Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako teitä kävellä toisten talojen ohi?

Vierailija
19.10.2024 |

Jos vaikka menette lenkille, niin ahdistaako teitä koskaan kävellä talojen ohi, siis niin että ne talot on ihan siinä tien vieressä?

Mua ahdistaa melkein aina. Mutta mulla on sosialisten tilanteiden pelko, niin olen ajatellu sen johtuvan siitä.

Tulee aina sellainen tunne että ihmiset näkee ikkunoista mut ja kyttäävät.

Asun maaseudulla ja täällä ei paljoa ole onneksi taloja, mutta osa taloista on heti tuossa ihan tuon tien vierellä. Jos talot ois vähän kauempana siitä tiestä, niin sillon se ei ahdista mua.

Niin ja sitten jos lenkkeilen pimeällä tai kun on jonkinkaan verran hämärää, niin heti on helpompaa kulkea noiden talojen ohi.

Joo olen varmaan aika outo. Onko muita joilla samanlainen tilanne?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. 

Vierailija
2/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen että varsinkin vanhoissa taloissa on vuosikymmenien saatossa lässytetty kaikenlaista jonninjoutavaa, jolle toiset talon asukkaat ovat viitanneet kintaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen että varsinkin vanhoissa taloissa on vuosikymmenien saatossa lässytetty kaikenlaista jonninjoutavaa, jolle toiset talon asukkaat ovat viitanneet kintaalla.

Hurja juttu!

Vierailija
4/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista ....Enkä ole ihminen joka toisten pihoille katselee uteliaisuuttaan....👍

Vierailija
5/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taloista. Joistakin taloista saa huonot vibat. Jotkut talot ovat tosi kivoja.

Vierailija
6/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ

Vierailija
7/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen se joka katselee noita taloja ja niiden ikkunoista sisään kulkiessani ohi.

Ahdistaisi asua talossa, joka on lähellä tietä ilman suojaisaa pihaa.

Vierailija
8/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelottaa,kauhistun,jos sieltä vaikka Anni tulee ulos.

Vierailija
9/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Yleensä liikkeessä olen aika hyvillä fiiliksillä ja lähetän hyviä ajatuksia asukkaille. Mutta se on mielestäni hölmöä tässä modernissa ajassa, että monet asunnot rakennetaan sieluttomiksi laatikoiksi ja esim. terassi tai isot ikkunat ovat suoraan tielle päin ihan kuin jossain näyteikkunoissa elettäisiin. Outoa.

Vierailija
11/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, enemmän mä aina kelailen sitä että mikä saa ihmisen ostamaan omakotitalon vilkkaan kävelytien varresta varsinkin jos se on ihan siinä kiinni

Vierailija
12/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Yleensä liikkeessä olen aika hyvillä fiiliksillä ja lähetän hyviä ajatuksia asukkaille. Mutta se on mielestäni hölmöä tässä modernissa ajassa, että monet asunnot rakennetaan sieluttomiksi laatikoiksi ja esim. terassi tai isot ikkunat ovat suoraan tielle päin ihan kuin jossain näyteikkunoissa elettäisiin. Outoa.

Tätä olen ihmetellyt kanssa, että miten uusissa taloissa on monesti jättimäiset ikkunat lattiasta kattoon eikä edes mitään suojaa, vaan ihan kaikki näkyy ulos, ja kauas. Sieltä kun vaimoke tulee saunasta ilkosillaan, niin on naapurin sedillä mukavaa. Luuleeko joku tosissaan, ettei kukaan tiiraile, kun on tuollainen näyteikkuna talona. En voisi ikinä elää sellaisessa. Mulla on korkealla kerrostalossakin kaihtimet kiinni 24/7.

Vierailija
13/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen ihmetellyt kanssa, että miten uusissa taloissa on monesti jättimäiset ikkunat lattiasta kattoon eikä edes mitään suojaa, vaan ihan kaikki näkyy ulos, ja kauas. Sieltä kun vaimoke tulee saunasta ilkosillaan, niin on naapurin sedillä mukavaa. Luuleeko joku tosissaan, ettei kukaan tiiraile, kun on tuollainen näyteikkuna talona. En voisi ikinä elää sellaisessa. Mulla on korkealla kerrostalossakin kaihtimet kiinni 24/7.

Kaiketi sekin on tarkoituksellista. Kokeillaan mihin kaikkeen ihmiset alistuu, kuten korona-aikanakin (jälkiseuraamuksineen). Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
14/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista ja katson taloja jos haluan.

Vierailija
16/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista vaikka mulla on sos.fobia.

Vierailija
17/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kävellä murhamiehen talon ohi.

Vierailija
18/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
19/20 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä olen se joka katselee noita taloja ja niiden ikkunoista sisään kulkiessani ohi.

Mitä se piha siinä suojaa?

Vierailija
20/20 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se piha siinä suojaa?

Jos se tarkotti jotain pensaita jotka on suojana ettei näy niin hyvin tielle