Mies tekee rusetin hassusti. Ottaa kaksi lenkkiä ja solmii ne yhteen :D
Siis tekee solmun eka, sitte ottaa käsiin kaksi lenkkiä ja solmii ne yhteen. Huomasin aivan yllättäin, kun katsoin miehen kenkien pukemista. Mies nauroi ja sanoi, että miten ihmeessä rusetti pitäisi tehdä. Hän ei edes tiedä muuta tapaa. Minä teen ainakin niin, että otan vain yhden lenkin ja se toinen syntyy itsestään. Mies ei oppinut millään tota mun tapaa, vaikka koitin opettaa. Kuinka sinä teet rusetin?
Kommentit (33)
Miehesi tekee rusetin niin, kuin se tehdään. Ehkä sinä teet hassusti?
Teen myös samalla tavalla kuin miehesi, aina tehnyt. Ei ongelmaa.
Aloittaja on varmaan aivan tohkeissaan kun keksi edes yhden asian missä osaa jotakin mitä miehensä ei. Saa kerrankin tuntea itsensä paremmaksi kuin edes joku muu.
Lapsena varmaan suurin osa oppii tekemään rusetin ensin pupunkorva-tyylillä, ei sinänsä ihme jos aikuisenakin tekee niin.
Anna kun arvaan, mies suorittaa mielestäsi kauppaostokset väärin eikä tee tarpeeksi metatöitä?
Onko mies vasenkätinen? Mä en osannut opettaa pojalleni rusettia kun se on vasuri. Tytär sitten opetti pikkuveljelle pupunkorvarusetin.
Voi herrajumala.
Osta sille söpöt tarralenkkarit niin loppuu tuollainen kauheus
Tuo tapa opetetaan lapsille ensin ja osa jää tähän kehitysvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena varmaan suurin osa oppii tekemään rusetin ensin pupunkorva-tyylillä, ei sinänsä ihme jos aikuisenakin tekee niin.
Kyllä ja vielä "tarhasolmu" päälle!
Mun isä opetti joskus tekemään rusetin samoin miten ap tekee, mutta paremmin mä oon sisäistänyt pupunkorvatekniikan. Vieläpä kahdella pupunkorvalenkillä solmin kengännauhani.
Kengissä se on pakko tehdä solmulla, ellei halua että rusetti irtoaa heti.
Ihan hölmön näköistä, kun aikuiset ihmiset näpertelee pupunkorvarusetteja 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmön näköistä, kun aikuiset ihmiset näpertelee pupunkorvarusetteja 😂
Ihan hölmöä on erotella tyylit lapsiin ja aikuisiin, jos on toimivia systeemejä. Kasvaisit sinäkin aikuiseksi, eli neutraalisemmaksi suhtautuvaksi.
Siis onko jollain niin heikko itsetunto että opettelee muita tekniikoita jotta vaikuttaisi aikuisemmalta?
Noin minäkin teen. Miten se sitten muuten pitäisi tehdä, kertokaapa ihan selkeästi? Eipä noita rusetteja kovin usein tarvitse mihinkään tehdä, kenkiin juuri ja lahjapaketteihin. Niin sama kai se miten sen tekee kunhan pysyy kiinni ja näyttää edes jotenkin siedettävältä.
Teen samoin, kuin miehesi. En minäkään tiedä muita tapoja. Minusta rusetti tehdään juuri niin. :D