Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
20.10.2024 |

Miksi keskustelu poistettiin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tule yllätyksestä raskaaksi.

Vierailija
2/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin sinkku, joutuisin syödä silti endometriosin takia 

Vierailija
4/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirsutismi

Vierailija
5/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kysyt?

Vierailija
6/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä itse arvelet ....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
7/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut että pitäisi ????????

Vierailija
8/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä itse arvelet ....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

mammat haluaa miesten käyttävän kumia?

Vierailija
9/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kun ei ole seksiä.

Vierailija
10/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on endoepäily ja syön päivittäin minipillereitä. Mutta on miehiä jotka edelleen ajattelee että syödään vain ja ainoastaan ehkäisyn vuoksi niitä.

Vierailija
11/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on endoepäily ja syön päivittäin minipillereitä. Mutta on miehiä jotka edelleen ajattelee että syödään vain ja ainoastaan ehkäisyn vuoksi niitä.

Paljon kivempi on puksutella ilman kumia näin miehenä.

Vierailija
12/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvikaan jos ei halua. Mutta ei saa valehdella sinkkumiehille syövänsä niitä vaikka olisi kuinka hirveä vauva kuume ja haluaisi tietystä miehestä isän kun mies on rikas ja komea ja pitkä.

Mikään ei ole julmempaa ja sairaampaa kun huijata mies isäksin joka ei isäksi halua ja nöin aiheuttaa miehelle 18 vuoden velkavankeuden vain sen takia kun nainen haluaa äidiksi. Vauva ansa on ihan tunnettu käsite kun niin moni nainen yrittää vauva ansalla päästä käsiksi miehen resursseihin

Vierailija
13/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvikaan jos ei halua. Mutta ei saa valehdella sinkkumiehille syövänsä niitä vaikka olisi kuinka hirveä vauva kuume ja haluaisi tietystä miehestä isän kun mies on rikas ja komea ja pitkä.

Mikään ei ole julmempaa ja sairaampaa kun huijata mies isäksin joka ei isäksi halua ja nöin aiheuttaa miehelle 18 vuoden velkavankeuden vain sen takia kun nainen haluaa äidiksi. Vauva ansa on ihan tunnettu käsite kun niin moni nainen yrittää vauva ansalla päästä käsiksi miehen resursseihin

Käytä kumia.

Vierailija
14/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies ei voi asialle mitään?

Eipä voi olla hääppöiset 'resurssit` jos on noin tyhmä. 

Vierailija
15/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa. Mä olen sanonut kait kolmelle, että mulla sit ei ole ehkäisyä ja haluan lapsen, saat käyttää kumia tai et. No arvaa käyttivätkö? Ja siis ihan tuoreita kumppaneita, ennen varsinaista suhdetta.

Yhdeltä kysyin "onko sulla tauteja?" No ei tietenkään!

Kysyin "mistä sä tiedät onko mulla, eikö haittaisi?"

Arvaa haittasko?

-tun idiootit.

Vierailija
16/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kivempi on puksutella ilman kumia näin miehenä.

Ja lapsi ei haittaa?

Vierailija
17/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät verenvuodon poissa, joten elämä on helpompaa ja rauta-arvot pysyvät kunnossa.

Vierailija
18/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään pidäkään käyttää e-pillereitä, ei sinkun eikä parisuhteessa olevan, ellei halua. Tai ei ainakaan pelkästään ehkäisytarkoituksessa. Muitakin keinoja kun kerran on. 

Vierailija
19/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa käyttää kondomia vaikka käytän myös minipillereitä. Että on tuplaehkäisy eikä haluta kumpikaan lapsia. 

Vierailija
20/35 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit estää menkat kokonaan tai niillä voi ainakin siirtää niitä jos osuu esim jonkun ressun kohdalle. Lisäksi itse saan joka kerta kondomin käytöstä hiivatulehduksen ja muutenkin seksi nyt vaan tuntuu paljon paremmalle ilman kumia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme