Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset poistu kotoaan viikonloppuisin?

Vierailija
20.10.2024 |

Siis kököttääkö jotkut tyyliin perjantaista maanantaihin koko viikonlopun kotona ja arkisinkin kauppahommat hoidetaan työmatkalla? Kuulostaisi aika tylsältä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ! On suuri vaara törmätä Persuun tai muuten mielenvikaiseen psykopaattiin. Niistä ei koskaan tiedä...

Vierailija
22/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei vaan yleensä jaksa viikonloppuna mennä minnekään, minne pitäisi laittaa hiukset, meikit ja siistimmän vaatteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi poistua? Unelmaviikonloppu = saa olla kotona.

Vierailija
24/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä sitten? Ei kiinnosta ravata baareissa. Lisäksi mulla on reissutyö, joten ihan mukava nähdä joskus sitä kotiakin, josta kuitenkin maksaa isot rahat.

Vierailija
25/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ruokakaupassa kerran viikossa. Pe tai la. Muuten oon vain kotona tai töissä. 

Omistan metsää. Vapaa-aika kuluu sitä hoitaessa. Parasta hermolepoa. 

Vierailija
26/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin menevää sorttia ja saan positiivista energiaa kun käyn viikonloppuisin vaikka museossa, teatterissa tai vastaavassa. Ymmärrän kuitenkin että toiset on kotoilijoita. Teen melko paljon töitä, mutta jotenkin vuorokaudessa riittää kuitenkin tunteja niin että ehdin myös harrastaa, ulkoilla, käydä tapahtumissa ja nähdä tuttuja.Lapsettomana ja ison kaupungin keskustassa kaikki on myös lähellä ja helposti saavutettavissa. 

Vierailija
27/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se kiva lähteä johonkin, mutta vihreä siirtymä on vienyt kaikki säästöt ja palkka kuluu viherverojen korottamiin laskuihin

Vierailija
28/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Poistun arkipäivinä riittämiin.

Niin miksi lähtisin että pääsisin takaisin siihen missä olen jo? Kuulostaa täysin turhilta liikkeiltä ja minä koitan välttää turhia liikkeitä. Vanhan intiaanin viisauden mukaan ihmisellä on rajallinen määrä hengityksiä. Jokainen liike kiihdyttää hengitystä ja näin olleen lyhentää elämää. Kannattaa siis ottaa hyvä asento ja hengittää rauhallisesti.

T. Sovan guru.

Vierailija
29/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kalsarikännit kotona, mullon tosi seksikkäät pitsiset alusasut.

- Pentti 67

Vierailija
30/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minä ihmettelen kun ihmiset ei ole pihoillaan. Täällä Helsingissä omakotitalot on kalliita, joten luulisi sitten haluavan viettää aikaa siellä pihalla. Mutta ei. Tyhjiä pihoja.

Vierailija
31/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistunut kotoani viimeksi 14.10.2024. Huomenna voisi ehkä astua ovesta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi