Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä synnyin ilman ulostusaukkoa.

Vierailija
19.10.2024 |

Olen nainen 78v ja synnyin ilman ulostusaukkoa. Jouduin jo alle vuorokauden ikäisenä leikkaukseen, jossa minulle tehtiin avanne, josta uloste tuli ulos vatsassa roikkuvaan pussiin. Minun hoitoni kotona olisi ollut vaikeaa maaseudulla, jossa ei ollut sähköä tai juoksevaa vettä, joten jouduin lastenkotiin. Vanhemmat jättivät minut sinne, vaikka heillä oli muitakin lapsia. Minua ei kotiin huolittu.

Sitten jouduin aina tasaisin väliajoin uusiin leikkauksiin. Lopulta minulle tehtiin 4-vuotiaana ulostusaukko sinne, missä se kuuluukin olla. Jouduin makaamaan sängyssä monta kuukautta pepussa puikko, joka piti ulostusaukkoa auki. Sen muistan itsekin. Sitten jouduin siitä lähtien käyttämään vaippoja 6-vuotiaaksi kunnes oli varmaa, että en ulosta housuun. Minulle annettiin 2 kertaa viikossa peräruiske, jotta suoli tyhjeni. Se oli erittäin noloa. Muut lapset kiusasivat minua, koska tiesivät asiasta ja pilkkasivat, että "Pirkko saa letkun pyllyyn". Sitten vasta aikuisena rupesin saamaan lääkettä, jonka avulla suoli tyhjenee ilman peräruisketta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ikävää. Olen kuullut toisesta vauvasta, jolla sama synnynnäinen vika. Muistaakseni hänellä ei ollut peräsuoltakaan ja se piti hänelle leikkauksessa myöhemmin rakentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä