Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oisin sinkku, joutuisin syödä silti endometriosin takia
Minulla on endoepäily ja syön päivittäin minipillereitä. Mutta on miehiä jotka edelleen ajattelee että syödään vain ja ainoastaan ehkäisyn vuoksi niitä.
Paljon kivempi on puksutella ilman kumia näin miehenä.
Ja lapsi ei haittaa?
Ei haittaa ja on sellaisia tullut laitettua alulle
Vierailija kirjoitti:
Pillerit estää menkat kokonaan tai niillä voi ainakin siirtää niitä jos osuu esim jonkun ressun kohdalle. Lisäksi itse saan joka kerta kondomin käytöstä hiivatulehduksen ja muutenkin seksi nyt vaan tuntuu paljon paremmalle ilman kumia.
Mulla tulee silti menkat vaikka pillerit. Rasittavaa kun oisin halunnut että rauta-arvot paranee.
Akne, hirsutismi, hiustenlähtö, epäsäännölliset, runsaat tai kivuliaat kuukautiset.
Siksi että minäkin saan vedellä paljaalla.
Johdatteleva, mainostaa terveyelle haitallisia ja syöpää aiheuttavia steroideja, sisältää premissin sitä että naisen on oltava heti käyttövalmis h oro, jne.
Vierailija kirjoitti:
Akne, hirsutismi, hiustenlähtö, epäsäännölliset, runsaat tai kivuliaat kuukautiset.
Osa näistä ei ole ongelmia ja osaan löytyy luonnollinen, ei-syöpiä aiheuttava hoito
Vaihda merkkiä. Kysy gyneltä merkki missä pillereitä syödään jatkuvasti jolloin menkkoja ei tule. Itse käytin näitä vuosia. Täällä ei saane mainostaa niin en viitsi laittaa merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillerit estää menkat kokonaan tai niillä voi ainakin siirtää niitä jos osuu esim jonkun ressun kohdalle. Lisäksi itse saan joka kerta kondomin käytöstä hiivatulehduksen ja muutenkin seksi nyt vaan tuntuu paljon paremmalle ilman kumia.
Mulla tulee silti menkat vaikka pillerit. Rasittavaa kun oisin halunnut että rauta-arvot paranee.
Miten niin eivät ole ongelma ja millaisia luonnollisia tehokkaita hoitoja on? Olen utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikaan jos ei halua. Mutta ei saa valehdella sinkkumiehille syövänsä niitä vaikka olisi kuinka hirveä vauva kuume ja haluaisi tietystä miehestä isän kun mies on rikas ja komea ja pitkä.
Mikään ei ole julmempaa ja sairaampaa kun huijata mies isäksin joka ei isäksi halua ja nöin aiheuttaa miehelle 18 vuoden velkavankeuden vain sen takia kun nainen haluaa äidiksi. Vauva ansa on ihan tunnettu käsite kun niin moni nainen yrittää vauva ansalla päästä käsiksi miehen resursseihin
Käytä kumia.
Ilman muuta. Satunnaisessa seksissä AINA vaikka pillereitä syönkin.
Pillerit ei estä tautien tarttumista. On täysjärkisen ihmisen teko käyttää kondomia satunnaisissa suhteissa, se on toisen ja itsensä suojelemista ja huomioon ottoa.
En koskaan suostu ilman.
Viime vuonna tippuria myös todettiin Suomessa enemmän kuin kertaakaan vuodesta 1995 alkaneen seurannan aikana.
Koko Suomessa myös klamydiaa todettiin enemmän kuin kertaakaan vuodesta 1995 alkaneen tilastoinnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Niin tuntuu ja ihanaa vain liukua naisen sisään ilman kumia ja lopuksi laueta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista se sitten kun liuut sinne sukupuolitautien klinikalle. On varmasti kiva sitten kun tieto tausitasi/taudeistasi leviää ympäristöön, sillä se leviää, tartuttamisiesi kautta. Minä ainakin pitäisin siitä visusti huolen. Nimesi leviäisi kuin kulovalkea, vaikka kunniaahan se vain sinulle tuottaisi vai mitä? Sen verran vähän aivokapasiteettia tuntuu olevan.
Joudut kertomaan jokaisen seksikumppanisi nimen, mukavaa vai mitä? Arvonini Kuppa-kuningas? Tai Mr. Klamydia? Tai Kuppakeisari?
Tartunnanjäljityksen voi toteuttaa joko tartunnan saanut tai hoitopaikka (1). Suositeltavinta on, että potilas itse ilmoittaa kumppaneilleen tartunnasta ja kehottaa hakeutumaan tutkimuksiin. Jos vakituinen seksikumppani on voinut saada tartunnan, informoiminen annetaan mieluiten tartunnan saaneen tehtäväksi.
Kun henkilö hakeutuu tartunnanjäljityksen takia hoitopaikkaan, on tärkeää tietää, mistä taudista on kyse. Haastattelussa kysytään myös kondomin käytöstä ja asianmukaisten näytteenottokohteiden valitsemiseksi selvitetään, onko kyseessä ollut emätin-, peräaukko- vai suuseksikontakti. Samalla kannattaa tarjota tehtäväksi myös muita sukupuolitautitestejä. Jos kyse on klamydia- tai tippuripotilaan vakituisesta kumppanista, on perusteltua aloittaa hoito heti näytteenoton jälkeen. Tilapäisten kumppanien kohdalla voidaan jäädä odottamaan laboratoriovastauksia.
Että mukavaahan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista se sitten kun liuut sinne sukupuolitautien klinikalle. On varmasti kiva sitten kun tieto tausitasi/taudeistasi leviää ympäristöön, sillä se leviää, tartuttamisiesi kautta. Minä ainakin pitäisin siitä visusti huolen. Nimesi leviäisi kuin kulovalkea, vaikka kunniaahan se vain sinulle tuottaisi vai mitä? Sen verran vähän aivokapasiteettia tuntuu olevan.
Joudut kertomaan jokaisen seksikumppanisi nimen, mukavaa vai mitä? Arvonini Kuppa-kuningas? Tai&
Olen viimeiset vuodet deittaillut vain kilttejä yh-mutseja ja olen todennut niiden olevan terveitä, sekä todella puutteessa olevia. Tämän vuoden saldo on 8 uutta kaatoa ja kaikki on kairattu ilman kumia.
Itte deittailen vain naisia, joilla ehkäisy on kunnossa
jotta miehen ei tarvitse käyttää kumia
En usko että kukaan nainen haluaa hyvänpäivän sittäjän perimää lapselleen