Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Ravintola esti tummaihoisen kaveriporukan sisäänpääsyn - poliisi: yritys saa valita asiakkaansa

Vierailija
19.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20118881

"Altamimi sanoi ravintolan edustajalle, että asiakkaiden valikoiminen ihonvärin perusteella on ra sis tis ta. Sen jälkeen ravintola kutsui paikalle poliisin.

Poliisi sanoo videolla Altamimi seurueelle, että yritys saa itse valita asiakkaansa, ja kehottaa heitä menemään toiseen ravintolaan."

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arabialaisen musiikin illasta vastannut dj-yhteisö kertoi omassa Instagram-päivityksessään, ettei se salli minkäälaista rasismia tapahtumissaan. Se aikoo varmistaa, että Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan kulttuureista tulevat ihmiset ovat tulevissa tapahtumissa etusijalla."

??? :D

Tuohan on samanlainen lausahdus kuin se perinteinen "minä en ole väkivaltainen, jos joku muuta väittää niin vedän turpaan".

Vierailija
42/42 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kehoittanut jättämään ravintolat kokonaan pois illan ohjelmasta. Oikeasti se on vaan todella hölmö tapa viettää aikaa. Jonotus sisään, pikkurikolliset poket, ylihintaisten juomien jonotus, känniääliöt asiakkaat ja valomerkin jälkeiset tappelut pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän