Naiset. Onko vaikeaa olla avioliitossa/parisuhteessa liiaksi alkoholia käyttävän miehen kanssa?
25 vuotta olin naimisissa liikaa alkoholia käyttävän miehen kanssa. Rakastan miestäni, mutta en kestänyt sitä, että hän oli kaiket viikonloput ja jpskus viikollakin humalassa. Emme tehneet mitään yhdessä. Emme edes harrastaneet seksiä. Humalassa miestä halutti, mutta hän ei pystynyt panemaan.
Kommentit (16)
Meillä mies makaa usein kännissä. Paljon rahaa kuluu alkoholiin. Olen alkanut itsekkin juopotella.
n 45v
Mun puoliso on sika kännissä. Loukkaa mua puheillaan ja teoillaan. Sit ei muista koskaan mitään.
Juovuksissa mies sammuu minne sattuu ja hukkaa tavaroitaan. Jälistäpäin hän ei muista mitään sekoilustaan. Sellainen harmittaa vaimoa.
Kännissä mies haluaa seksiä. Ei ole mukavaa, kun mies vain kännissä haluaa panna. Silloin kun hän on selvin päin häntä ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso on sika kännissä. Loukkaa mua puheillaan ja teoillaan. Sit ei muista koskaan mitään.
Kyllä se muistaa, helppo tekosyy olla käsittelemättä asiat ja olla pyytämättä anteeksi kun sanoo, ettei muista.
Raittiin kanssa on vaikeampaa ja tylsää. Paljon alkoholia käyttävä mies on jännittävämpi ja kiinnostavampi.
On ihan mahdotonta olla naimisissa miehen kanssa, jos tämä kännissä käyttäytyy väkivaltaisesti. Jouduin soittamaan muutaman kerran poliisit apuun ennenkuin ymmärsin erota.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä mies haluaa seksiä. Ei ole mukavaa, kun mies vain kännissä haluaa panna. Silloin kun hän on selvin päin häntä ei huvita.
Tuttu juttu, mies sanoi, että ei viitsi selvinpäin kun tulee heti.
Mies lupasi, joka toinen lopettaa alkoholin käytön, mutta lupaukset eivät koskaan pitäneet. Siedin juopottelua 23 vuotta ennenkuin erosin.
Joutuu olemaan munan puutteessa, kun mies on viikonloput kännissä eikä humalaisen kanssa voi panna.
Kun mies yrittää olla juomatta, niin hän on äärettömän rauhaton. Menee vänän väliä sängylle ja nousee ylös. Se häiritseemuuta perhettä.
Mies oli viikonloppuna ryyppyreisulla ja tuli sunnuntaiaamuna kotiin ilman kalsareita. Itse väitti, ettei muista, miten ne oavat kadonneet.
Mies oli aamulla kovassa krapulassa ja häntä panetti, mutta en antanut, kun minua loukkaa miehen juopottelu.
Mites liikaa alkoa käyttävän naisen kanssa?
Jos onkin niin päin että mies ei juo, mutta nainen juo?