Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian hääpäivän jälkeen tajusit, että tuli tehtyä virhevalinta?

Vierailija
19.10.2024 |

Itse ymmärsin sen noin vuoden kuluttua, mutta siinä vaiheessa vaimo oli jo raskaana ja lapsi tulossa. Sinniteltiin silti vielä 7 vuotta yhdessä. En voinut jättää vaimoa ja pientä lasta. Hyviäkin aikoja toki oli ja arvostin vaimoani kuitenkin ihmisenä palajon. Lopulta erottiin yhteisymmärryksessä ja yhteishuoltajuus on sujunut.

Lessons learninä sanoisin, että mentiin naimisiin ja hankittiin lapsi liian lyhyen seurustelun jälkeen. Vaimolla olisi ollut aikaa, mutta itse olin liki 10 vuotta vanhempi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon jälkeen.

Vierailija
2/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tajunnut.

Sama, Hopeahääpäivä on ensi vuonna.

Vierailija
4/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei varmaan kuitenkaan ollut virhevalinta?

Vierailija
5/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tajunnut.

Sama, Hopeahääpäivä on ensi vuonna.

Hienoa! Onnistuitte minua paremmin. T:ap

Vierailija
6/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin jollain tasolla jo ennen hääpäivää.

Vierailija
7/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parin vuoden naimisissaolon jälkeen. Yhteisiä vuosia 10, naimisissa 7, puoliväkisin jo huonontuneeseen suhteeseen tehtiin toinen lapsi. Menin naimisiin 23-vuotiaana, eli turhan nuorena.

Vierailija
8/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin nuorena, 19-v  ja 21-v  naimisiin puolen vuoden seurustelun jälkeen,  mutta en vieläkään kadu yhtään, päinvastoin, paremmaksi muuttuu. Ensi vuonna kultahääpäivä. Lapsia ja lapsenlapsiakin on.

Vierailija
9/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi meni eikä kakkosta ollut vieläkään herunut. Sitten iski epäilys.

Vierailija
11/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tiesin sen jo ennen häitä. 

Vierailija
12/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin jollain tasolla jo ennen hääpäivää.

Sama. Toisella kierroksella olinkin sitten paljon varovaisempi, eikä sitä olekaan tarvinnut katua kertaakaan 20 vuoteen.

Vierailija
13/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan parin vuoden naimisissaolon jälkeen. Yhteisiä vuosia 10, naimisissa 7, puoliväkisin jo huonontuneeseen suhteeseen tehtiin toinen lapsi. Menin naimisiin 23-vuotiaana, eli turhan nuorena.

Ei ikää voi syyttää. Vaikka olisi ikää ja olisi yhdessä kuinka kauan ennen avioitumista, liitto voi silti päättyä eroon. Toisaalta voi mennä ihan hyvin, vaikka olisi nuori ja nopea käänteissään. Itse olen vieläkin yhdessä puolisoni kanssa. Olin 20, kun rupesimme yhdessä olemaan. Lapsetkin oli tehty jo ennen kuin olin 27. Nyt on oltu yhdessä jo 34 vuotta. Välillä tuntuu, että se on ihan mystistä, että jokin liitto säilyy ja toinen ei. Teet niin tai näin, voit päätyä joko kestävään tai päättyvään liittoon.

Vierailija
14/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi meni eikä kakkosta ollut vieläkään herunut. Sitten iski epäilys.

kakkosia on maailma täys, nenästä kiinni ja sekaan vaan

Vierailija
15/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ennen häitä, kun mies muuttui takaisin itsekkääksi huutajaksi.

laitoin stressin piikkiin. 

Hän ei vuosiin huutanut mulle. Kun alettiin seurustella, sanoin, että mulle ei raivota kun raivosi pari kertaa. Lopetti sen.

Sitten naimisiin menon jälkeen siitä onkin tullut uusi normaali että mulle saa huutaa koska hänellä on syy, esim se etten tajua jotain. tai kysyn uudestaan, kysyn asiaa mikä ei mulle kuulu .. Ja ihan arkisissa tilanteissa. Mä olen alkanut jo epäillä onko mun käsityskyvyssä vikaa kun mielestäni hän huutaa ja se ei ole normaalia. Mut se on niin yleistä jo 

ja tuntuu et aistii tän mitä mä tunnen, ei voi lopettaa huutamista, huutaa lisää, mä olen onnettomampi, täytyy yrittää piilottaa se , hän vaistoaa, huutaa.. siis tällainen kierre. Ja olen puhunut hänelle mutta hän ei voi kuulema itselleen mitään, ennen oli pahempi ihminen, häntä vaan ottaa niin kovasti päähän. Tai sitten ei keskustella ollenkaan kun hän kokee että mä yritän rajoittaa häntä. 

Vuosi oltu naimisissa 

Vierailija
16/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikat jakoon -on ihan tunnettu sanonta

Vierailija
17/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niele.

Vierailija
18/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määritellään liian lyhyeksi seurusteluksi ennen naimisiinmenoa? Mielipiteitä?

Vierailija
19/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa ennen häitä, kun mies muuttui takaisin itsekkääksi huutajaksi.

laitoin stressin piikkiin. 

Hän ei vuosiin huutanut mulle. Kun alettiin seurustella, sanoin, että mulle ei raivota kun raivosi pari kertaa. Lopetti sen.

Sitten naimisiin menon jälkeen siitä onkin tullut uusi normaali että mulle saa huutaa koska hänellä on syy, esim se etten tajua jotain. tai kysyn uudestaan, kysyn asiaa mikä ei mulle kuulu .. Ja ihan arkisissa tilanteissa. Mä olen alkanut jo epäillä onko mun käsityskyvyssä vikaa kun mielestäni hän huutaa ja se ei ole normaalia. Mut se on niin yleistä jo 

ja tuntuu et aistii tän mitä mä tunnen, ei voi lopettaa huutamista, huutaa lisää, mä olen onnettomampi, täytyy yrittää piilottaa se , hän vaistoaa, huutaa.. siis tällainen kierre. Ja olen puhunut hänelle mutta hän ei voi kuulema itselleen mitään, ennen oli pahempi ihminen, häntä vaan ottaa niin kovast

Eroa. Se on tottakai iso ja rankka päätös, mutta usko mua kun sanon että se kannattaa ja tekee sinut ajan myötä onnellisemmaksi. Sulla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä tuollaiseen onnettomaan suhteeseen ja alistumiseen. On olemassa paljon ihmisiä, joiden kanssa on mahdollisuus tasavertaiseen parisuhteeseen ja onnellisuuteen. Olet arvokas ja hyvä. Lähde pois.

M44

Vierailija
20/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan