Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen poliittisesti vasemmalla ja harmittaa kun kaikki ns vasemman laidan ihmiset leimataan samanlaisiksi kaikki

Vierailija
19.10.2024 |

Ajetallaan että vasemmalla olevat ovat työtä vieroksuvia jne. Itse olen tehnyt töitä 15-vuotiaasta lähtien, ollut ensin kesät töissä ja opiskeluaikoina tehnyt töitä opintojen ohella. Aina olen joko opiskellut tai tehnyt töitä. Tälläkin hetkellä olen työelämässä ja mietin lisätyön tekemistä, koska pieni palkka ja haluaisin lisärahaa. Pidän itseäni ahkerana ihmisenä, silti minut leimataan työtä vieroksuvaksi vain siksi, koska olen poliittisesti vasemmalla.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialismi on häviämässä maailmasta paria diktatuuria lukuun ottamatta. Suomessa on sosialistinen hallinto purkutuomion kohteena. Sosialistinen vallankumous on liberaalissa Nato maassa mahdottomuus.

Sosialismi on menneen maailman aate. Nuoriso ihannoi yksilön menestystä, rahaa ja ylellistä elämäntapaa. Ei solidaarista köyhyyden ja kurjuuden jakamistaloutta.

Yhdysvalloissa on vuonna 2024 köyhiä 46,2 miljoonaa ja se on 15,1 prosenttia koko väestöstä.

Ei ole kovin sosialistinen valtio.

Hesan kuukausiliitteessä oli kerran juttu köyhästä suomalaisesta uusioperheestä, eli kumpikaan vanhempi ei ollut töissä.

Asuivat 80 neliön rivitalossa ja ajoivat 5 vuoden ikäisellä autolla.

Nämä onkin aika jänniä nämä tilastot, mikä tai kuka on tai lasketaan köyhäksi?????

Ja tällaisten juttujen perusteella teet sitten yleistyksiä Suomen köyhistä ja heidän tilanteestaan?

Että mua v*tuttaa ihmisten tyhmyys. V*tuttaa siinä määrin, että minäkään en kohta kannata enää demokratiaa. Miksi täydellisillä tampiolla, joilla ei ole mitän käsitystä faktoista ja reaalitodellisuudesta pitää olla äänioikeus? Kertokaa joku.

Vierailija
42/42 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan nyt rauhassa, mikä sinusta tekee niin paljon viisaamman, kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän