Äitini neuvoi aikanaan että seurusteluaikana pitää tsekata miehen siivouskaappi
Kommentit (21)
Miehellä ei ollut aikoinaan opiskelijasoluasunnossa siivouskaappia ollenkaan. Silti siivous onnistuu mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaminen on akkojen hommaa
M32
Niin oli vielä 50 vuotta sitten ja ehkä myös sinun lapsuudenkodissasi, jos vanhemmilla oli vanhanaikaiset roolit.
Mitäs ne ukkojen hommat on, jos ei ole esim. isoa taloa ja pihaa taikka autoa, jonka räpläämisen taakse voi piiloutua ettei tarvis tehdä sisällä mitään?
Tyttöystävistä (vaimoista) tulee vanhemmiten anopin oloisia. Poika, katso siis tarkkaan millainen tulevaisuus on odotettavissa.
"Sen varustelu kertoo siitä onko miehestä puolisoksi vai ei."
Mm, joo. Samaa mieltä 🍆😋
Rivo-Riitta
Ei se siivouskaapin koko ja varustelu, vaan miten sitä siivousta tekee. Menin naimisiin siivoojan pojan kanssa ja oli kyllä äiti opettanut pojan hyvin. Poikamieskämppä oli niin siisti että kuvittelin siellä käyvän siivoojan. Kun muutimme yhteen totuus paljastui. En ollut eläissäni tavannut niin siistiä miestä, joka hallitsi ihan kaiken siivouksen.
Minulle ei neuvottu tuollaista, vaikka isäni osasi siivota kun äiti oli iltavuorossa.
Minä tutustuihin enemmin appiukkoon kuin siivouskaappiin. Jos appiukko on mukava ja leppoisa sekä käsistään kätevä, ei polta eikä käytä liikaa alkoholia, niin pojasta löytyy todennäköisesti samat hyveet ellei sitten poika ole täysin mamman poika.
Kivikaudella: "Muista tarkistaa löytyykö luolan perältä mammutin vai hiiren luita" 🤔 Maailma muuttuu mutta jotkut asiat pysyvät?
Vierailija kirjoitti:
M32
Ikisinkkuus ja vauvapalstatrollailu on sinunlaistesi latvalahojen hommaa
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustuihin enemmin appiukkoon kuin siivouskaappiin. Jos appiukko on mukava ja leppoisa sekä käsistään kätevä, ei polta eikä käytä liikaa alkoholia, niin pojasta löytyy todennäköisesti samat hyveet ellei sitten poika ole täysin mamman poika.
Pyh. Miehet eivät ole isänsä kopioita sen enempää kuin naiset äitinsä. Isäni oli raivoava alkoholisti, veli puolestaan hyvä ja rauhallinen perheenisä.
:D Entä jos löytää saunasta likaisen mopin. Ehkä siellä kävi pesukoneasentaja juuri tai wc-korjaaja ja moppi meni pilalle, kun siivottiin kenkien likajälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää toiminut. Appi oli täysin raitis. Myöhemmin kuulin että se johtui suvussa vahvana kulkevasta alkoholismista. Niin, enempää ei varmaan tarvitse kertoa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kivikaudella: "Muista tarkistaa löytyykö luolan perältä mammutin vai hiiren luita" 🤔 Maailma muuttuu mutta jotkut asiat pysyvät?
😅👍
M32