka osallistuja ei olisikaan kuin vaikka 3, eli treffit kestää varmaan jonkun tunnin yhteensä?! Yksilötreffitkin on jotain kävelemistä jossain tai muuta "ilmaista". Joonaksella ei vaikuta olevan minkäänlaista kipinää kenenkään kanssa, joten me katsomme viikosta toiseen sitä kun kaveriporukka hengailee Rodoksella ja mukamas kilpailee miehestä, joka ei ihan hirveästi tunnu innostavan ketään. Paitsi Monicaa, joka onkin sitten sairaalloisen mustasukkainen eikä tajua mihin kisaan on tullut.

Hyvin kiteytetty! 

Vierailija
2148/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Ehkä Vivianna toisi suhteeseen hauskuutta, mutta onko hän liian pinnallinen. Afrikkalaiset naiset ovat ehkä enemmän uskonnollisia tai henkisiä, viehättääkö se häntä? 

Joonas tykkää eksoottisista naisista. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
2149/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltä, että Joonas kaipaa vahvaa emohahmoa ja Belle olisi kyllä siihen paras. Itsekin voisin ottaa Bellen puolisokseni, vaikka olenkin nainen :D Näyttävä nainen, joka on valmis tekemään liudan lapsia! Sellainen ei ole ihan tavallista nykyään, kun jengin ambitiot on muualla kuin perheessä.

Mä uskon, että Belle ja Joonas sopisivat tosi kivasti yhteen, ja Belle tietyllä tavalla osaa "palvoa" Joonasta, toisin kuin Monica. Vivianna vaikuttaa tosi kaverilliselta ja Fanni on kiintiöblondina mukana.

Vierailija
2150/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anni myös sopisi elämäntyylinsä ja ammattinsa sekä pitkän Australian asumisensa perusteella Joonaksen kanssa. Mutta Joonas on niin eksoottisten naisten perään

Miten Vivi on eksoottinen? Viviannan peräähän Joonaa vilkuilee, snorklatessakin.

Anni pudotettiin jo. Ei ollut mitään mahkuja, koska oli 80% ajastaan sairaana. 

Vierailija
2151/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä Joonas siis asuu juuri nyt? Suomessa? Losissa? Kaverin sohvalla? Trailer parkissa matkailuautossa/-vaunussa? Teltassa? Hippikommuunissa?

Vierailija
2152/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Joonas aidoimmillaan silloin kun jutteli äitinsä kanssa puhelimessa. "Äiti, mä oon pulassa..." Vaikutti, että oikeasti ihastunut Monicaan, Belleen sekä nyt myös treffien jälkeen Viviannaan. Äiti tiputtaisi mustasukkaiset pois, Joonaskin tunnisti red flagin. Eli päätynee Viviannaan..?

Vierailija
2153/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä Joonas siis asuu juuri nyt? Suomessa? Losissa? Kaverin sohvalla? Trailer parkissa matkailuautossa/-vaunussa? Teltassa? Hippikommuunissa?

Tällä hetkellä asuu Suomessa. En tosin tiedä kenen luona majailee. Somessa etsi juuri jotain kuvaustöitä hetkeksi täältä ennen kuin lähtee Losiin.

Vierailija
2154/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Joonas aidoimmillaan silloin kun jutteli äitinsä kanssa puhelimessa. "Äiti, mä oon pulassa..." Vaikutti, että oikeasti ihastunut Monicaan, Belleen sekä nyt myös treffien jälkeen Viviannaan. Äiti tiputtaisi mustasukkaiset pois, Joonaskin tunnisti red flagin. Eli päätynee Viviannaan..?

Oli vain hämäystä. Päätynee lopulta Monicaan.

Vierailija
2155/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyy Monicaan saa Monica toisen "lapsen" nimeltään Joonas.

Taitaa etsiä "äiteetä" koko poikamies.

Vierailija
2156/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä asuu Suomessa. En tosin tiedä kenen luona majailee. Somessa etsi juuri jotain kuvaustöitä hetkeksi täältä ennen kuin lähtee Losiin.

Oho, luulin, että asuisi nytkin Kaliforniassa. Sauli Koskinen muuten mainitsi podissaan tuntevansa bätse-Joonaksen omilta L.A.-ajoiltaan. Ehkäpä majailee Helsingissä hänen luonaan?

Vierailija
2157/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä Joonas on ohjelmassa aidosti etsimässä rakkautta. Toki on eri asia onnistuuko parisuhde kenenkään jäljellä olevan kanssa. Joonaksen ajatuksenjuoksua on vaikea ymmärtää. Millaista kumppania hän oikeastaan etsiii ja päästääkö ketään kovin lähelle?

Olis pitänyt löytää tuonne joku hengellistynyt hörhöhippi. Olisivat saaneet plärätä tarottejaan ja suitsutella menemään. 

Vierailija
2158/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt löytää tuonne joku hengellistynyt hörhöhippi. Olisivat saaneet plärätä tarottejaan ja suitsutella menemään. 

Kiitos aamun nauruista, kerrankin sai nauraa tällä palstalla :D

Vierailija
2159/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Anni ollut ihan potentiaalinen kumppani siihen touhuun? Oli askarrellut Joonakselle kuukalenterin tai vastaavan ja puhuivat horoskoopeista. Tuliaislahjana taisi olla myös unipäiväkirja. Heidän ekat treffit sujui hyvin, mutta sitten Anni sairastui ja joutui syrjään, mikä torppasi syvemmän tutustumisen. Plus en usko, että Anni lopulta viehätti ulkoisesti tarpeeksi bätseä.

Vierailija
2160/6871 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, luulin, että asuisi nytkin Kaliforniassa. Sauli Koskinen muuten mainitsi podissaan tuntevansa bätse-Joonaksen omilta L.A.-ajoiltaan. Ehkäpä majailee Helsingissä hänen luonaan?

On tainnut palata äidin patojen ääreen ja kiltisti tätä uskoen majailee nyt vanhempiensa luona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi