Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanha olit kun joku ensimmäisen kerran koski sinun rintoihin

Vierailija
19.10.2024 |

kuka ja miten se tapahtui?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vitosluokalla, kaverin luona yötä (tyttö) ja itseasiassa hän oli eka ketä niitä koski.

Saunassa kysyi saako koskettaa miltä ne tuntuu, tyttöjen juttuja puhuttiin vähän, minulla oli selkeästi alkanut murrosikä ja hänellä vasta vähän alkamassa. Kysyi kanssa sattuuko ne kun ne kasvaa, ja vähän muutakin.

Poikia taas kiinnosti aivan liikaa. olin kutosluokalla kun sitten limudiskon jälkeen poikkiksen kanssa karattiin vähän alueelta ulos, pussailemaan, ja annoin koskea, ehkä vähän avustinkin. Oli aivan mahtavia aikoja nuo. Hormonit hyrräsi täysillä.

Toi on niin ihanaa aikaa kun "hormonit hyrrää" ja miehenalku ei malta olla koskematta. Se kosketus sitäpaitsi tuntuu nii hyvältä. Mulla  kostuu pikkarit ja pojalla on noussut housuissa pystyyn... 8. lk.

Vierailija
22/29 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 13-14v vertailtiin kaverini kanssa meidän molempien rintoja ja häpyjä.

Sama. Kaverini oli 15v ja minä 14, hänellä oli isommat rinnat. Oltiin alastomina, kosketeltiin itseämme ja toisiamme. Useammankin kerran.

Oli ihan parasta.

Nyt tulee oma nuoruus mieleen, en näemmä ollut ainoa sitten. Oli kutosluokka alkamassa, ja kesän aikana kasvanut puska jota häpesin vimmatusti, ja rinnat oli pienet golfpallot vasta, kaverini oli vajaa 2v vanhempi, ja teimme samaa. Sain kanssa bikinirajausvinkit ja vähän muuta apua. 

Vierailija
24/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kaverini oli 15v ja minä 14, hänellä oli isommat rinnat. Oltiin alastomina, kosketeltiin itseämme ja toisiamme. Useammankin kerran.

Oli ihan parasta.

Nyt tulee oma nuoruus mieleen, en näemmä ollut ainoa sitten. Oli kutosluokka alkamassa, ja kesän aikana kasvanut puska jota häpesin vimmatusti, ja rinnat oli pienet golfpallot vasta, kaverini oli vajaa 2v vanhempi, ja teimme samaa. Sain kanssa bikinirajausvinkit ja vähän muuta apua. 

Tyydytittekö toisianne?

Vierailija
25/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14v. maalla kesää viettämässä ja heitettiin tikkaa.

Tädin vähän yksinkertainen honottava mies tunki aina tarpeettoman lähelle ja mukamas 'vahingossa' ihokosketukseen. Poimi tikat taulusta ja kouraisi rintaani tikan perällä🤢

Vierailija
26/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-14v. maalla kesää viettämässä ja heitettiin tikkaa.

Tädin vähän yksinkertainen honottava mies tunki aina tarpeettoman lähelle ja mukamas 'vahingossa' ihokosketukseen. Poimi tikat taulusta ja kouraisi rintaani tikan perällä🤢

Hyi helvetti!

Vierailija
27/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan parasta.

Tyydytittekö toisianne?

No ei todellakaan. Mietippä tilannetta. Hämmentynyt nuori, aikana jolloin ei ollut internettiä, ja paras ystävä, jolle voin kertoa huolia, sekä kysyä murrosikää koskevia asioita.

En ole näemmä ainut tälläisen kokemuksen kanssa, ja jos sen tänne jaan, niin heti on sedät kysymässä typreyyksiä.

Vierailija
28/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aamulla kun navetasta purukat tuli ja oli aika lähteä kouluun ja naapurin isäntä istui oven pielessä ja kun yläkerasta tuli yöpaita päällä niin usein naapurin mies kaappasi syliin ja kokeili onko tissit kasvanut

Hyi vttu mikä pervo. Oksennan.

Naapurin setä kiihotti, ei oksettanut

Vierailija
29/29 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v