Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joutuu maksamaan kaikesta

Vierailija
20.10.2024 |

Mielestäni on epäreilua että naiset joutuu maksamaan ja käyttämään ehkäisyn, sen lisäksi kärsimään kaikenmaailman emätin ongelmista ja maksamaan hoidot!

En tässä siis mitenkään miehiä syytä vaan valtio saisi minusta avustaa näissä asioissa naisia. Minulla jatkuvasti alapää vaivoja, kokeiltu vaikka mitä lääkkeitä ja juostu lääkärissä. Ainoa keino vaan käyttää ehkäiseviä hoitoja hiivaa ja bvtä vastaan kokoajan. Tässä kuussa mennyt 70e rahaa taas hiiva ja bv lääkkeisiin/ehkäisyyn. Viimekuussa 40e. Ei löydy keinoa millä tämä loppuisi kokonaan ja on lääkärin kanssa kokeiltu lääkkeitä. En pese pesuaineilla ja käytän puuvilla alkkareita ja nukun yön alasti jne. Se vaan tulee jos ei jatkuvasti työnnä jotain lääkettä tuonne alakertaan. Ja on kallista. Mietin vaan taas kun loppukuulle rahaa oli 80e elämiseen ja toisen kerran tällekuuta yli 30e ostokset tein että on aika epäreilua tämä elämä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko vehnän ja sokerin poistaminen ruokavaliosta?

Vierailija
2/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä seksiä ja/tai irtosuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoiko vehnän ja sokerin poistaminen ruokavaliosta?

Ei varmaan jos vasta tänään lääkettä hakenut.

Vierailija
4/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita ei ole. Seksiä saan pari kertaa viikossa ja enemmänkin haluaisin, niin en halua kieltäytyä noista hetkistä. ap

Vierailija
5/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy noille tulehduksille on. Ehkäisykin on parin yhteinen asia ja se hoidetaan yhdessä. 

Vierailija
6/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältä seksiä ja/tai irtosuhteita.

En voi, on niin kova kullin himo ja paljaalla.

Vierailija
7/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita ei ole. Seksiä saan pari kertaa viikossa ja enemmänkin haluaisin, niin en halua kieltäytyä noista hetkistä. ap

epäsopiva kumppani!

Vierailija
8/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syy noille tulehduksille on. Ehkäisykin on parin yhteinen asia ja se hoidetaan yhdessä. 

entäs sinkkuna? ehkäisy esimerkiksi kovien kuukautiskipujen vuoksi?

Vierailija
9/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on vakikumppani. Syy tulehduksille voi löytyä hänestä. Kokeilkaa hiivakuuri hänelle ja kondomin käyttöä. 

Vierailija
10/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppanilta testattu hiiva ja muut tulehdukset?

Onko seksitaudit suljettu pois?

Vierailija
11/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa miehen bv ja hiiva samaan aikaan.

Vierailija
12/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui hiiva ja alapää ongelmat kun lopetin kokonaan miesten tapailun,seksin ja lopulta itsetyydytyksenkin. Luulen että nuo olivat rangaistus ja varoitusmerkki siitä kun elin huonoa elämää.

Vierailija
13/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on testattu kumppani myös. Kahteen kertaan. Lääkäri kyllä tajusi jo heti alussa nämä asiat tarkistaa.

Vuositolkulla olen lukenut apua tähän vaivaan ja oikeasti kaikki on kokeiltu. Oma aloitteisesti sekä lääkärin käskemänä. On syöty vahvoja lääkkeitä ja kokeiltu kaikki eri kotiavut. Ongelma alkaa hetkessä jos lopetan valmisteiden käytön. Ensin tulee bv jonka lääkkeiden aloitettua alkaa hiiva. ap

Vierailija
14/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis kiva se sellainen valtio, mikä aina maksais kaikille kaikkea. Mutta kun se valtio ollaan me ihan itse. Jos valtio maksaa jokaiselle joka tarvii haravan, niin sitten myös ne keillä ei edes ole omaa pihaa joutuisivat osallistumaan haravoiden hankintaan. Mä en jokseenkaan koe, että kaikkien muiden pitäisi sun hiivasienesi maksaa, kun sitä ongelmaa ei meillä kaikilla muilla edes ole.

Vierailija
15/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy saattaa olla huono sulle. Mulla loppui tuollaiset vaivat kun lopetin minipillerit. 

Vierailija
16/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olis kiva se sellainen valtio, mikä aina maksais kaikille kaikkea. Mutta kun se valtio ollaan me ihan itse. Jos valtio maksaa jokaiselle joka tarvii haravan, niin sitten myös ne keillä ei edes ole omaa pihaa joutuisivat osallistumaan haravoiden hankintaan. Mä en jokseenkaan koe, että kaikkien muiden pitäisi sun hiivasienesi maksaa, kun sitä ongelmaa ei meillä kaikilla muilla edes ole.

Näin juuri. Ja lähes tulkoon aina sekin on elintapasairaus. Itselläni se alkaa oireilla liiasta sokerista ja leivän syönnistä.

Vierailija
17/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos dippaa kakkosesta suoraan ykköseen ilman pesua voi tulla tulehduksia

Vierailija
18/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuu maksamaan seksistä aina jotenkin. Naiset pääsee aina vähemmällä. Miehet ovat huomattavasti valmiimpia jakamaan elintasonsa naisten kanssa kuin naiset miehen, jos tällä ei ole samaa elintasoa.

Vierailija
19/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppui hiiva ja alapää ongelmat kun lopetin kokonaan miesten tapailun,seksin ja lopulta itsetyydytyksenkin. Luulen että nuo olivat rangaistus ja varoitusmerkki siitä kun elin huonoa elämää.

Hyvä että tulit järkiisi.

Vierailija
20/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset loisii aina miehen lompakolla, etenkin ne, jotka väittävät olevansa itsenäisiä ja vahvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi