Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään odotan viestiä toiselta ekojen treffien jälkeen?

Vierailija
21.10.2024 |

Uusi tuttavuus jonka kanssa käytiin eilen illalla treffeillä. Molemmilla töitä tänään, eli ei varmaan kumpikaan olla kännykän ääressä koko ajan eli en usko että viestittely on prioriteetti. Mutta en ole tapaillut ketään vuosiin niin olen vähän ruosteessa näiden tapojen suhteen. Haluan odottaa että mies (olen siis itse nainen) laittaa ensin viestiä, koska hän on tätä enemmän vienyt eteenpäin muutenkin ja tykkään siitä asetelmasta (on siis kyllä saanut minulta aina vastakaikua tehtyään aloitteen).

Eli kysymys. Miten kauan yleensä kestää että mies laittaa viestiä ekojen treffien jälkeen? Haluaako miehet mieluummin että nainen on se joka laittaa viestiä ensin vai vaikuttaako se liian innokkaalta? Ollaan siis ikäluokkaa 25-35.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään kieroilua vaan OLLA ja katsoa mitä tapahtuu. 

Vierailija
22/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 24h sääntö, jos ei vastaa 24h kuluessa game over hänen osaltaan. Selkeyttää elämää, enkä tule koskaan ghostatuksi. Kerron tämän toki vastapuolellekin, että jos yli 24h menee kontaktoimiseen, homma on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäsit niin laita viestiä. Älkää pelatko pelejä. Tiedät kyllä vastauksesta mitä mies tykkäsi, jos ei suoraan sano. 

Niin, en haluaisi pelailla mitään pelejä, jännittää vaan. En halua vaikuttaa epätoivoiselta, koska en ole, mutta toisaalta haluan että toinen tietää että itselläni ainakin oli kivaa. Sanottiin se tosin kyllä puolin ja toisin jo eilenkin. Mutta silti.

Ei se ole epätoivoista, jos piti oikeasti. Kamalaa, että pelataan noin ja oletetaan eikä oikeasti kommunikoida. 

On se epätoivoista jos AP laittaa nyt viestiä. Viis siitä onko oikeasti epätoivoinen vai ei, mutta jos on niin sitä ei pidä näyttää ja jos ei ole, niin siltä ei pidä vaikuttaa.&nbsp

Naisen ei tule koskaan joutua suhteessa jahtaajan rooliin ja jos joutuu, kyseessä on homoseksuaalinen suhde. Naista ei saa pakottaa maskuliinienergiaan. Kumpikaan osapuoli ei voi siinä hyvin. Jos mies ei hoida miehen roolia, hän on yhtä kuin roskaa, vaikka olisi kuinka viehättävä, vetävä, kiinnostava, ihana, hurmaava, viettelevä. Näin se vaan menee. Joko kasvatte miehiksi tai sitten tapailette myöskin miehiä

Vierailija
24/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, miehen pitää olla alussa aloitteellisempi. Nämä ovat ihan biologiaan liittyvää pariutusmiskäyttäytymistä, eikä niitä tarvitse häpeillä. Eli miehen pitää laittaa ensin viesti, ellei ole jotain erityisiä syitä, miksi ei. Seuraavana päivänä on varmaan vielä ihan ok, mutta tarkoittaa, että mies on kyllä kiinnostunut, mutta jalat eivät lähteneet alta. Jos laittaa vasta toisena päivänä, niin unohda koko tyyppi (ellei ole jotain erityissyitä, miksi vasta silloin laittaa).

Ei tarvi lähteä jalat alta, itse en ainakaan naisena halua mitään pommittajaa ja mulla menee heti fiilis jos mies on liian innokas. 

Orastava kiinnostus riittää, siis sillä tavalla että jään häilymään kiinnostavan miehen mieleen ja hän ottaa yhteyttä lähipäivien sisällä, mutta sellanen NYT LÄHTI JALAT ALTA PAKKO SAADA TOI MIMMI-energia on jotenkin tukahduttavaa. 

