Paljon noi toridiili-postimaksut ovat?
En löydä Torin sivuilta tietoa, enkä edes siitä paljon se palvelumaksu on, siis mikä prosentti hinnasta. Sen tiedon löysin kyllä että palvelumaksu määräytyy hinnan mukaan, mutta ei mitään tarkempaa.
Kommentit (25)
Hieno palvelu tosiaan, sekä myyjä että ostaja voivat kusettaa toisiaan ihan huolella.
Tamperelaismies sai selville, miten myyjä voi huijata Toridiilissä itselleen rahaa jäämättä siitä kiinni
https://www.vauva.fi/keskustelu/6041390/torin-toridiili
https://www.vauva.fi/keskustelu/6547346/mika-jarki-toridiilissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi tajuta käyttää ToriDiiliä, on paljon halvempaa. En osta mitään enää kauempaa joilla vain normit kalliit postimaksut käytössä. Lisäksi ehkäisee huijausta.
Minä en todellakaan aio myydä toridiilillä yhtään mitään. Liian helppoa ostajan huijata. Kaikille ostajille sama sääntö "maksu tilille, paketti postiin" alustasta riippumatta. En lähetä yhtään ainoaa tavaraa ennen kuin raha on tilillä.
Itse suosin vain noutoja.
Noudan vain sellaisen missä myös toridiili, antaa vähän varmuutta myyjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi tajuta käyttää ToriDiiliä, on paljon halvempaa. En osta mitään enää kauempaa joilla vain normit kalliit postimaksut käytössä. Lisäksi ehkäisee huijausta.
Minä en todellakaan aio myydä toridiilillä yhtään mitään. Liian helppoa ostajan huijata. Kaikille ostajille sama sääntö "maksu tilille, paketti postiin" alustasta riippumatta. En lähetä yhtään ainoaa tavaraa ennen kuin raha on tilillä.
Itse suosin vain noutoja.
Noudan vain sellaisen missä myös toridiili, antaa vähän varmuutta myyjästä.
No multa et olisi sitten saanut kun oli jonoksi asti ostajia. Isoista koneista kyse ja vielä uusia. Enää ei ole myytävää.
Oon myynyt aina noutona ja lähes tulkoon kaikki mennyt. Ison kaupungin etu. Asun Tampereella. Jotkut hakenut lomamatkoillaan tuotteen. En myy vaatteita enkä naisten mitään tavaroita vaan muuta.
Näistä ollut paljon juttua lehdissä viime aikoina, että pystyy huijaamaan niin, että saa pitää tuotteen ja ei tarvitse maksaa. Kun keksii että tuote väärennös tai muuten viallinen. Sama koskee Vintediä. Myyjä menettää tuotteen ja rahat.