Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v oli värjännyt salaa osan hiuksistaan

Vierailija
20.10.2024 |

Kuinkahan paljon myrkkyjä hänellä on nyt elimistössä? Ja värjääkö muidenkin teiniPOJAT hiuksiaan? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä mitään vaaraa ole. Itse aloin 12-vuotiaana värjätä mustaksi ja kerran kuussa aina tyvet värjäsin. Ei sitä siihen aikaan ollut edes mitään suosituksia, ettei alle 16-vuotias saisi värjätä. Moni värjäsi, enkä tiedä ketään jolle siitä olisi sen kummempia haittoja tullut.

Ai hiusväreissä ei ole mitään vaaraa? Kuinka tietämätön ihminen voikaan olla..

Vierailija
22/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pärjännyt hiuksia noin 13 vuotiaasta, eli 40 vuotta taisin kyllä jo 10 vuotiaana kokeilla. Hengissä ja hyvin voin melkein, moninivelrikko tuskin noista hiusten värjäyksistä johtuu 

Voi johtuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siitä mitään vaaraa ole. Itse aloin 12-vuotiaana värjätä mustaksi ja kerran kuussa aina tyvet värjäsin. Ei sitä siihen aikaan ollut edes mitään suosituksia, ettei alle 16-vuotias saisi värjätä. Moni värjäsi, enkä tiedä ketään jolle siitä olisi sen kummempia haittoja tullut.

No onhan niissä toki pieni allergiariski, mutta niin on vähän kaikessa. Tosiaan olen itse 1970-luvulla syntynyt, ja kun olin teini, suurin osa tytöistä värjäsi tukkaa, ja vieläpä rajusti. Saatettiin olla ensin mustatukkaisia, sitten tehdä kovia värinpoistoja että saatiin blondi, ja ei kun taas kyllästyttiin blondiin ja uutta väriä päälle... En tiedä ketään, jolle olisi ollut mitään haittoja noista, muuta kuin ääritapauksissa hiusten katkeilu kun eivät kestäneet esim. viikon sisään montaa värinpoistoa ja värejä päälle.

Vierailija
24/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövät ja autoimmuunisairaudet on lisääntyneet. Ei ne hetkessä välttämättä tule, vaan se voi konkretisoitua vasta 10-50 vuoden kuluttua. Niin paljon on syöpää aiheuttavia asioita, että jos voi välttää ilmeisiä niin kannattaa. Mitä vähemmän aiheuttajia, sitä vähemmän keholle kuormitusta. Se yksi lisäjuttu voi laukaista koko homman.

Vierailija
25/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niissä toki pieni allergiariski, mutta niin on vähän kaikessa. Tosiaan olen itse 1970-luvulla syntynyt, ja kun olin teini, suurin osa tytöistä värjäsi tukkaa, ja vieläpä rajusti. Saatettiin olla ensin mustatukkaisia, sitten tehdä kovia värinpoistoja että saatiin blondi, ja ei kun taas kyllästyttiin blondiin ja uutta väriä päälle... En tiedä ketään, jolle olisi ollut mitään haittoja noista, muuta kuin ääritapauk

Ette siis ole vielä kovin vanhoja. Kannattaa keskittyä nyt terveellisiin elämäntapoihin, koska tottakai hiusväri on myrkkyjä soluille.

Vierailija
26/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niissä toki pieni allergiariski, mutta niin on vähän kaikessa. Tosiaan olen itse 1970-luvulla syntynyt, ja kun olin teini, suurin osa tytöistä värjäsi tukkaa, ja vieläpä rajusti. Saatettiin olla ensin mustatukkaisia, sitten tehdä kovia värinpoistoja että saatiin blondi, ja ei kun taas kyllästyttiin blondiin ja uutta väriä päälle... En tiedä ketään, jolle olisi ollut mitään haittoja noista, muuta kuin ääritapauk

Näyttää ainakin olleen jotain vaikutusta aivoihin tämän kommentoijan tapauksessa.

https://www.terve.fi/artikkelit/82374-varjaatko-hiuksia-hiusten-varjaam…

Ps. Hiusvärin aiheuttamat allergiset reaktiot voivat olla jopa kuolemanvakavia ja reaktio voi tulla kenelle vaan täysin varoittamatta

Vierailija
27/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin värjään ja pallikarvojani. Enkä pelkästään omia, vaan myös kavereiden pallikarvoja kanssa. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä lopputulokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän