Oletteko saaneet ynseää asiakaspalvelua, jos ostatte usein kaljaa/sidukkaa?
Minuun jotkut lähikaupan kassamyyjät suhtautuvat omituisen nihkeästi kun ostan usein pelkkää siideriä. Tuskin tervehtivät, ellen itse tervehdi ensin. Ja en ole ollut kaupassa kännissä tai näpistellyt, vaan olen ihan ns. kunnon kansalainen. Joskus on ollut niinkin, että seuraavalle asiakkaalle kassaneiti toivotti jopa hyvää päivänjatkoa, vaan ei minulle. Se perässä tullut asiakaskin osti olutta, hän oli iäkäs ihminen. Ei kait se hyvän päivänjatkon toivottaminen ole ikäsidonnaista?
Kommentit (6)
Pitäisi antaa joskus palautetta ihan kasvotusten, sillä jotenkin tuntuu että se kirjallinen palaute ei auta mitään.
Kyllä on käynyt niin, että kun sairastuin ja aloin juoda paljon muuttui kassojen käytös minua kohtaan. Katsoivat kuin halpaa makkaraa tai kuin olisin ilmaa. Oma käytös oli samanlainen peruskohtelias
Kaikki lähikaupan myyjät tietätävät että minä ostan paljon alkoholia viikonpäivästä ja kellonajasta huolimatta ja usein monta kertaa päivässä. Ihan normaalin kohteliaita ovat silti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähikaupan myyjät tietätävät että minä ostan paljon alkoholia viikonpäivästä ja kellonajasta huolimatta ja usein monta kertaa päivässä. Ihan normaalin kohteliaita ovat silti.
Minulle eivät ole, vaan näen heistä omituisen suhtautumisen. Osa kassamyyjistä taas ovat aina kohteliaita, vaikka ostankin alkoholia usein. Tavoitteena on lopettaa, mutta jatkossa tiettyjen kassahenkilöiden kohdalla valitsen itsepalvelukassan.
No enpä ole.