yläkerran naapuri kännää ja kaatuilee
Herään joka viikonloppu usein molempina öinä siihen, kun yläkerran naapuri tömistelee ja kaatuilee. Yhtenä viikonloppuna oli aivan sekaisin, kaatuili huonekaluja päin, sekä oksensi illalla ja aamulla. Kuulin kaiken, vaikka käytän nukkuessa korvatulppia
Pitkällä tähtäimellä tietysti rasittavaa heräillä, mutta mietityttää, että tuleeko tuosta oikeita ongelmia. Sammuu johonkin viemärin päälle suihkuun tai muuta vastaavaa
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Harrastin tätä nuorena ja oikeasti ahdisti ahdasmielisyys kun naapurit eivät suhtautuneet tähän suopeasti. Mitä järkeä on omassa asunnossa jos siellä ei pysty ryyppäämään kunnolla? Nykyisin suhtaudun tietysti erittäin kielteisesti alkoholinkäyttöön.
Miten suhtaudut alkoholia vähemmän haitallisen päihteen käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes menee kännissä suihkuun? Minä en ikinä.
Yllättävän moni sammuu suihkuun ja tukkii lattiakaivon. Siitä sitten vesivahinkoja maksamaan.
Tämän takia meillä Saton asunnossa on suihkussa 30 sekunnin ajastin. Siis sellainen kuin uimahalleissa; painat nappia ja vettä tulee puoli minuuttia kerrallaan. Kiitos jonkun juopon joka aikanaan sammui suihkuun ja aiheutti vesivahingon.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin ongelma helpottuisi sillä kun olisi sellaista alkoholia mikä ei okseta.
Mulla on kaikki alkoholi ollut sellaista mikä ei okseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki alkoholi ollut sellaista mikä ei okseta.
Et ole juonut sahtia. Se on oikein oksennusjuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes menee kännissä suihkuun? Minä en ikinä.
Yllättävän moni sammuu suihkuun ja tukkii lattiakaivon. Siitä sitten vesivahinkoja maksamaan.
Tämän takia meillä Saton asunnossa on suihkussa 30 sekunnin ajastin. Siis sellainen kuin uimahalleissa; painat nappia ja vettä tulee puoli minuuttia kerrallaan. Kiitos jonkun juopon joka aikanaan sammui suihkuun ja aiheutti vesivahingon.
Et oo tosissaan? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin krapulaton viina tekisi keksijästä miljonäärin.
Sitähän kehitellään ellei ole peräti valmis. Siitä tuli dokumentti tv:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän kehitellään ellei ole peräti valmis. Siitä tuli dokumentti tv:stä.
Suomessa tuokin aine luokiteltaisi muuntohuumeeksi. Sitähän se on synteettisenä "alkoholina".
Välikerran naapuri mölisee ja rännää. Amfetamiini valvottaa ja naapureilla on jännää.
Ei tuo nyt vielä kovin paha ole, onneksi kännää yksin !
Asuin pari vuotta eräässä kerrostalossa, jossa ehdin mm. todistaa naapurin sedän kaatuvan humalassa nuotioon ja ajavan mateluvauhtia pyörällä pahki naapurin pysäköidyn asuntoauton kylkeen. Sitä oli myöhäisinä kesäiltoina lähinnä viihdyttävää seurata ikkunasta. Lopuksi sitten kerran oli onnistunut jotenkin kaatamaan vessanpöntön ja aiheuttamaan vesivahingon myös alemman kerroksen asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Asuin pari vuotta eräässä kerrostalossa, jossa ehdin mm. todistaa naapurin sedän kaatuvan humalassa nuotioon ja ajavan mateluvauhtia pyörällä pahki naapurin pysäköidyn asuntoauton kylkeen. Sitä oli myöhäisinä kesäiltoina lähinnä viihdyttävää seurata ikkunasta. Lopuksi sitten kerran oli onnistunut jotenkin kaatamaan vessanpöntön ja aiheuttamaan vesivahingon myös alemman kerroksen asuntoon.
Entinen naapuri yli 20 vuotta sitten pyrki umpikännissä minun asuntooni. Sanoin että olet väärässä kerroksessa. Kun lähdin ulos noin puolituntia myöhemmin sama ukko oli polvillaan ulkona ja piti pihapuusta kiinni. Saatoin naurahtaa ääneenkin kun katsoin sitä.
Hyi helvetti. Miksei päihteidenkäyttäjille perusteta enemmän omia asuntoloita. Osa niistä käy töissäkin, ei tarvitsisi hanketta kokonaan yhteiskunnan maksaa.
Minun asunnossani on ilmeisesti joskus kauan sitten ollut vesivahinko. Alakerran akalla on jälkiä omassa katossaan ja yritti vierittää sen minun syykseni. Kävi sitten tarkastaja mittaamassa kosteudet ja vahvisti että on vanhoja jälkiä.