Minä nimenomaan haluan että mies osoittaa selvästi olevansa kiinnostunut. Jos olen itsekin kiinnostunut miehestä, hän ei käytännössä edes voi olla liian innokas. Samana päivänä viestin laittaminen on erittäin toivottavaa. En yhtään jaksa epämääräistä meininkiä jossa joudun mielessäni arpomaan mitä tuo nyt mahtaa minusta ajatella.

Vierailija
25/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan laittaa samana iltana jos on kiinnostunut. Mutta ehkä voisin vielä seuraavaan päivään odottaa ennen kuin toteaisin että se siitä. Jos joutuu itse kyselemään miehen perään, voi olla varma ettei häntä kiinnosta.

Oltiin kotona joskus puolenyön jälkeen (vietettiin ehkä viisi tuntia yhdessä) ja molemmant mentiin heti varmaan nukkumaan koska aikainen herätys. Eli siksi en sinänsä heti yöllä odottanut viestiä. Mutta niin, itsekin vähän kyllä tykkään enemmän siitä että mies on se joka ilmaisee enemmän kiinnostusta alussa.

Viimeistään seuraavana iltana on soveliasta (miehen) laittaa viesti. Jos ei laittaisi, putoaisi minun kelkastani. En tekisi tästä mitään numeroa, tosin, vaan reippaasti vaan eteenpäin.

Eli et tykännyt oikeasti, kun noin vain voi pudottaa? Jos oikeasti ihastuu niin silloin kumpi vain ottaa yhteyttä. Kaikki eivät sitä paitsi viestittele noin vain ja joka välissä. 

Vierailija
26/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin mä oon aina pommittanut äijää kun en ole tajunnut että äijä ei ole kiinnostunut. Tapailin vajaan vuoden yhden äijän kanssa ja se tekstasi koko ajan. Jouduin lopulta sanomaan että loppuu tää juttu, koska se äijä ei koskaa edes kiinnostanut. Olin sen kanssa vain kun se oli niin aktiivinen mies.

Erostani on kulunut nyt muutama vuosi kun pisimmästä suhteestani erosin. Nyt en halua jaksa enää miehiä.

Vierailija
27/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana iltana laittaisin, jos siis jostakin syystä ei olisi jo ensimmäisillä treffeillä sovittu jatkosta. Jos toiset treffit on jo sovittu niin sitten tekisin jostain tikusta asiaa vasta lähempänä niitä.

t: setämies

Vierailija
28/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, miehen pitää olla alussa aloitteellisempi. Nämä ovat ihan biologiaan liittyvää pariutusmiskäyttäytymistä, eikä niitä tarvitse häpeillä. Eli miehen pitää laittaa ensin viesti, ellei ole jotain erityisiä syitä, miksi ei. Seuraavana päivänä on varmaan vielä ihan ok, mutta tarkoittaa, että mies on kyllä kiinnostunut, mutta jalat eivät lähteneet alta. Jos laittaa vasta toisena päivänä, niin unohda koko tyyppi (ellei ole jotain erityissyitä, miksi vasta silloin laittaa).

Vähän hupaisaa, vaikka niiiin eletään sitä tasa-arvon aikaa, mutta sitten joissain yksittäisissä itselle sopivissa asioissa sopii vallan mainiosti vaikka 1700-luvun meininki.

Vierailija
29/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi lähteä jalat alta, itse en ainakaan naisena halua mitään pommittajaa ja mulla menee heti fiilis jos mies on liian innokas. 

Orastava kiinnostus riittää, siis sillä tavalla että jään häilymään kiinnostavan miehen mieleen ja hän ottaa yhteyttä lähipäivien sisällä, mutta sellanen NYT LÄHTI JALAT ALTA PAKKO SAADA TOI MIMMI-energia on jotenkin tukahduttavaa. 

Jep, viestii siitä ettei kykene hillitsemään itseään muissakaan asioissa. Ja se on naiselle äärimmäisen vaarallista. Ei miehen tarvitse oikeasti edes miettiä näitä, kunhan vaan päättää olla mies ja solahtaa siihen rooliin, askeleet selviävät kyllä itsestään. Ongelma on se, että nyky"miehet" välttelevät tuota miehen roolia kuin ruttoa, ja yrittävät kaikin keinoin siittää joutumatta siihen. Täyttä roskaa

Vierailija
30/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäsit niin laita viestiä. Älkää pelatko pelejä. Tiedät kyllä vastauksesta mitä mies tykkäsi, jos ei suoraan sano. 

Niin, en haluaisi pelailla mitään pelejä, jännittää vaan. En halua vaikuttaa epätoivoiselta, koska en ole, mutta toisaalta haluan että toinen tietää että itselläni ainakin oli kivaa. Sanottiin se tosin kyllä puolin ja toisin jo eilenkin. Mutta silti.

Ei se ole epätoivoista, jos piti oikeasti. Kamalaa, että pelataan noin ja oletetaan eikä oikeasti kommunikoida. 

On se epätoivoista jos AP laittaa nyt viestiä. Viis siitä onko oikeasti epätoivoinen vai ei, mutta jos on niin sitä ei pidä näyttää ja jos ei ole, niin siltä ei pidä vaikuttaa.&nbsp

Ideaalimaailmassa ei ikinä tarvitsisi miettiä tällaisia, mutta ainakin itse olen kokemuksen kautta huomannut, että jos mies on kiinnostunut, mies laittaa viestiä. Jos mies taas on "meh", ja nainen laittaa viestiä, niin mies lukee sen niin, että "helppoa väliaikapiparia tarjolla". Naiset harvemmin viihdyttää epämieluisaa kandidaattia seksin toivossa. Siksi on parempi jos vähän odottelee että mies tekee aloitteita. Jos oikein tyrkyttää tavaraa, niin kyllä ne sen ottaa, mutta ei ne siitä kiitä.  

Vierailija
31/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan haluan että mies osoittaa selvästi olevansa kiinnostunut. Jos olen itsekin kiinnostunut miehestä, hän ei käytännössä edes voi olla liian innokas. Samana päivänä viestin laittaminen on erittäin toivottavaa. En yhtään jaksa epämääräistä meininkiä jossa joudun mielessäni arpomaan mitä tuo nyt mahtaa minusta ajatella.

Niin, ihmiset on erilaisia ja hyvä niin. Löytyy kaikille jotain. 

Vierailija
32/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään kieroilua vaan OLLA ja katsoa mitä tapahtuu. 

On se jotain typeryyttä päättää, että jos ei mies viestittele niin en minäkään. Jotain ihme olettamista ja pelaamista. Jos tykkää niin sanoo sen suoraan. 

Vierailija
33/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tästä näkökulmasta, kiitti. Tämä on ihan totta, tästä miehestä lähti muutenkin jotenkin tosi terveet ja maltilliset fiilikset, vaikuttaa tosi elämäänsä tyytyväiseltä ja aktiiviselta ihmiseltä, ja siitäkin tykkään. Siksi mietin, että ei varmaan ole heti ensimmäisenä aamulla miettimässä meidän treffejä, ja sekin tuntuu näin lyhyen tuttavuuden jälkeen jotenkin turvalliselta. Eikä hänen tarvitsekaan olla itsekään vielä varma mitä ajattelee, mitään hullaantumista en odota.

Vierailija
34/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin kivojen treffien jälkeen itse viestiä viimeistään seuraavana päivänä. Siis sellaisen kiitos tosi kivasta illasta tyyppisen. Sitten antaisin pallon olla miehellä, 

Vaikka kuinka haluaisi että mies on aloitteellinen osapuoli niin pitää sille silti antaa jotain signaaleja siitä että itsekin on kiinnostunut. 

Vierailija
35/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan laittaa samana iltana jos on kiinnostunut. Mutta ehkä voisin vielä seuraavaan päivään odottaa ennen kuin toteaisin että se siitä. Jos joutuu itse kyselemään miehen perään, voi olla varma ettei häntä kiinnosta.

Oltiin kotona joskus puolenyön jälkeen (vietettiin ehkä viisi tuntia yhdessä) ja molemmant mentiin heti varmaan nukkumaan koska aikainen herätys. Eli siksi en sinänsä heti yöllä odottanut viestiä. Mutta niin, itsekin vähän kyllä tykkään enemmän siitä että mies on se joka ilmaisee enemmän kiinnostusta alussa.

Viimeistään seuraavana iltana on soveliasta (miehen) laittaa viesti. Jos ei laittaisi, putoaisi minun kelkastani. En tekisi tästä mitään numeroa, tosin, vaan reippaasti vaan eteenpäin.

Eli

Ei pariutumisessa ole kysymys mistään pimahtamisesta, että tykkää toisesta niin paljon että antaa kohdella itseään kuin halpaa makkaraa. Vammaista edes haaveilla,e ttä nainen voisi tuolla tavalla "tykätä miehestä". Etkö pidä itse itsestäsi, vai miksi odotat naisen ihailevan sinua niin?

Aikuisen on sopivaa pitää yhteyttä päivittäin, mutta se tulee tehdä hillitysti. Hirveä kaasutus ja sekoilu kertoo vaan holtittomuudesta, eikä sellainen ihminen kykene rakentamaan kestävää parisuhdetta, vaan sekoilee todennäköisesti jonkun toisenkin sänkyyn ja mahdollisesti päin seinää. Kyllä hommassa täytyy olla järkeäkin, ei olla apinoita

Vierailija
36/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hupaisaa, vaikka niiiin eletään sitä tasa-arvon aikaa, mutta sitten joissain yksittäisissä itselle sopivissa asioissa sopii vallan mainiosti vaikka 1700-luvun meininki.

Valitettavasti pariutumisasioissa ei päästä tasa-arvoon niin kauan kuin toinen sukupuoli kantaa lisääntymisestä isomman hinnan. Mitä tulee seksiin ja pariutumiseen, niin me edelleen eletään liskoaivoilla. Onneksi järkevinä olentoina me voidaan yrittää ymmärtää meidän liskoaivoja ja sopeuttaa muu käytöksemme sen mukaan. 

Vierailija
37/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tapa ilmaista tuo ikäluokka, 25-30-vuotiaat treffailee kuitenkin aika eri tavalla kuin 35-vuotiaat.

Mut oon sitä mieltä myös että mieheltä sen aloitteen pitää näin alussa tulla, oon huomannut että jos esim. itse aloitan viestittelyn, se yleensä ei ikinä päädy tapaamiseen asti, mutta miesten kanssa jotka itse tekivät aloitteen ja keskustelu sujuu yleensä myös tavataan. Joku biologia siinä on, vaikka nykyään ei sitä saisi sanoakaan :) Kyllä itse ainakin jos ei tänä iltana viestiä tule tulkitsisin niin että miestä ei syystä tai toisesta kiinnosta tarpeeksi, että juttu jatkuisi.

Vierailija
38/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli

Eihän kukaan nyt yhdellä tapaamisella ihastu. 

Vierailija
39/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisasiat ovat aika paljonvahempi juttu, kuin 1700-luku. Puhutaan kymmenistä tuhansista vuosista. Ja ne eivät ole muuttuneet miksikään, eivätkä muutu. Aina on ollut alfoja ja vastuullisia koiraita, ja sitten näitä loismiehiä jotka pyrkivät siittämään ja loisimaan, keräilemään, pelailemaan, leikkivät kuin lapset, sekoilevat. Sellainen mies ei ole vakaa, eikä kelpaa perheen perustamiseen - on lapsi, ja lapsille ei kuulu seksijutut, eli voi poistua pariutumiskentältä

Vierailija
40/94 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, meillä meni ainakin viikko kunnes mies viestitteli. Seurusteltu nyt vuosia.