Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yt-neuvottelut päättyvät huomenna

Vierailija
20.10.2024 |

Onko yleensä tapana ilmoittaa irtisanomiset ja muut lomautukset jo samana päivänä vai venyykö vielä siitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yt-neuvotteluista seuraavana päivänä saa irtisanomis/lomautuslapun käteen. 

Vierailija
2/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yt-neuvotteluista seuraavana päivänä saa irtisanomis/lomautuslapun käteen. 

Seuraavana päivänä? Neuvotteluthan kestävät kuus viikkoa. Ja tosiaan päättyvät huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu. Omalla kohdalla ilmoitettiin neuvottelujen tarkentuessa tiimit/roolit jotka oli irtisanomisuhan alla, ennen niiden päättymistä. Mun tiimi kokonaisuudessaan kuului onnekkaiden(heh) joukkoon ja tuli irtisanotuksi. Huom. tässä vaiheessa puhuttiin vain tiimeistä ja/tai rooleista, ei nimetty ketään vielä. Lopullinen tieto tuli aika pian jokaiselle.

Vierailija
4/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu. Omalla kohdalla ilmoitettiin neuvottelujen tarkentuessa tiimit/roolit jotka oli irtisanomisuhan alla, ennen niiden päättymistä. Mun tiimi kokonaisuudessaan kuului onnekkaiden(heh) joukkoon ja tuli irtisanotuksi. Huom. tässä vaiheessa puhuttiin vain tiimeistä ja/tai rooleista, ei nimetty ketään vielä. Lopullinen tieto tuli aika pian jokaiselle.

Joo potku-uhan alla olevat osastot tiedetään jo.

Vierailija
5/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa kutsuttiin jokainen keskusteluun.Sain potkut, 20 vuoden työuran  jälkeen. Ikää on 60. En edes osaa stressata. Jotenkin tuntuu, että tämä oli parasta, mitä voi olla.Vihdoinkin saa oikeasti levätä.

Vierailija
6/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin yt - neuvoitteluissa vapaaehtoisesti, inhosin työpaikkaa. Sain 6kk palkkaa, ilman työvelvoitetta. 

Vierailija
7/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin yt - neuvoitteluissa vapaaehtoisesti, inhosin työpaikkaa. Sain 6kk palkkaa, ilman työvelvoitetta. 

Meillä ei tarjottu tällaista vaihtoehtoa.

Vierailija
8/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Attendolla töissä ja meillä alkaa neuvottelut huomenna. Kyllä stressaa.

Vierailija
9/9 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon HUSilla ja yt:t venyy... 

Ja vasta muutaman viikon niiden päättymisestä saa tietää kohtalonsa. 

Välillä on stressannut paljon, välillä.lähinnä turhauttaa tämä epätietoisuus. 

Elokuulta asti on yt:t ollut päällä ja kestävät marraskuun puoliväliin, päätökset tulee marras-joulukuun vaihteessa näillä näkymin. Tämä pitkä kesto on ihan liian ahdistava.

Haluaisin saada pitää työni mut jos niin hyvin ei käy niin on siinäkin puolensa. 

Meillä ei kerrota juuri mitään vielä.