Näin tänään bussipysäkillä ryhmän n. 12v nuoria lapsia imppaamassa liimaa
Tuli vaan mieleen että seuratkaahan kantaako teidän lapset liimaa mukana, esim repussa tai taskussa. Siinä kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, noin 12v niistivät liimaa ihan muiden ihmisten keskellä.
En tiedä mitäköhän tuossa tilanteessa olisi pitänyt tehdä? Liiman jatkuva imppaaminenhan vaurioittaa aika pahasti aivoja noin nuorella iällä.
Kommentit (9)
Ostaisin niille lisää liimaa. Sillä se ongelma lähtee millä se on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikuinen? Miten voit edes päivitellä "mitäköhän olisi pitänyt tehdä"? Pälli. Anteeksi. Mutta olet. Nyt on myöhäistä, ne taisi lähteä siitä pysäkiltä jo.
Ihan asiallinen kysymys oli.Jos puutut voit saada puukosta,vaikka olisi alakoululaiset kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikuinen? Miten voit edes päivitellä "mitäköhän olisi pitänyt tehdä"? Pälli. Anteeksi. Mutta olet. Nyt on myöhäistä, ne taisi lähteä siitä pysäkiltä jo.
Olin juuri itse nousemassa bussiin kun huomasin, että yksi niistä tytöistä laittoi sellaisen pikaliiman tai vastaavan nenäänsä ja haistoi ja antoi sitten toiselle tytölle joka teki saman. Siinä oli muitakin ympärillä mutta ei näyttänyt kiinnostavan. En edes heti tajunnut asian vakavuutta ennen kuin olin jo busissa. En kyllä sieltä enää viittinyt lähteä juoksemaan takaisin ulos. Tiedä millaiset syytteet olisin saanut jos olisin yrittänyt esim ottaa sen liiman heiltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Aivot liuottuu pois.
Mitkä aivot? Luultavasti syntyneet aivottomina!