Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ala-arvoinen ilmastokirjoitus mediassa. Ilmastosirkus on valetta.

Vierailija
20.10.2024 |

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010774438.html

Englanninkielinen kuin suomenkielinenkään versio ei kerro, että kyse on pitkälti tilastokikkailusta eli laskentatavan muutoksesta. Muuten ei ehkä nielu laske 90%. Ihmetellään vaan miten voi muuttuakin päästölähteeksi. 

https://www.metsalehti.fi/uutiset/luken-laskenta-uudistui-taas-metsamaa…

Jutuissa aina joku on huolissaan milloin mistäkin aina ei selvä mistä koska niiden tarkoituskin on herättää huolta ja pitää asiaa esillä uutisissakin joka päivä. Varmaan onkin ihmisllä "Euroopan parhaat ilmastotiedot" kun sitä tulee joka tuutista koko ajan. Kauniin syysilmankin kuuluu stressata.

Oikeasti meillä ei ole tällaisia ongelmia lainkaan koska CO2 ei kontrolloi lmastonmuutosta ja ne lopussa mainitut maksutkin on vain niitä joita vihervasemmisto ja sirpapietikäiset meille on äänestäneet ja Ville Niinistö neuvotellut. Se on vain yksi tapa jolla ne tekee maalle haittaa.

Näille ihmisille on ongelma, että Nasan satellittimittauksissa Suomi on hiilineutraali jo nyt. Mittauksissa joita Taalaskin kutsuu kaikkein luotettavimmiksi. Koska niiden tarkoitus on tehdä politiikkaa ja tulla äänestetyksi vaikka europarlamenttiin ja median uutisointikin on tarkoituksellisen harhaanjohtavaa. Kaikelta putoaa jos paljastuu ettei muutos olekaan ongelma ja ilmasto on aina muuttunut ja ihminen siihen sopeutunut.

https://x.com/pafburen/status/1844047652675375338

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ilmastonmuutos on silkkaa puppua. Vähän niinkuin korkea verenpaine. Lääkärit ovat varoitelleet minua jälkimmäisestä jo vuosia ja olen täysin

Vierailija
2/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ilmastonmuutos on silkkaa puppua. Vähän niinkuin korkea verenpaine. Lääkärit ovat varoitelleet minua jälkimmäisestä jo vuosia ja olen täysin

Sullako on korkea verenpaine?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi kontrolloida ilmastoa itse. Eikö se jo mene perille?

Tämän ilmastopaskan takia kaikki maksaa ja elämästä.on tullut aivan hirveän kamalaa ja katastrofaalista.

Milloin ihmisistä tuli näin va ja kkeja?

Vierailija
4/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme voi kontrolloida ilmastoa itse. Eikö se jo mene perille?

Tämän ilmastopaskan takia kaikki maksaa ja elämästä.on tullut aivan hirveän kamalaa ja katastrofaalista.

Milloin ihmisistä tuli näin va ja kkeja?

Se ettei jotain voi kontrolloida ei tarkoita etteikö sille voisi aiheuttaa vahinkoa. En voi hallita metsää mutta voisin periaatteessa sytyttää sellaisen tuleen.

Vierailija
5/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on kaiken tuhoava valtava rahastus ilmastonmuutoksen nimissä.

Puolan EU MEP sanoo totuuden: Ursula Von Der Leyen on tuhonnut ilmastohysterialla rahastuksella ja kaikki rajat auki politiikalla kaikkien tulevaisuuden.

Eli ilmastohysterialla ja sen rahastuksella ja kaikki rajat auki politiikalla on tuhottu taloudet, saatu aikaan turvattomuus ja tuhottu mm. maataloudet. Ja että Ursula Von Der Leyen kuuluisi vankilaan ei EU johtoon. Kannattaa lukea tuhannet ihmisten kommentit, kaikki tukevat Puolan MEP:iä joka on siis Ewa Zajączkowska-Hernik. 

"https://www.youtube.com/watch?v=86UeVXyvevs

Vierailija
6/6 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikääpä maapallon historian lämpötila ja huomaatte että olemme melko viileässä vaiheessa menossa. Jääkaudelta on lämpö noussut ihan viimeaikoina ilman ihmisen päästelyitä ja on ylöspäin. Minusta vaikuttaa siltä että kyseessä on ihan luonnollinen sykli. Toki tässä on rahastuksen rako huomattu ja maksamme itsemme kipeäksi pelastaaksemme tämän ilmaston. Kuinka paha ihminen voikaan olla joka ei tätä hyväksy että ilmaston eteen mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme