Kaikki ketkä on joskus asunut pienellä paikkakunnalla tietää sen että siellä leviää kaikki legendat
Kaikista ihmisistä leviää aina kaikkia legendoja mitä ne on puuhaillu ja minkälaisia ne on yms yms, siel muodostuu tosi nopeasti ihmisistä tietynlainen kuva ja tarinat mitä kerrotaan värittyy myös isosti ja nopeaa. Sitten kun sä tutustut johonkin ihmiseen niin sä oletkin silleen että hetkonen "sähän olet ihan erilainen ku mitä mä kuvittelin"
Sen ihmisten toimintamalli ja sellanen keksiminen ja juoruaminen ja narratiivien luominen korostuu
Se kertoo hyvin isossa kuvassakin kaiken, kun sä luet jotain mediaa tms, siellä keksitään ihan kaikki liittyen eri henkilöihin ja tarinoita väritellään ja ties mitä. Ei ne ole totta. Sitten sä oot ihan hämilläs kun sä vihdoin näetkin jotain itse tai kuulet jonkun puhuvan ihan itse, koska media on jo valmiiksi luonut valheen verkon.
Sitähän se on, valheen verkko
Kommentit (3)
Itse en muista tuollaista ollenkaan, 8000 asukasta. Onko tämä vaan joku urbaani legenda kuitenkin enimmäkseen sitten? Vai onko 8000 jo liian paljon?
samaa tapahtuu kaupungeissakin, isoissa.Esimerkiksi taloyhtiöt, oman rapun ihmiset jne. Aina jostakin juorutaan, naisilla etenkin kun on tapana ottaa joku hampaisiinsa.
niin