Kuinka vanha olit kun joku ensimmäisen kerran koski sinun rintoihin
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 13-14v vertailtiin kaverini kanssa meidän molempien rintoja ja häpyjä.
Sama. Kaverini oli 15v ja minä 14, hänellä oli isommat rinnat. Oltiin alastomina, kosketeltiin itseämme ja toisiamme. Useammankin kerran.
Oli ihan parasta.
Nyt tulee oma nuoruus mieleen, en näemmä ollut ainoa sitten. Oli kutosluokka alkamassa, ja kesän aikana kasvanut puska jota häpesin vimmatusti, ja rinnat oli pienet golfpallot vasta, kaverini oli vajaa 2v vanhempi, ja teimme samaa. Sain kanssa bikinirajausvinkit ja vähän muuta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaverini oli 15v ja minä 14, hänellä oli isommat rinnat. Oltiin alastomina, kosketeltiin itseämme ja toisiamme. Useammankin kerran.
Oli ihan parasta.
Nyt tulee oma nuoruus mieleen, en näemmä ollut ainoa sitten. Oli kutosluokka alkamassa, ja kesän aikana kasvanut puska jota häpesin vimmatusti, ja rinnat oli pienet golfpallot vasta, kaverini oli vajaa 2v vanhempi, ja teimme samaa. Sain kanssa bikinirajausvinkit ja vähän muuta apua.
Tyydytittekö toisianne?
13-14v. maalla kesää viettämässä ja heitettiin tikkaa.
Tädin vähän yksinkertainen honottava mies tunki aina tarpeettoman lähelle ja mukamas 'vahingossa' ihokosketukseen. Poimi tikat taulusta ja kouraisi rintaani tikan perällä🤢
Vierailija kirjoitti:
13-14v. maalla kesää viettämässä ja heitettiin tikkaa.
Tädin vähän yksinkertainen honottava mies tunki aina tarpeettoman lähelle ja mukamas 'vahingossa' ihokosketukseen. Poimi tikat taulusta ja kouraisi rintaani tikan perällä🤢
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan parasta.
Tyydytittekö toisianne?
No ei todellakaan. Mietippä tilannetta. Hämmentynyt nuori, aikana jolloin ei ollut internettiä, ja paras ystävä, jolle voin kertoa huolia, sekä kysyä murrosikää koskevia asioita.
En ole näemmä ainut tälläisen kokemuksen kanssa, ja jos sen tänne jaan, niin heti on sedät kysymässä typreyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aamulla kun navetasta purukat tuli ja oli aika lähteä kouluun ja naapurin isäntä istui oven pielessä ja kun yläkerasta tuli yöpaita päällä niin usein naapurin mies kaappasi syliin ja kokeili onko tissit kasvanut
Hyi vttu mikä pervo. Oksennan.
Naapurin setä kiihotti, ei oksettanut
Toi on niin ihanaa aikaa kun "hormonit hyrrää" ja miehenalku ei malta olla koskematta. Se kosketus sitäpaitsi tuntuu nii hyvältä. Mulla kostuu pikkarit ja pojalla on noussut housuissa pystyyn... 8. lk.