Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvakolmio vai kiitorata ?

Vierailija
19.10.2024 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karvat häiritse, ne voi kääntää sivuun.

Vierailija
22/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, minulla on pieni salaisuus teille.

Jotkuta naiset on todella karvaisia luonnostaan, lähes navasta alaselkään, ylöspeppuvakoon asti. Tuskin kiinnostaa olla posliini. Itse olen vitivalkoinen, en blondi vaan valkoinen. Puskani on todella pieni, ei kyllä juuri mitään peitä. Olen todella vähäkarvainen jo valmiiksi, enkä voi kasvattaa isoa puskaa. 

Antakaa jokaisen naisen olla juuri sellainen kun on.

Entä sitten? Käy miehetkin parturissa, eikä anna karvoituksen rehoittaa luomuna. Aika harva sellaista Robinson Crusoe lookista syttyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkuta naiset on todella karvaisia luonnostaan, lähes navasta alaselkään, ylöspeppuvakoon asti. Tuskin kiinnostaa olla posliini. Itse olen vitivalkoinen, en blondi vaan valkoinen. Puskani on todella pieni, ei kyllä juuri mitään peitä. Olen todella vähäkarvainen jo valmiiksi, enkä voi kasvattaa isoa puskaa. 

Saa olla ihan sellainen kuin on. Ja minä saan päättää millaiseen värkkiin naamani haluan työntää.

Eivät kaikki naiset ole yhtä hyviä tietenkään, geeneilttään eikä hygienitaidoiltaan, se on selvää.

Vierailija
24/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhea karvakolmio häpykummulla ja häpyhuulet ajeltuina.

Vierailija
25/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini kaksio

Vierailija
26/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen karvainen mies luonnostani. Silti osaan pitää niskavillat siistittynä ja tursuvan kaulaparran poissa, enkä ulise koko maailmaa pitämään röhnäistä merirosvolookkia yhtä hyvänä kuin siistiä.

Laiskuutta se on jos ei yhtään viitsi kumppania huomioida alkeellisellakaan häpykarvojen trimmauksella.

Vierailija
27/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloihin jätän yleensä siistin kolmion mutta sääriin sellaisen irokeesilta näyttävän kiitoradan polven ja nilkan välille.

Pillu on tietenkin nuoltavan puhdas posliini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan