Tekosyysi miksi et pelaa ilmaista team fortress 2 peliä?
Ei tekosyitä aplla vaan parisen tuntia joka päivä jauhetaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät pelaa surkeita ilmaispelejä. Minä pelaan vain AAA-pelejä ja maksan niistä mielelläni 70e.
Persaukinen. Minä maksoin Forza Horizon 5 Ultimatesta 100 euroa.
Mikä näytönohjain sinulla on? Vai onko naurettava pleikkari? Minulla on 4090, maksoi 2399e.
Retosteleks sä rahalla koska sä et saa pildee? Aika munaton meno.
Saa sut vaikuttaan siltä että puhut isin näytönohjaimesta omanas. :' D
Mä olen kuullut mun pojan retostelevan minun pelikoneella omanaan kavereilleen kun puhuivat niin kovaa, paukutteli henkseleitään ja heitti just jotain vtun köyhät läppää, luoja että hävetti, mut ei yhtään niin paljoa kun poikaa kun otin koneen pois ja sanoin
Karmeinta on kun tuommoista "vtun köyhät" tekstiä tulee aikuisen suusta, se vetää ihan sanattomaks ja päähän jää pyöriin pitkäks aikaa et mitähän ihmettä tuon ihmisen päässä on vialla, saa itsensä näyttämään 10 vuotiaalta pilalle hemmotellulta pikku paskalta ja ne tekee sen avoimesti ja ylpeästi, niin kun ne ei ymmärtäis ees kuinka päästään vialla ne on ja kuinka karmealta se näyttää.
Ei kiinnosta yhtään. Ei, vaikka klikkasin auki ja vastasin - halusi vai sanoa, ettei vois vähempää kiinnostaa.
En jaksa alkaa pelaamaan kakaroiden kanssa vain siksi että olisi ilmaista. Pelaan muita pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella miehellä on muutakin tekemistä, kun pelailla lasten videopelejä.
Kerropa vielä että mistä kohtaa ne kaikki k18 pelit on lapsille?
Tekosyynne olla pelaamatta CS 1.6. ?
Vierailija kirjoitti:
Köyhät pelaa surkeita ilmaispelejä. Minä pelaan vain AAA-pelejä ja maksan niistä mielelläni 70e.
AAAA pelit on jo 80€! Muistaakseni Ubisoftilla oli joku ihan scheisseksi osoittautunut 80€ peli, joka oli kuulemma AAAA. Porukka nauroi ja jätti ostamatta.
Jossain vaiheessa tuota tuli tahkottua oikein kunnolla, meni vähän kiinnostus. Pitäisi jaksaa vaihteeksi jonain päivänä pelata muutama erä.
FPS:t ei pääsääntöisesti kiinnosta. Valvelta oon testannut ne perus CS:t ja Half-Lifet, ei vaan oo oma juttu.
Oon pelannut junnuna niitä perus Tomb Raidereita ja Haloja pc:llä ja Xboxilla, tällai nelikymppisenä kääpänä pelimaku on vaan jo vähän erilainen. Ja jos haluan vaan sen enempiä ajattelematta pelata muutaman räiskintämatsin, niin siihen riittää WoT.
Oikea syyni on se, etten ole ikinä edes kuullut siitä.
En ollut ikinä kuullutkaan ja kun googletin, niin on sen tyyppinen peli, joka ei kiinnosta minua. Netti on täynnä ilmaispelejä ja jokainen voi valita mieleisensä.
Aikuisella miehellä on muutakin tekemistä, kun pelailla lasten videopelejä.