Mitä teette broiskun paistileikkeestä?
Tulee tehtyä kaikenlaista mutta joku uusi juttu kiinnostaisi, siis paljastakaa salanne :)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanakeittoja ja Currya. Yleensäkin tuo on parempi vähänkin pidempää haudutusta vaativiin ruokiin kuin file-/rintaleikkeet.
Muuta halvemmalla selviää, kun ostaa kokonaisia koipireisiä. Niistä saa saman palan, ja luista ja nahkoista tulee hyvä liemi. Ja onhan niissä muutakin syötävää.
Koipireiteen voinee laskea 30% lisää hintaa luun poiston jälkeen.
Ja silti se on halvinta.
Voi olla, mutta paistileike on hyvä, edullinen ja helppo tuote ilman nahkoja ja luita ellei niitä tunne tarvitsevansa.
Luiden ja Nahkan kanssa on paljon parempi. Niistä tulee makua.
Itse tykkään mieluiten tehdä kokonaisesta Broisk.. Broilerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo broileria broiskuksi.
15-25 vuotiaat itseään trendikkäinä pitävät Naiset.
Mun 65-vuotiaar vanhemmat sanoo broisku :D
Myös 65 vuotiaat itseään teineinä pitävät ihmiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisit yllättyä :)
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko ne näin. Mä teen niiqu Oikeest täst Broiskust nyt Butterchikenii tai jotaa...on peisettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanakeittoja ja Currya. Yleensäkin tuo on parempi vähänkin pidempää haudutusta vaativiin ruokiin kuin file-/rintaleikkeet.
Muuta halvemmalla selviää, kun ostaa kokonaisia koipireisiä. Niistä saa saman palan, ja luista ja nahkoista tulee hyvä liemi. Ja onhan niissä muutakin syötävää.
Koipireiteen voinee laskea 30% lisää hintaa luun poiston jälkeen.
Ja silti se on halvinta.
Voi olla, mutta paistileike on hyvä, edullinen ja helppo tuote ilman nahkoja ja luita ellei niitä tunne tarvitsevansa.
Luiden ja Nahkan kanssa on paljon parempi. Niistä tulee makua.
Itse tykkään mieluiten tehdä kokonaisesta Broisk.. Broilerista.
Sitten sinä teet kokonaisista kintuista ja minä paistileikkeestä :) Meillä on onneksi valinnanvapaus.
Jopa nyt joitakuita ärsyttää että broileria kutsutaan nykyään broiskuksi, tosi hauskaa :D
Ihan tavallista kaikkialla.
Mutta lisää reseptejä kiitos, vaikka ihan älyn hyviä juttuja on jo tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä sana tuo broisku :(
Tietyn yhteiskuntaluokan jäsenet käyttää näitä ilmauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä sana tuo broisku :(
Tietyn yhteiskuntaluokan jäsenet käyttää näitä ilmauksia.
Takoittanet meitä yli 90 000 vuodessa tienaavia ;) Pärjäile. Minä kokkailen.
Naisilla on omasta takaa paistileikkeet, kun katsot naisten jalkoväliään niin toteat saman.
Herrasmies
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoa niistä valmistan.
Laittaisitko reseptin?
Pyöräytä pannulla ja laitan uunivuokaan uuniin kypsymään. Lisänä pastaa tai perunaa ja salaattia. Ei liian kauan uunissa, ettei kuiva koppuraksi.
Ap täällä. Päädyin tänään Nashville hot chickeniin. Mutta laitoin keskustelun muistiin, hyviä testattavia ideoita syntyi paljon!
Vierailija kirjoitti:
Pyöräytä pannulla ja laitan uunivuokaan uuniin kypsymään. Lisänä pastaa tai perunaa ja salaattia. Ei liian kauan uunissa, ettei kuiva koppuraksi.
Kana ja peruna ei sovi yhteen.
Soba-nuudeleista, pavuista, kurkusta jne vihanneksista ja rapeaksi paistetuista paistileikkeistä kylmää salaattia. Maapähkinävoi-chilikastike sekaan. Syödään kylmänä, hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Soba-nuudeleista, pavuista, kurkusta jne vihanneksista ja rapeaksi paistetuista paistileikkeistä kylmää salaattia. Maapähkinävoi-chilikastike sekaan. Syödään kylmänä, hyvää.
Olen tehnyt vastaavaa pelkillä kasviksilla, mutta joo, hyvä idea tääkin!
Vierailija kirjoitti:
🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoa niistä valmistan.
Laittaisitko reseptin?
Maksalaatikkoa kaupan hyllyltä. Rusinat pitää olla laatikossa. Purkillinen paistisuikaleita sekä silliä,2 purkkia. Kaikki tehosekoittimessa tasaiseksi seokseksi sekä löysytä massa sillipurkkien liemillä sekä purkki ranskankermaa. Paista uunissa 300 3 tuntia.