Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä erosta kun olin se joka halusi erota?

Vierailija
19.10.2024 |

En voi hyvin ja oon yksinäinen nyt. Pitkä liitto, yli 20v

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kelpaisi kun et muutakaan ole saanut? Hah

Vierailija
22/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on kostonhimoinen eron jälkeen. Pyrkii takaisin.

kuulostaako eksältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on kostonhimoinen eron jälkeen. Pyrkii takaisin.

kuulostaako eksältä?

No siis ainakin esittää nyt sellaista että katso mitä menetit tyyppiä. Oon koulukiusattu otin ekan miehen joka kiinnostui. Oltiin kuin yö ja päivä. Päivänsäde ja menninkäinen kirjaimellisesti. 

Ap

Vierailija
24/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että eksä pärjää eron jälkeen, ei tee hänestä narsistia 

Vierailija
25/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mitäpä voi sanoa. Sulla on sentään lapset, vaikka ne vihais sua niin oot kuitenkin niitten vanhempi. Monella sinkulla ei oo niitäkään eikä mitään suhdetta. Eli toisin sanoen oot miljonääri minun näkökulmastani.

M46

Vierailija
26/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Mitäpä voi sanoa. Sulla on sentään lapset, vaikka ne vihais sua niin oot kuitenkin niitten vanhempi. Monella sinkulla ei oo niitäkään eikä mitään suhdetta. Eli toisin sanoen oot miljonääri minun näkökulmastani.

M46

Tää ei ole mikään kilpailu? Kysyin miten selvitä erosta kun kaipaa vierelleen toista ihmistä. En yhtään viihdy kaiken aikaa yksin

Ap

Vierailija
27/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Tää ei ole mikään kilpailu? Kysyin miten selvitä erosta kun kaipaa vierelleen toista ihmistä. En yhtään viihdy kaiken aikaa yksin

Ap

No yksinäisyyteen pitää vaan tottua. Hanki harrastuksia, ota lemmikki niin ne muutkin ikisinkut tekee.

Vierailija
28/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin olisin kuullut tämän valituksen ennenkin. Naisilla on taipumusta olla aina tyytymätön siihen, mitä on ja haluta jotain muuta. 

Vierailija
30/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Oli oikea ratkaisu. Ex ny veti herneen nenään ja on hankkinut itselleen tuomion kunnianloukkauksesta ja lähestymiskiellon. Mutta ei liikuta mua.

Vierailija
31/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän liiton jälkeen elämä muuttuu ilman muuta paljon. Muuta et voi odottaakaan.

Rutiinit ja monet muut asiat on järjestettävä uudelleen, arki on toisenlaista.  Kaikki on tavallaan aloitettava alusta.

Vaikka ero olisi helpotus, tuo kaiken muuttuminen on aina edessä.  Se ei välttämättä ole ollenkaan huono asia, on vain opeteltava uudet rutiinit ja totta kai se vie  aikaa.  Ei elämää voi muuttaa käden käänteessä, se on selvää.

Itse muistan miten yllätyksenä itselleni tuli huono omatunto.  Järki onneksi sanoi, että sääli ei ole missään tapauksessa mikään syy palata takaisin vaikka toinen niin haluaakin.  

Uuden elämän järjestely ja siihen tottuminen vei aikaa.  Ajattelepa etä muuttaisi ihan uuteen kulttuuriin, tuskin sujahtaisit siihen sisään käden käänteessä?  Ihan sama asia tässä, plus vielä ne vanhat tunnesiteet jotka on ratkottava, mm. kuten minun kohdallani tuo sääli toista kohtaan.

Oli opeteltava olemaan terveesti itsekäs.  Oma elämä oli pantava etusijalle.  Oma hyvinvointi, joka kohenee sitten ajan kuluessa ja huomaa että ei koskaan enää haluaisi sitä mikä eroon johti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan