Haluaisitko olla ystäväni?
Olen kaunis hoikka 56v nainen.
Matkustelen paljon
Tykkään pukeutua näyttävästi tyyliin demi moore nicole kidman.
Olen lapseton yli 30v liitto
Tykkään käydä rokkikeikoilla.
Luen paljon, historia, politiikka, psykologia aiheisia kirjoja.
Tykkään kiinalaisista, korealaisista tv sarjoista.
En ole instassa , enkä facessa.
Käyn salilla.
Missä ystävä?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Liian suuri ikäero
Rehellinen vastaus.
Olen vanha.
Ap
Minkäslainen persaus neidiltä löytyy ? Jos se on mintissä niin mikäjottei kellukkeita voisi siuhun tyhjentää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm. Moni seikkaa natsaa omiin toiveisiini. Mutta ap.ei taida olla kovin koulutettu päätellen suppeasta kielitaidosta. Se ei sinänsä tee ketään paremmaksi ihmiseksi, mutta asettaa vaatimuksia kommunikaatiolle ja vuorovaikutukselle.
En ole korkeasti koulutettu
Olen ollut rutiköyhä
Keskityin vaurastumaan
Olen kyllä käynyt lukion ja ammattikoulun .
Jouduin viettämään esim joulut yksin opiskelijasolussa.
Olen lukenut esim kalevalan, raamatun, sodan ja rauhan..
Ap
Oikein hyvä. Arvostan kovin, jotta ihminen on käynyt lukion: haluaa panostaa myös henkisiin pääomiin. Arvostan myös lukeneisuutta, kertoo halusta kehittää itseään. T.: 1. kommentin kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm. Moni seikkaa natsaa omiin toiveisiini. Mutta ap.ei taida olla kovin koulutettu päätellen suppeasta kielitaidosta. Se ei sinänsä tee ketään paremmaksi ihmiseksi, mutta asettaa vaatimuksia kommunikaatiolle ja vuorovaikutukselle.
En ole korkeasti koulutettu
Olen ollut rutiköyhä
Keskityin vaurastumaan
Olen kyllä käynyt lukion ja ammattikoulun .
Jouduin viettämään esim joulut yksin opiskelijasolussa.
Olen lukenut esim kalevalan, raamatun, sodan ja rauhan..
Ap
Oikein hyvä. Arvostan kovin, jotta ihminen on käynyt lukion: haluaa panostaa myös henkisiin pääomiin. Arvostan myös lukeneisuutta, kertoo halusta kehittää itseään. T.: 1. kommentin kirjoittaja.
Olisin opiskellut lisää, mutta rahaa ei ollut.
Jatkuva köyhyys ja kurjuus ajoivat minut tavoittelemaan taloudellista turvallisuutta.
Nykyään luen huvikseni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisään vettä myllyyn: olen ateisti.
Ap
Juuri noin trollit toimivat. Jäit kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vettä myllyyn: olen ateisti.
Ap
Juuri noin trollit toimivat. Jäit kiinni!
Aha..olen oikeasti ateisti..
Mistä jäin kiinni?
Ap
Päätelmiä
Keskustelijat eivät tunne ketään varakasta kaunista aikuista naista , joka ei olisi eronnut.
Siksi olen heille trolli..
Hmmmm
Tämä on outo paikka kysyä, täynnä trolleja.
Meissä on jotain samaa, vaikka olen nuorempi ja enkä ole varakas, mutta itsenäinen, kouluttautunut, tulen toimeen, oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Meissä on jotain samaa, vaikka olen nuorempi ja enkä ole varakas, mutta itsenäinen, kouluttautunut, tulen toimeen, oma tyyli.
Kaikki ovat minua nuorempia:)
Ehkä jonkinmoinen ikä kriisikin on.
Kiitos hyvästä kommentista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua ystävystyä ihmisen kanssa, joka ensimmäisenä asiana kertoo olevansa kaunis ja hoikka.
Onko sinulla yhtään kaunista ja hoikkaa ystävää? Vai olemmeko me kaikki liian pinnallisia sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla
T:Marko
Marko oot ainoa mies maanpäällä joka haluaa kauniin hoikan naisen ystäväksi? Muut markot varmaan haluaisivat seurustella ap:n kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla
T:Marko
Marko oot ainoa mies maanpäällä joka haluaa kauniin hoikan naisen ystäväksi? Muut markot varmaan haluaisivat seurustella ap:n kanssa:)
Eivät haluaisi, ap kutsuu itseään kauniiksi ja hoikaksi, kukaan ei halua seurustella niin pinnallisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkäslainen persaus neidiltä löytyy ? Jos se on mintissä niin mikäjottei kellukkeita voisi siuhun tyhjentää .
Palsta inkkuli laita housut jalkaan...alapää tulehtuu..onanointi tekee tyhmäksi.terkuin äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat minua nuorempia:)
Ehkä jonkinmoinen ikä kriisikin on.
Kiitos hyvästä kommentista.
Ap
No demi moore on minua 4 vuotta vanhempi:)
Ap
Mitä väliä sun ulkonäöllä ja pukeutumisella on kaverisuhteissa? Olivat kaiken lisäksi ensimmäisenä sun listallasi matkustelun lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sun ulkonäöllä ja pukeutumisella on kaverisuhteissa? Olivat kaiken lisäksi ensimmäisenä sun listallasi matkustelun lisäksi?
Tai iällä
Monet sanoo keskustelussa että olen liian vanha heidän ystäväkseen.
Ikä on vain numero, eikö niin?
Ap
Nyt menen katselemaan netflixiä.
Katson kommentteja myöhemmin
Ap