Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko se niin, että naapurin perheen pitää tehdä ne vauvat, jotka aikuisena palvelutalossa tarkistavat vaippasi?

Vierailija
19.10.2024 |

Vai miten tän nyt piti mennäkkään? Osa porukasta mielummin opiskelee enemmän ensin, reissaa ja bilettää, käyttävät palkkansa siihen kuin vauvanruokiin ym. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
2/3 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen elänyt ja elän jatkossakin niin, että en palvelutalo-ikäiseksi ehdi tulla, ennen kuin kuin paremmat niityt kutsuvat. Eli puhdas omatunto siltä kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen elänyt ja elän jatkossakin niin, että en palvelutalo-ikäiseksi ehdi tulla, ennen kuin kuin paremmat niityt kutsuvat. Eli puhdas omatunto siltä kohtaa.

Yllättävän nopeasti se aika on edessä. Ajan kulumisen ymmärrys aivoissa muuttuu ja 20 kymmisenä jo vuosi on lyhyt aika. 40 kymppisenä jo ihmettelee mihin menikään ne edelliset kymmenen vuotta. Lopulta 60 kymppisenä havahtuu kun kaikki meni niin nopeasti ja kohta on se palvelutaloon meno. 

Se on yksi ratkaisu, että elintavoillaan pitää huolen, että ei kerkeä palvelutaloon joutumaan. Ei muuten ole mikään mukava paikka. Lähisukulaisia on siellä töissä ja omaisia on asukkaina. Onneksi siinä iässä monilla ei enää järki juokse ja saavat rauhoittavia niin ovat hyvällä tuulella