Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Onko vaikeaa olla avioliitossa/parisuhteessa liiaksi alkoholia käyttävän miehen kanssa?

Vierailija
21.10.2024 |

25 vuotta olin naimisissa liikaa alkoholia käyttävän miehen kanssa. Rakastan miestäni, mutta en kestänyt sitä, että hän oli kaiket viikonloput ja jpskus viikollakin humalassa. Emme tehneet mitään yhdessä. Emme edes harrastaneet seksiä. Humalassa miestä halutti, mutta hän ei pystynyt panemaan.

Naiset. Onko vaikeaa olla avioliitossa/parisuhteessa liiaksi alkoholia käyttävän miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites liikaa alkoa käyttävän naisen kanssa?

Jos onkin niin päin että mies ei juo, mutta nainen juo? 

Vierailija
2/16 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrassaan hyödyllinen kysely

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies makaa usein kännissä. Paljon rahaa kuluu alkoholiin. Olen alkanut itsekkin juopotella.

n 45v

Vierailija
4/16 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso on sika kännissä. Loukkaa mua puheillaan ja teoillaan. Sit ei muista koskaan mitään.

Vierailija
5/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovuksissa mies sammuu minne sattuu ja hukkaa tavaroitaan. Jälistäpäin hän ei muista mitään sekoilustaan. Sellainen harmittaa vaimoa.

Vierailija
6/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä mies haluaa seksiä. Ei ole mukavaa, kun mies vain kännissä haluaa panna. Silloin kun hän on selvin päin häntä ei huvita.

Vierailija
7/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso on sika kännissä. Loukkaa mua puheillaan ja teoillaan. Sit ei muista koskaan mitään.

Kyllä se muistaa, helppo tekosyy olla käsittelemättä asiat ja olla pyytämättä anteeksi kun sanoo, ettei muista. 

Vierailija
8/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiin kanssa on vaikeampaa ja tylsää. Paljon alkoholia käyttävä mies on jännittävämpi ja kiinnostavampi.

Vierailija
9/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdotonta olla naimisissa miehen kanssa, jos tämä kännissä käyttäytyy väkivaltaisesti. Jouduin soittamaan muutaman kerran poliisit apuun ennenkuin ymmärsin erota.

Vierailija
10/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta. En olisi.

Vierailija
11/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä mies haluaa seksiä. Ei ole mukavaa, kun mies vain kännissä haluaa panna. Silloin kun hän on selvin päin häntä ei huvita.

Tuttu juttu, mies sanoi, että ei viitsi selvinpäin kun tulee heti.

Vierailija
12/16 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi, joka toinen lopettaa alkoholin käytön, mutta lupaukset eivät koskaan pitäneet. Siedin juopottelua 23 vuotta ennenkuin erosin.

Vierailija
13/16 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu olemaan munan puutteessa, kun mies on viikonloput kännissä eikä humalaisen kanssa voi panna.

Vierailija
14/16 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies yrittää olla juomatta, niin hän on äärettömän rauhaton. Menee vänän väliä sängylle ja nousee ylös. Se häiritseemuuta perhettä.

Vierailija
15/16 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli viikonloppuna ryyppyreisulla ja tuli sunnuntaiaamuna kotiin ilman kalsareita. Itse väitti, ettei muista, miten ne oavat kadonneet.

Vierailija
16/16 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aamulla kovassa krapulassa ja häntä panetti, mutta en antanut, kun minua loukkaa miehen juopottelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän