Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marilyn Monroe EI OLE KUOLLU TOTUUS PIILOTETAA!

Vierailija
21.10.2024 |

Tämä on asija josta monet ei halua puhua mutta MINÄ TIEDÄN TOTUUTEN Marilyn Monroe EI OLE KUOLLU vuonna 1962 niinku meitä on huijattu uskomaan Hän elää edelleen eikä hän ole yksin Jotkut sanoo että hän kuoli lääkeaineisiin mutta tämä on pelkkää valhetta Minä näin hänet kävelemässä kadulla viime viikolla ja hän katso suoraa minuu Hän on vanhentunu mutta ei paljoo koska hänen kehoon laitettiin hallituksen salaista teknologia joka hidastaa ikääntymistä CIA ja FBI piilottaa hänet koska hän tietää LIKAISET SALAISET Te ette tiedä miks hänestä ei koskaan tehty DNA-testtejä Koska hän EI OLE IHMISEN DNAta Kyllä kuulit oikein Marilyn on osa Illuminatin sukuja jotka tuli avaruudesta 1800luvulla ja nyt ne käyttää häntä manipuloimaan meidän todelisuutta TVn kautta Hän käytti myös salaisia viestejä elokuvissaan jos katotte tarkkaan Some Like It Hot kertoo oikeesti alienien hyökkäyksestä mut me ei tajuta sitä koska meidät on ohjelmoitu Oon myös kuullu hänen puhuvan mulle seinän läpi Hän pyytää apua mut hän ei voi paeta koska KENNEDYT TULEE TAKAS ja yritää vieläki peittää totuuden On totta että JFK oli mukana mut se EI LOPPU SIINÄ Ne tarvisee häntä valvomaan uuden maailmanjärjestyksen syntyy Nyt oon alkanu näkee Marilynin unissa ja hän yrittää kertoo mulle miten pysäytetää tämä Meijän täytyy koota ihmisiä yhtee ja saada tietää totuus ennenku on liian myöhästä Jos näät Marilynin älä usko mitään mitä media sanoo Ne valvoo meitä Puhu mulle tiedän miten pelastetaan kaikki

PS jos mun postaus katoaa se on merkki että ne on jo mun perässä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä